تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن پلاگین

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن گوشی همراه

اگر یک سایت وردپرسی دارید که دارای فروشگاه است، احتمالا با خود فکر کرده‌اید که یک اپلیکیشن هم برای کسب و کار خود نیاز دارید. در این مقاله به شما پلاگین های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن گوشی همراه را معرفی خواهیم کرد که نیاز شما را به سرعت و بدون نیاز به برنامه نویس حرفه‌ای رفع می‌کند.

اگر می‌خواهید کاربران سایت شما، بتوانند سایتتان را در موبایل خود به صورت شیک و مدرن مشاهده کنند، پس شما باید وب سایت خود را رسپانسیو کنید تا کاربران تجربه خوبی از بازدید سایت شما داشته باشند. اما یکی دیگر از راه‌کارها ساخت اپلیکیشن است.

معرفی پلاگین های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن

ساخت یک اپلیکیشن موبایل، معمولا نیاز به مهارت‌های حرفه‌ای برنامه نویسی دارد. خوشبختانه پلاگین‌هایی برای وردپرس منتشر شده‌اند که کاربران می‌توانند با استفاده از آنها، خیلی سریع و راحت اپلیکیشن وب سایت خودشان را ایجاد کنند. لیست بهترین پلاگین‌های ساخت اپلیکیشن وردپرسی به شرح زیر است:

۱) پلاگین AppPresser

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن apppress

پلاگین AppPresser یکی آسان‌ترین و در حال حاظر کاربردی‌ترین افزونه جهت ساخت اپلیکیشن سایت و فروشگاه برای موبایل می‌باشد.در این پلاگین قالب‌های اختصاصی وجود دارد که کاربران می‌توانند از قالب‌ها برای انواع وب سایت‌های وردپرسی مانند سایت‌های وبلاگی، فروشگاهی و… استفاده کنند. در این پلاگین، امکان تغییر رنگ قالب، اضافه کردن صفحات خاص، ایجاد صفحات سفارشی هم وجود دارد.

۲) پلاگین MobiLoud

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن mobile loud

پلاگین MobiLoud به صاحبان وب سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی این اجازه را می‌دهد تا بتوانند خیلی راحت اپلیکیشن خود را بسازند. یک بخش این پلاگین مخصوص ساخت اپلیکیشن‌های وب سایت‌های خبری است و بخش دیگر مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی ووکامرس می‌باشد.

۳) پلاگین Androapp

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن android app

این پلاگین دارای چندین قالب مختلف، پشتیبانی آفلاین، پشتیبانی بین المللی و سیستم شخصی سازی اپلیکیشن است. متاسفانه این پلاگین برای سایت‌های وردپرسی فروشگاهی مناسب نیست. بیشتر برای ارایه اخبار یا آمار و داده استفاده می‌شود. مزیتش آن است که می‌توانید در فروشگاه گوگل پلی هم اپلیکیشن خود را برای دانلود فعال کنید.

۴) پلاگین WPApp.Ninja

تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن app

پلاگین WPApp.Ninja به کاربران این امکان را می‌هد تا بتوانند در کمترین مدت زمان ممکن اپلیکیشن وب سایت وردپرسی خود را ایجاد کنند. این افزونه، دارای یک پلن مادام العمر می‌باشد که کاربران با خریداری یک پلن آن، می‌توانند به صورت نامحدود از افزونه و قابلیت‌های آن استفاده کنند. قابلیت تغییر رنگ دکمه‌ها و استایل آنها  و ده‌‌‌ها حالت شخصی سازی دیگر هم در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

حالا که با بهترین پلاگین های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن گوشی همراه آشنا شدید، لازم به ذکر است که همه این پلاگین‌ها نیازمند پرداخت ارزی هستند. اگر قصد استفاده از این پلاگین‌ها را دارید، پیشنهاد می‌شود برای پرداخت ارزی خود، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT