Adobe Analytics چیست

Adobe Analytics چیست | آشنایی با این ابزار تجزیه و تحلیل

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای خیلی سوال پیش می‌اید که Adobe Analytics چیست و چه اهمیتی دارد. کسب و کارهای آنلاین برای اینکه بتوانند موفق تر عمل کنند باید به طور متناوب مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرند تا نقاط ضعف و قوت کار مشخص شود و اقدامات لازم برای قوت بخشی نقاط ضعف، صورت گیرد.

برای این منظور از ابزارهای تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود. گوگل آنالیتیکس یکی از معروف ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال است که ممکن است اسم آن را شنیده باشید و یا کاملا با آن آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از این دسته ابزارهای را برای شما معرفی کنیم که Adobe Analytics نام دارد. با اول پرداخت همراه شوید تا هر آنچه لازم است در مورد این ابزار تحلیل بازاریابی دیجیتال بدانید برای شما عزیزان بیان کنیم.

Adobe Analytics چیست ؟

Adobe Analytics یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال در صنعت کسب و کارهای آنلاین می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تقسیم بندی پیشرفته ای از مجموعه داده های خود داشته باشید تا به درک بهتر و عمیق تری از نیازهای مشتریان خود برسید.

شما با استفاده از Adobe Analytics ، می توانید داده های خود را در یک مکان در اختیار داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری در مورد مشتریان و تولید محتواهای ارزشمند برای آن ها را بسیار ساده تر انجام دهید.

Adobe Analytics برای ایجاد زیرساخت های تحلیلی سفارشی، بخش های اساسی را در اختیار شما قرار می دهد؛ اما لازم است بدانید که بستر آن به اندازه Google Analytics شهودی نیست.

در ادامه شما را با قابلیت های اصلی و ویژگی های ارزشمند Adobe Analytics بیشتر آشنا خواهیم کرد.

Adobe Analytics ارای چه امکاناتی می باشد؟

کاربرد Adobe Analytics چیست

در این بخش از مقاله به برخی از ویژگی ها و امکاناتی  Adobe Analytics برای کاربران و تحلیل گران بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است پرداخته ایم. این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

امکان استاندارد سازی پیاده سازی چند متغیر

در حقیقت Adobe Analytics، تنها بلوک های ساختمان را به شما می دهد تا بتوانید زیرساخت های خود را ایجاد کنید ، اما از نقشه ساختمان و نحوه انجام آن چیزی در اختیارتان قرار نمی دهد.

تهیه بسیار ساده گزارش روزانه

Adobe Analytics روش های مختلفی را برای طراحی ، دستکاری، تغییر و تجسم داده ها ارائه می دهد. این ازار دارای فضای کاری تجزیه و تحلیل ، امکان ایجاد گزارش های سازنده ، تجزیه و تحلیل Ad Hoc و … را از طریق رابط کاربری خود برای شما ارائه می دهد.

امکان قدرت بخشی سطح بالای هوش مشتری

به طور کلی دلیل اینکه Adobe Analytics به عنوان یکی از ابزارهای پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ مورد حمایت قرار می گیرد این است که آنها مجموعه ای از پلتفرم ها را برای جمع آوری هر بخش از داده های مربوط به مشتری با استفاده از گزینه های بسیار زیادی که دارد برای شما فراهم می کند

به این ترتیب شما می توانید اطمینان حاصل کنید که مجموعه داده های شما در مکان های مناسبی قرار گرفته اند و به روش صحیح به یکدیگر متصل می شوند. به این معنا که شما می توانید از تمام توان هوش مصرف کننده استفاده کنید و به بینش مناسبی جهت اتخاذ تصمیم های مناسب در مورد مشتریان دست یابید.

جمع بندی

به این ترتیب با استفاد از ابزار تحلیل دیجیتال مارکتینگ Adobe Analytics شما قادر خواهید بود تا زیرساخت های داده های خود را به صورت دقیق ردیابی کنید، داده های خود را استخراج کنید و گزارش های روزانه از داده های خود تهیه کنید.

به علاوه شما می توانید گزارش های بصری از تحلیل داده های خود تهیه کنید تا بتوانید تنها با یک نگاه به درک درستی از نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود دست یابید و برای بهبود بخشی نقاط ضعف خود تلاش بیشتری نمائید.

همچنین برای اطمینان از برچسب گذاری داده های خود می توانید داده ها را به طور دقیق تر و با نظارت کامل استخراج نموده و سپس با ادغام داده ها، برچسب گذاری بهتر و با کیفیت تری انجام دهید.

حالا که متوجه شدید Adobe Analytics چیست ، برای استفاده از این پلتفرم، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT