Moonvember

Moonvember برای SafeMoon و SHIB: به دنیای X100 خوش آمدید

زمان مطالعه 3 دقیقه

با نزدیک شدن به پایان «Uptober»، بسیاری از فعالان در دنیای ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر شروع «Moonvember» هستند. ماه نوامبر یکی از ماه های پر قدرت برای بیت کوین بوده است زیرا BTC/USD معمولاً تا پایان ماه (به استثنای سال های 2018 و 2019) بالاتر می رود. ماه نوامبر همچنین برای طرفداران فاینانس (تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ ها) سنتی بسیار پر سود و ثمربخش بوده است، زیرا داده ها نشان می دهد که این ماه بهترین عملکرد S&P از سال 1985 تاکنون را داشته است.

Moonvember برای SafeMoon و SHIB

اما “Moonvember” سال 2021 به نظر می رسد ماهی باشد که قرار است تمام انتظارات مالی را از بین ببرد زیرا سرمایه گذاران کریپتو همچنان از سود سرمایه گذاری های به موقعی که قبلاً از آن پول زیادی به دست آورده اند، بهره می برند.

سکه Shiba Inu (SHIB) با پیش زمینه سگ که اغلب نادیده گرفته می شود، در ماه اکتبر بیش از 700 درصد افزایش یافت. یک سرمایه ‌گذار باهوشی که 100 دلار از این سکه را درست در ابتدای عرضه آن در آگوست 2020 خریداری کرده بود، 15 ماه بعد «در فهرست 1 درصدی ثروتمندترین خانواده‌ های آمریکا» قرار می ‌گیرد.

EverGrow (EGC) که توسط برخی به عنوان Shiba Inu بعدی شناخته می شود، در اوایل نوامبر از ارزش بازار 1.5 میلیارد دلاری عبور کرد و در یک ماه حدود 28000 درصد افزایش یافت. دارندگان این ارز دیجیتال تا اول نوامبر بیش از 12 میلیون دلار سود دریافت کرده بودند.

موفقیت‌ های سکه ‌هایی مانند SHIB و EGC به دنبال دیگر «میم کوین ‌ها»، سرمایه‌گذاران را با سودهای چشمگیر خود شگفت ‌زده کرده ‌اند. دوج کوین، یکی از کریپتوکارنسی های اصلی dog و موضوع داغی که ایلان ماسک در مورد آن صحبت می کرد، در سال 2021 با کمتر از یک پنی شروع به کار کرد اما تا ماه می به بالاترین رقم آن زمان یعنی 69 سنت رسید.

حتی در اواخر اکتبر با وجود کاهش قیمت، DOGE همچنان در بین ده لیست برتر دارایی های دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار داشت. در اوایل سال 2021، Safemoon به یک موفقیت تبدیل شد، زیرا سرمایه گذاران از کارمزد توزیع مجدد سکه در هر فروش استفاده کردند تا قیمت سکه را به شدت بالا ببرند.

یکی از ویژگی ‌های دنیای x100، جامعه ای مشتاق از سرمایه‌ گذاران و تریدرهایی است که برای حمایت از سکه‌ها جمع می شوند، موفقیت ‌های خود را به اشتراک می ‌گذارند و اغلب در شبکه‌ های رسانه ‌های اجتماعی و در گروه‌ های خصوصی درباره آن بحث می ‌کنند. پلتفرم ‌های شبکه ‌های اجتماعی مانند Crypter، با یک رشد x50 از زمان راه ‌اندازی، از طریق سیستم پاداش “تعامل برای کسب درآمد” خود، که به این صورت است که برای هر لایک، پست و کامنت پاداش می دهد، راه را به علاقه‌ مندان ارزهای دیجیتال نشان می دهند.

کاربران Crypter همچنین می‌توانند از طریق ردیاب پورتفولیو سکه ‌های خود را زیر نظر بگیرند و آنها را بررسی کنند و هنگام تعامل با سایر کاربران، با خیال راحت سرمایه‌گذاری ‌های جدید را جستجو کنند. تمامی تبلیغات پروژه در شبکه های اجتماعی بررسی و بازبینی می ‌شوند تا خطر راگ پول (کلاهبرداری ارز دیجیتال) و کلاهبرداری تا جای ممکن کاهش یابد.

داده‌ ها نشان می‌دهند که نوامبر یک ماه عالی برای گاو های (به دسته‌ای از افراد و سرمایه‌گذاران گفته می‌شود که اعتقاد دارند بازار، قیمت یک اوراق بهادار خاص یا ارز آماده صعود است.) ارز دیجیتال است، به این معنی که ماه شلوغی برای پلتفرم ‌های شبکه‌ های اجتماعی مانند Crypter خواهد بود، زیرا تریدرها دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند و به دنبال شکار سکه بزرگ بعدی هستند.

منبع: cryptodaily

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT