تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه به معاملات ساید خود ادامه داد. این به نوبه خود، نشان دهنده وقفه در احساسات نزولی حاکم در میان معامله گران است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۵ خرداد

بیشتر کوین های جایگزین دیروز با قیمتی بالاتر معامله شدند و ضررهای هفته گذشته را تاحدودی کاهش دادند. روز چهارشنبه، فدرال رزرو ایالات متحده نیز صورتجلسه‌ای از جلسه اوایل ماه جاری منتشر کرد که نشان می‌داد افزایش 50 واحدی نرخ بهره احتمالاً در چندین جلسه بعد اتفاق خواهد افتاد.

در این زمان، سهام شرکت ها اندکی بالاتر معامله شدند، در حالی که طلا و بازده 10 ساله اوراق قرضه خزانه داری در 24 ساعت گذشته کاهش یافت.

پلتفرم Arcane Research با انتشار نموداری، افزایش اخیر بهره باز یا تعداد قراردادهای معوق در بازار آتی بیت کوین را به تصویر کشید و در گزارشی نوشت: «افزایش سریع بهره باز معمولاً پیش‌بینی کننده حرکت‌های بزرگ در بازار است. به عنوان مثال، افزایش مشابهی در بهره باز را جولای (مرداد 1400) سال گذشته شاهد بودیم؛ زمانی که بیت کوین با قیمتی در حدود 30000 دلار معامله می شد».

در حال حاضر، بیت کوین با پشت سر گذاشتن نوسانات ناچیز طی 24 ساعت گذشته، با قیمت 29667 دلار معامله می شود که نسبت به هفته پیش حدود 2 درصد بهبود عملکرد را نشان می دهد. ارزش بازار رمزارز برتر بازار نیز امروز به حدود 565.87 میلیارد دلار رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته، نوسانات منفی بیشتر بازار کریپتو را فراگرفته و رنگ قرمز بار دیگر بر این فضا حاکم شده است. اتریوم از دیروز کاهش 3.11 درصدی را شاهد بوده و اکنون با قیمت 1922 دلار معامله می شود. بایننس کوین (4.32-%) به 316 دلار رسیده است.  ریپل (1.70-%)، کاردانو (3.56-%)، سولانا (5.60-%) و دوج کوین (2.92-%) همگی افت قیمت داشته اند.

ترون تنها ارز سبزپوش در میان دارایی های برتر بازار کریپتو، با 2.10% رشد، با قیمت 0.082 دلار دست به دست می شود. آلتکوین های کوچک تر بازار نیز امروز نوسانات مشابهی را شاهد بوده اند. سندباکس (SAND) بیش از 9.80 درصد افزایش در تایم فریم روزانه را تجربه کرده و اکنون 1.40 دلار ارزش دارد. گفتنی است که UST با رشد 43.62 درصدی خود توانسته است بخش کمی از زیان وارد شده در روزهای اخیر را جبران و به حدود 0.097 دلار برسد.

ارزش تجمعی بازار کریپتو امروز حدود 1.252 تریلیون دلار بوده و سهم بیت کوین از آن 45.1 درصد است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT