آشنایی با سیستم POS (پایانه فروش) سایت Booker

اگر صاحب مشاغلی هستید که به دنبال سیستم POS برای پرداخت، رزرو قرارها، مدیریت نمایه کارکنان خود و موارد دیگر هستید، ممکن است در مورد سایت Booker، راه حل فروش مبتنی بر ابر که توسط شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ استفاده می‌شود، شنیده باشید.

در این بررسی سایت Booker، قیمت، ویژگی‌ها، رابط، پشتیبانی و امنیت خدمات را به تفصیل شرح می‌دهیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا بهترین سیستم POS برای نیازهای خاص شما است یا خیر.

ویژگی‌های سیستم POS خوب:

۱. به سادگی نیازهای خود را به ما بگویید

۲. دریافت نقل قول رایگان

۳. مقایسه قیمت ها و صرفه جویی در هزینه

سرویس‌ها و قیمت گذاری سایت Booker

3 آشنایی با سیستم POS (پایانه فروش) سایت Booker

بوکر چهار برنامه را برای انتخاب به کاربران خود ارائه می‌دهد. مناسب‌ترین برنامه برای شما بستگی به اندازه کسب و کار و صنعتی که در آن هستید دارد. ارزان‌ترین سرویس، استارت (۱۲۹ دلار در ماه) تمام ملزومات مورد نیاز برای اداره و مدیریت کسب و کار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شامل ویژگی‌هایی مانند رزرو آنلاین، پیام‌های متنی، مدیریت موجودی، پردازش پرداخت، مشخصات کارکنان (حداکثر ۱۵)، گزارش و مدیریت مشتری است. اگر می‌خواهید مشخصات کارکنان نامحدود و اعلان‌ها و یادآوری‌های متنی دو طرفه نامحدود داشته باشید، باید برنامه‌های گران‌تر را انتخاب کنید.

با ۲۶۹ دلار در ماه، برنامه Accelerate برای کسانی طراحی شده است که مایل به تمرکز بر ایجاد روابط با مشتریان و تقویت وفاداری به نام تجاری هستند. شما ویژگی‌هایی مانند یک کمپین ایمیل، فرم‌های سرویس گیرنده و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. یک مرحله بالاتر، طرح نهایی (۴۲۹ دلار در ماه)، شامل ویژگی‌هایی مانند بازاریابی خودکار، گزارشات پیشرفته بازاریابی و ابزارهای بازخورد مشتری است.

گران‌ترین طرح Ultimate Plus بوکر به شما ۵۴۹ دلار در ماه می‌دهد. با این کار، همه چیزهایی را که شامل سایر برنامه‌ها می‌شود، به علاوه یک دستیار هوش مصنوعی که به رزرو، برنامه ریزی مجدد و پاسخ به سوالات کمک می‌کند، دریافت می‌کنید. بوکر یک برنامه افزودنی اختیاری با تمام برنامه‌های خود ارائه می‌دهد، که به شما کمک می‌کند برنامه مارک شخصی خود را بسازید تا نمایان شدن شرکت خود را افزایش دهید. همچنین لازم به ذکر است که پردازش کارت اعتباری بوکر مستلزم هیچ گونه هزینه فعال سازی، ثبت نام یا مسیریابی بانک نیست.

ویژگی‌های Booker

2 آشنایی با سیستم POS (پایانه فروش) سایت Booker

بوکر به عنوان ارائه دهنده راه حل پرداخت همه جانبه، ابزارهایی را برای رزرو، بازاریابی، فروش، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر ارائه می‌دهد. ما برخی از بهترین ویژگی‌های آن را تجزیه کرده‌ایم.

بوکر برای فروش آنلاین و فروشگاهی، ابزارهای مفیدی را برای ردیابی موجودی خود و همچنین فروشندگان ارائه می‌دهد. با موجودی محصولات ردیابی شده، می‌توانید پرفروش‌ترین‌ها یا محصولاتی را که چندان خوب عمل نمی‌کنند، تشخیص دهید تا بتوانید عرضه و تقاضای کسب و کار خود را متعادل کنید.

سیستم بوکر به شما این امکان را می‌دهد تا با مشتریان خود، چه جدید و چه قدیمی روابط دائمی برقرار کنید. با استفاده از آن، شما در مورد اولین و آخرین بازدیدهای مشتری خود مطلع می‌شوید و اطلاعات عضویت آنها را پیگیری کنید و موارد دیگر.

ابزارهای CRM بوکر حتی به شما امکان می‌دهد هشدارهای سفارشی ایجاد کنید که هنگام صحبت با مشتریان خاص، اطلاعات کلیدی را به شما یادآوری می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید یک هشدار تنظیم کنید تا به خود یادآوری کنید که مشتری دارای فرزندان خردسال است یا آنها به محصول خاصی علاقه نشان داده‌اند.

در پشتیبان، بوکر یک داشبورد هوش تجاری مفید ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد ارجاعات مشتریان را ردیابی کرده، زمان و میزان هزینه آنها را ببینید و اثربخشی کمپین‌های بازاریابی خود را درک کنید. این بینش‌ها برای شما مفید است که بتوانید تلاش‌های فروش و بازاریابی خود را برای افزایش فروش افزایش دهید.

بوکر یک ویژگی منحصر به فرد مسنجر AI را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای ارتباط با مشتریان خود از طریق پیام کوتاه یا چت وب در زمان واقعی استفاده کنید. مسنجر هوش مصنوعی که به عنوان میز پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ ساعته فعالیت می‌کند، به طور خودکار به سوالات پاسخ می‌دهد، فروش می‌گذارد و قرارهای خود را رزرو می‌کند در حالی که کارکنان شما مشغول کار هستند. اگر تماس مشتری را از دست داده‌اید، پیامکی به طور خودکار برای برنامه ریزی تماس یا قرار ملاقات بعدی به وی ارسال می‌شود.

این ویژگی بلافاصله برای مشتریان Ultimate Plus در دسترس است. سایر مشتریان می‌توانند این ابزار را به عنوان یک افزودنی خریداری کنند.

نتیجه

1 آشنایی با سیستم POS (پایانه فروش) سایت Booker

سایت Booker یک راه حل پردازش پرداخت امن و غنی از ویژگی‌ها است که ابزارهای مفیدی مانند مدیریت موجودی، CRM، هوش مصنوعی پیام رسان و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

این ویژگی‌ها در یک رابط بصری و تمیز قرار دارند که تقریباً هیچ منحنی یادگیری ندارد. در حالی که برخی از کاربران ممکن است فقدان یکپارچگی برنامه‌های شخص ثالث را ناامید کننده بدانند، ویژگی‌هایی که در جعبه موجود است برای اکثر افراد باید بیش از حد کافی باشد. همه مواردی که در نظر گرفته شده است، با ابزارهایی برای رزرو، بازاریابی، نقطه فروش و تجزیه و تحلیل، بوکر یک راه حل عالی همه کاره است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حال که با سایت Booker و خدمات آن آشنا شدید، اگر قصد خرید داشتید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT