میزبانی وب و VPS با استفاده از خدمات سایت Certa Hosting

میزبانی وب و VPS با استفاده از خدمات سایت Certa Hosting

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Certa Hosting یک شرکت مستقر در انگلستان با بیش از یک دهه تجربه در صنعت میزبانی وب است. عمدتا برای مشتریانی است که به دنبال راه حل‌های میزبانی با کیفیت بالا برای مشاغل کوچک و متوسط ​​هستند. این شرکت در سال ۲۰۰۷ در Oswestry، یک شهر کوچک در انگلستان در نزدیکی مرز ولز تأسیس شد و مقر اصلی آنها تا به امروز در آنجا باقی مانده است.

قیمت‌های سایت Certa Hosting

2 میزبانی وب 3 و VPS با استفاده از خدمات سایت Certa Hosting

اگرچه هزینهسرویس‌های میزبانی سایت Certa Hosting بسیار پایین است، اما بدون ۲۰٪ مالیات بر ارزش افزوده تبلیغ می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که قیمت “واقعی” را دقیقاً زیر قیمت برجسته بررسی می‌کنید. در اینجا مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های میزبانی را مشاهده خواهید کرد که از میزبانی ایمیل شروع می‌شود، میزبانی مشترک (اصلی، cPanel و WordPress)، میزبان نمایندگی فروش، میزبانی ابری، میزبانی VPS مبتنی بر ابر و میزبانی سرور فلزی. آنها علاوه بر میزبانی، لیست کاملی از محصولات Microsoft 365 را نیز ارائه می‌دهند.

ارزان‌ترین گزینه در منو یک برنامه میزبانی مشترک به نام “Certa Lite” است و با قیمت ۳/۵۹ پوند (۴/۹ دلار) در ماه (شامل مالیات بر ارزش افزوده)، از یک سایت واحد، فضای دیسک نامحدود (SSD)، ده حساب ایمیل پشتیبانی می‌کند. دو پایگاه داده MySQL، پهنای باند نامحدود و پشتیبان گیری هفتگی. با “Certa Unlimited” با ۱۱/۹۹ پوند (۱۶/۳ دلار) در ماه، وقتی از نظر تعداد سایت‌ها، حساب‌های ایمیل و پایگاه‌های داده MySQL نیز صحبت کنید، محدودیت ندارید. با این حال، هیچ یک از سه بسته میزبانی مشترک دارای ثبت نام دامنه رایگان نیست.

همه ایمیل‌های Certa Hosting، برنامه‌های میزبانی مشترک و نمایندگی فروش با ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه بدون هیچ قراردادی ارائه می‌شود، به این معنی که می‌توانید هر زمان که بخواهید سرویس خود را لغو کنید. همچنین سایت Certa Hosting از پی پال پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها

1 میزبانی وب و VPS با استفاده از خدمات سایت Certa Hosting

انتخاب سرویس میزبانی مناسب نباید چالش برانگیز باشد، اما اگر مطمئن نیستید که از کدام گزینه استفاده کنید، حتماً از طریق چت زنده با کارکنان پشتیبانی پیش فروش Certa Hosting تماس بگیرید. به نظر می‌رسد آنها آماده و مایل به کمک هستند.

هر برنامه‌ای را که انتخاب کنید، گام بعدی شما برخورد با نام دامنه است. می‌توانید یک دامنه جدید ثبت کنید (هزینه آن حدود ۱۲ دلار در سال یا بیشتر خواهد بود)، یک دامنه موجود را منتقل کنید، یا از آن به صورت واقعی استفاده کنید و سرورهای نام خود را به روز کنید. پس از این، شما می‌توانید یک حساب کاربری با Certa Hosting ایجاد کنید یا اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید وارد شوید. شما می‌توانید این کار را با ثبت نام در فیس بوک، گوگل، توییتر یا انجام روش سنتی انجام دهید، یعنی با پر کردن فرم با اطلاعات شخصی و صورتحساب خود. پس از ایجاد گذرواژه ایمن شرایط خدمات، به بررسی و تکمیل پرداخت ادامه می‌دهید.

بیش از یک دهه است که سایت Certa Hosting به مشاغل کوچک مستقر در انگلستان هر آنچه را که نیاز دارند ارائه می‌دهد و احتمالاً در آینده نیز این کار را ادامه خواهد داد. سرویس‌های میزبانی آنها به خوبی ساختار یافته، دارای ویژگی‌های کامل و مقرون به صرفه است. تیم پشتیبانی همه چیز است که می‌توانیم آرزو کنیم: پاسخ سریع، صبور، مودب و بسیار حرفه‌ای.

حال که با سایت Certa Hosting آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT