Adobe Spark چیست

Adobe Spark چیست | طراحی آنلاین برای اینستاگرام و تبلیغات

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه هر کسی با شرکت Adobe آشنایی دارد و می‌داند این شرکت بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و ایلاسترایتور است. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که Adobe Spark چیست و چگونه به کمک مبتدی‌ها آماده است تا طراحی‌های عکس و ویدیو تبلیغاتی یا پست‌های شبکه اجتماعی را بدون دانش خاصی به انجام رسانند.

Adobe Spark چیست ؟

Adobe Spark چیست کاربرد

Adobe Spark یک سرویس خدمات ابری است در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن آن برای گوشی‌های iPad منتشر شد و یک سال بعد اپلیکیشن آن برای دیگر انواع گوشی‌ها منتشر گردید و محیط طراحی تحت وب Adobe Spark در دسترس عموم قرار گرفت.

Adobe Spark بستری را فراهم ساخته تا افراد نا آشنا با برنامه‌های تخصصی طراحی، بتوانند به سادگی از انواع قالب‌های آماده برای طراحی تبلیغات یا ساختار مورد نظرشان استفاده کنند و آن را ذخیره کرده یا به اشتراک بگذارند.

هم اکنون بالغ بر ۳۲ هزار قالب مختلف طراحی در Adobe Spark به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

انواع برنامه ‌های Adobe Spark

معرفی Adobe Spark چیست

Adobe Spark دارای سه نوع اپلیکیشن و یک وب طراحی آنلاین است.

۱) اپلیکیشن Spark Page: با این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌ها و تصاویر مناسب قرار گیری روی صفحات وب سایت خود را طراحی کنید. قالب‌های آماده مانند اسلایدرها، قالب هدر سایت، بنرهای تبلغاتی آنلاین وب سایت‌ها و … را می‌توانید بیابید و تغییر دهید. البته Spark Page فعلا برای iOS منتشر شده است.

۲) اپلیکیشن Spark Post: این اپلیکیشن انواع قالب‌ها برای ساخت پست شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و استوری آن و … با سایزهای استاندارد ارایه می‌شود. اینفلوئنسرها و کسانی که از شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند، پیشنهاد می‌شود حتما از این اپلیکیشن استفاده نمایند و حتی انواع Social Media Bundle در دسترس قرار می‌دهد. اپلیکیشن Spark Post هم برای iOs و هم اندروید منتشر شده است.

۳) اپلیکیشن Spark Video: این اپلیکیشن برای ادیت ویدیو با قالب‌های آماده طراحی شده است. شما اگر بخواهید ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت خود منتشر کنید، به راحتی از قالب ویدیویی می‌توانید استفاده کنید. البته این اپلیکیشن فعلا برای iOS منتشر شده است.

۴) Spark Web: شما می‌توانید تمامی امکانات هر سه اپلیکیشن را در محیط وب و به صورت آنلاین فعال کنید و استفاده نمایید.

پریمیوم Adobe Spark

Adobe Spark چیست امکانات

پریمیوم Adobe Spark خدمات بیشتری را نسبت به حالت free در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلا قالب‌های متنوع‌تری را می‌توانید استفاده کنید و حتی ابزار تغییر و دستکاری قالب‌ها برای حالت پریمیوم گسترده‌تر است.

همچنین امکان انحصاری کردن و واتر مارک کردن برند خود را روی طرح نهایی خواهید داشت و لوگوی Adobe Spark هم قابل حذف است. از طرفی امکان تغییرات اساسی برای برای اجرای مشترک یا ذخیره سازی در انواع فضای ابرای مانند دراپ باکس را هم خواهید داشت.

حالا که متوجه شدید Adobe Spark چیست ، اگر قصد استفاده از خدمات پریمیوم این سایت را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت و مسترکارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت و مستر کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT