آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

زمان مطالعه 5 دقیقه

با استفاده از Bench حساب‌های کسب و کار کوچک خود را مدیریت کنید. Bench یک ابزار حسابداری مبتنی بر ابر است که در کانادا مستقر است و در حال حاضر فقط برای کاربران این کشور و همچنین ایالات متحده در دسترس است. برنامه حساب داری Bench که غالبا کسب‌وکارهای کوچک را هدف قرار می‌دهد، مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌ها و عملکردها را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد یک نمای کلی و جامع از حساب‌هایتان برای ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی ایجاد کنید.

جذابیت software-as-a-service برنامه Bench این است که می‌توان از آن در هر مکانی که بتوانید به اینترنت وصل شوید استفاده کرد، که این ویژگی آن را در طول همه‌گیری ویروس کرونا بسیار مفید و کاربردی می‌کند.  هیچ برنامه‌ای تاکنون به این شکل و با این دسکتاپ قوی وجود ندارد. Bench که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، بسته به میزان کمکی که فکر می‌کنید در حفظ وضعیت حساب‌های تجاری‌تان به آن نیاز دارید، به ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها اقدام کرده است.

محصولات قابل مقایسه عبارتند از Sage Business Cloud Accounting ،QuickBooks ،Xero FreshBooks، Freagent ،GoSimpleTax ،TaxCalc ،Nomisma ،ABC Self-Asessment، Crunch یا Zoho Books.

ارزش و قیمت گذاری برنامه حساب داری Bench

1 آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

خبر خوب این است که برنامه حساب داری Bench به صورت آزمایشی رایگان ارائه می‌شود تا بتوانید ویژگی‌ها و عملکرد آن را بررسی کنید. اگر پس از امتحان کردن، آنچه را که می‌بینید دوست دارید، خدمات حسابداری مبتنی بر ابر دارای قیمت اولیه ۱۳۹ دلار در ماه است.

ابزار مفیدی در صفحه قیمت‌گذاری وجود دارد که از شما این سوال را می‌پرسد که میانگین هزینه‌های ماهانه شما چقدر است، که Bench را قادر می‌سازد تا شما را سریعا به بسته مناسب برای شما هدایت کند. ۱۳۹ دلار سالانه و ۱۵۹ دلار کارمزد ماهانه برای گزینه Starter برای مخارج ماهانه زیر ۱۰۰۰ پوند می‌باشد. در مرحله بعد، Micro هزینه‌های ماهانه از ۵ هزار تا ۷ هزار دلار را پوشش می‌دهد و سالانه ۱۵۹ دلار یا ماهانه ۱۷۹ دلار هزینه دارد.

اگر هزینه‌های ماهیانه بین ۷/۵ تا ۲۵ هزار دلار داشته باشید، Boutique با ۱۷۹ دلار سالانه،٫ ۱۹۹ دلار ماهیانه ارائه می‌کند، و پس از آن Venture با ۲۱۹ دلار سالانه و ۲۴۹ دلار ماهانه برای هزینه‌های ماهیانه بین ۲۵ تا ۵۰ هزار دلار وجود دارد.

در نهایت، یک بسته Corporate وجود دارد که از ۲۹۹ دلار سالانه، ۳۴۹ دلار ماهانه هزینه دارد و هزینه‌های ماهانه تا ۱ میلیون دلار را پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر، در Bench برای همه یک پکیج مخصوص وجود دارد.

امکانات و ویژگی‌ها

2 آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

در حالی که برنامه حساب داری Bench به شما این امکان را می‌دهد که با حساب ها و کارهای حسابداری خود رسیدگی کنید، اما برای افرادی که می‌خواهند از مشاوران حرفه‌ای کمک بگیرند نیز بسیار جذاب است. در نتیجه، هر کدام از بسته‌ها با یک حسابدار شخصی مخصوص شما همراه است، در حقیقت Bench نرم افزاری است که ماه به ماه تصویری پویا از فعالیت‌های تجاری شما ایجاد می‌کند.

در مجموع، این نرم افزار حسابداری به خوبی برای نیازهای صاحبان مشاغل کوچک تنظیم شده است. این نرم افزار بصری به شما امکان می‌دهد تا حساب‌های تجاری و بانکی خود را به Bench متصل کنید، سپس می‌توانید این اطلاعات را بین خود و مشاور اختصاص داده شده خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید یک بسته BenchTax تکمیلی نیز به Bench اضافه کنید، که فعالیت‌های پیچیده‌تری مانند آماده‌سازی و تشکیل اظهارنامه مالیاتی همراه با رسیدگی به سرمایه‌گذاری‌ها، درآمد اجاره، کسورات جزئی و برآوردهای فصلی را پوشش می‌دهد. اگر در طول یک سال مالی مسائل تجاری پیچیده‌تری دارید، این می‌تواند یک افزونه مفید برای شما باشد.

کارایی و عملکرد

3 آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

برنامه حساب داری Bench طوری مهندسی و ساخته شده است که بسته‌های نرم افزاری خود را به عنوان سرویس بر روی یک دستگاه تلفن همراه یا یک دستگاه دسکتاپ از طریق یک مرورگر وب با استفاده از اتصال به اینترنت اجرا کند.

در نتیجه، این تمام آن چیزی است که نیاز دارید، بدون نرم افزاری برای دانلود و تاکید Bench بر انتقال و ذخیره سازی ایمن داده‌های شما. این شرکت از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی SSL/TLS استفاده می‌کند که همان رمزگذاری مورد استفاده بانک‌ها است.

با توجه به اینکه به حساب‌های بانکی خود وصل خواهید شد، هیچ جای نگرانی نیست زیرا کاملا امن است. Bench همچنین تأکید می‌کند که تمام داده‌های خود را در مرکز آمریکای شمالی خود نگهداری می‌کند و هر حسابداری حرفه‌ای از نیروهای داخلی هستند، نه اینکه از خارج از سیستم استخدام شوند.

سهولت در استفاده

4 آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

 در کل برنامه حساب داری Bench یک سرویس بسیار ساده برای ثبت نام و استفاده است.  در واقع، شما می توانید در زمان کوتاهی کار کردن با آن را فرا بگیرید.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات اولیه را برای ثبت نام وارد کنید، که سپس شما را به یک صفحه وب هدایت می کند که در آن می توانید همه حساب های خود را مانند چک، پس انداز و کارت های اعتباری لینک کنید.  با انجام این کار، همچنین می توانید بلافاصله به داشبورد  Bench  به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، یک نماینده از Bench در مدت کوتاهی پس از ارائه شماره خود در هنگام ثبت نام با شما تماس تلفنی خواهد گرفت و باید بتواند شما را از فرآیند ثبت نام عبور دهد. نکته واقعا مفید این است که اگر برای نسخه آزمایشی رایگان ثبت‌نام می‌کنید، بسته دارای داده‌های نمونه است تا بتوانید یک نمای کلی از اینکه هر قسمت چه کاری را انجام می‌دهد به دست آورید.  اگر حساب‌های خود را لینک دهید، این اطلاعات جایگزین محتوای نمونه می‌شود. این یک راه عالی برای درک چگونگی عملکرد این سیستم است.

قسمت داشبورد با ابزارهای مفیدی مانند قسمت آپلود برای افزودن صورت‌حساب، رسید و اسناد مالیاتی در صورت نیاز، بسیار مؤثر است.

پشتیبانی برنامه حساب داری Bench

5 آشنایی با برنامه حساب داری Bench و ویژگی های آن

هنگامی که ما برای شروع فعالیت در دادگاه ثبت نام کردیم، کارکنان Bench به قول خود وفادار بودند و در عرض چند دقیقه با ما تماس گرفتند. تجربه پشتیبانی Bench نیز چشمگیر به نظر می‌رسد، با تعداد زیادی راهنمای آنلاین در دسترس است. بدیهی است که در محدوده بسته Bench که انتخاب می‌کنید، از یک مشاور حرفه‌ای نیز بهره مند خواهید شد.

نتیجه گیری نهایی

برنامه حساب داری Bench در ارائه یک سازش مناسب بین نرم‌افزار مبتنی بر ابر ساده و بصری و توانایی کار بر روی حساب‌های شما با یک مشاور حرفه‌ای کار بسیار خوبی انجام داده است.  گزینه‌های ارزان‌تری نیز در بازار وجود دارد، اما ویژگی‌ها و امکاناتی که Bench ارائه می‌دهد کاملا متفاوت و کاربردی‌تر است.

امتیاز دیگر این است که می‌توانید با دقت نسخه‌ای را متناسب با نیازهای کسب‌وکار خود انتخاب کنید، بنابراین با صورت‌حساب‌های ماهیانه بالا و بسیاری از ویژگی‌هایی که واقعا به آنها نیاز ندارید، استفاده نمی‌کنید، در نتیجه در هزینه‌ها نیز صرفه جویی خواهید کرد. برعکس، Bench نیروی کافی برای مدیریت شرکت‌های بزرگ‌تر را نیز دارد، بنابراین اینطور به نظر می‌رسد که انگار شما با یه تیم همه فن حریف روبرو شده‌اید. البته تا زمانی که در ایالات متحده یا کانادا هستید.

حال که با برنامه حساب داری Bench آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT