معرفی سایت Adobe Fonts بهترین مکان برای دانلود فونت

معرفی سایت Adobe Fonts | بهترین مکان برای دانلود فونت

زمان مطالعه 2 دقیقه

شاید پیدا کردن فونتی مناسب برای وب سایت، مقاله یا کتاب برای شما کار بسیار سختی باشد. بسیاری از فونت‌ها و سایت‌های ارائه فونت قیمت بالایی دارند و پیدا کردن فونت‌های خوب مجانی کار سختی است. در ادامه به معرفی سایت Adobe Fonts بهترین مکان برای دانلود فونت می‌پردازیم.

معرفی سایت Adobe Fonts

1 معرفی سایت Adobe Fonts بهترین مکان برای دانلود فونت

Adobe Fonts یکی از سایت‌های ارائه دهنده‌ی فونت‌های مجانی و پولی است و یکی از بهترین و متنوع ترین کتابخانه‌ی فونت را دارد. با وارد شدن به سایت شما می‌توانید دسته بندی‌های مختلفی را مشاهده کنید. برای مثال اگر به دنبال فونت برای وب سایت خود می‌گردید می‌توانید با وارد شدن به بخش Typekit Web Fonts لیست فونت‌های مناسب و سازگار با وب سایت را مشاهده کنید. همچنین در سایت آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت داده شده است. همچنین سایت دارای سیستم سرچ پیشرفته‌ای است که می‌تواند شما را به سرعت به هدفتان برساند.

هنگام دانلود فونت‌های مجانی یا پولی توضیحات را با دقت بخوانید تا متوجه‌ی اجازه‌ی کاربرد آن در جاهای مختلف بشوید. توجه داشته باشید که اجازه‌ی استفاده از برخی فونت‌ها را در همه جا ندارید.

برای دسترسی به فونت‌های پولی نیازی به خرید تکی آن‌ها ندارید، با داشتن اشتراک Creative Cloud که یک سرویس برای برنامه‌های Adobe است در کنار دسترسی داشتن به تمامی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های Adobe تمامی فونت‌های Adobe Fonts هم داشته باشید. با فعال کردن Adobe ID فونت‌ها و اطلاعات شما بر روی چند دستگاه قابل اسفاده خواهد بود.

قیمت Creative Cloud

2 معرفی سایت Adobe Fonts بهترین مکان برای دانلود فونت

قیمت Creative Cloud برای افراد مختلف متفاوت است اگر کارت دانشجویی دارید که Adobe از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توانید تخفیف بالایی دریافت کنید. ولی به صورت کلی قیمت برای تمامی برنامه‌ها ۸۰ دلار در ماه و برای یک برنامه به انتخاب خودتان ۳۵ دلار در ماه است.

اگر دارای کارت دانشجویی باشید برای تمامی برنامه‌ها ۳۵ دلار در ماه و برای یک برنامه ۱۵ دلار در ماه خواهد بود. البته تخفیف‌های بیش‌تری نیز وجود دارد که با کلیک می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

حال که با سایت Adobe Fonts بهترین مکان برای دانلود فونت آشنا شدید، اگر قصد خرید اشتراک Creative Cloud سایت Adobe را دارید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال یا خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت