بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴ : Verizon یا T-Mobile

زمان مطالعه 5 دقیقه

در این پست، بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴ را مقایسه کرده ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

خرید با پی پال 

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

تنها سه شبکه سراسری برای انتخاب در ایالات متحده وجود دارد: Verizon Wireless، T-Mobile، و AT&T. اکثر اپراتور های دیگر دسترسی به این شبکه ‌ها را اجاره می ‌کنند تا هزینه بیشتری را از شما دریافت نمایند. اما اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید بستگی به موقعیت شما دارد.

Verizon: بهترین برای مناطق روستایی

اکنون همه اپراتور ها طرح های داده نا محدود، تخفیف برای داشتن خطوط متعدد، بسته های اینترنت خانگی و سرعت 5G را ارائه می دهند. قیمت ها برای در رقابت ماندن در نوسان هستند، بنابراین اینطور نیست که قیمت یکی از آنها به طور قابل توجهی بیشتر از دیگری باشد. قیمت‌ های پایه ورایزون هنوز کمی بالا تر می ‌رود، اما با افزایش امتیازات، اختلاف کاهش می ‌یابد.

ورایزون مدت‌ ها هست که شبکه ‌ای عظیم با برج ‌هایی که بزرگ ‌ترین مساحت زمین را پوشش می ‌دهند ارائه کرده است. در گذشته، این یعنی، این شبکه تنها گزینه شما در بسیاری از مناطق روستایی کشور بود. خوشبختانه، پس از خرید اسپرینت توسط T-Mobile، ورایزون در زمینه هایی که قبلاً انحصار خود را اعمال می کرد، رقابت دارد. با این حال، اگر در مناطق روستایی زندگی یا اغلب در آن گردش می‌ کنید، شبکه Verizon همچنان بزرگ ‌ترین و احتمالاً مطمئن ‌ترین گزینه شماست.

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

قبل از انتقال به 4G LTE و 5G، Verizon یک شبکه CDMA ناسازگار با GSM بود و از تعویض سیم کارت بین دستگاه ها جلوگیری می کرد. با از بین رفتن 3G، این موضوع تغییر کرده است. با این حال، ورایزون یکی از اپراتور های محدود کننده باقی مانده است که مدل‌ های تلفن می ‌توانند به شبکه خود دسترسی داشته باشند.

خرید یک تلفن قفل در اکثر موارد ارزان تر از خرید از طریق اپراتور است، اما شبکه Verizon تمایل دارد با دستگاه های کمتری سازگار باشد.

T-Mobile: بهترین ها برای سرعت های سریع

شبکه T-Mobile در گذشته بسیار پراکنده بود و عمدتاً به شهر ها و حومه ‌های متراکم محدود می ‌شد. می ‌توانید انتظار سرعت و عملکرد عالی در شهر ها را داشته باشید، اما اگر به مکان‌ هایی بروید که بزرگراه ‌های بین ‌ایالتی از آن‌ ها عبور نمی ‌کنند، نمی ‌توانید تماس بگیرید.

اکنون T-Mobile در بسیاری از مناطق روستایی کشور با Verizon در رقابت است. در بعضی جا ها، شبکه آن حتی قوی تر است. در سال 2022، PCMag T-Mobile را قوی ترین شبکه در ایالات متحده رتبه بندی کرد. انتقال به 5G را زود تر از دو مورد دیگر آغاز و سرعت بیشتری را به مشتریان بیشتری ارائه نمود.

T-Mobile قبلاً با Verizon و AT&T با کاهش قیمت آنها رقابت می کرد. اکنون که شبکه T-Mobile با دو شبکه دیگر قابل مقایسه هست، قیمت اپراتور تقریباً یکسان است.

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

شما آزاد هستید که سیم کارت خود را از یک گوشی به گوشی دیگر ببرید، و T-Mobile یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که ترجیح می دهند گوشی های قفل نشده بخرند (البته اگر تلفن خود را مستقیماً از T-Mobile خریداری کنید، همچنان این کار را انجام می دهد). همچنین از اپراتور های شبکه مجازی موبایل (MVNO) مانند Google Fi و Red Pocket استقبال می کند، جایی که می توانید با هزینه بسیار کمتری به شبکه T-Mobile دسترسی پیدا کنید.

T-Mobile سفر های بین المللی به بیش از 210 کشور را در برنامه های بدون پیش پرداخت فعلی خود قرار می دهد. آنها داده های فراوان و متن نامحدود را با تماس با 25 سنت در دقیقه به شما می دهند. اگر به تماس بین المللی نیاز دارید، برنامه های T-Mobile به طور قابل توجهی ارزان تر از Verizon و AT&T هستند. اگر به طور منظم از کشور خارج می شوید، T-Mobile گزینه ای برای شما است. تماس های تلفنی را به حداقل برسانید.

AT&T: بهترین ارزش

AT&T بزرگ ترین اپراتور تلفن در ایالات متحده از نظر مشترکین است، اما نه بزرگ ترین شبکه و نه سریع ترین سرعت را ارائه می دهد. مقرون به صرفه ترین برنامه های پیش پرداخت، بسته های جذاب و تخفیف های فراوان را ارائه می کند. در بسیاری از موارد، شرکت مخابراتی به سادگی خدماتی با قیمت مناسب که به اندازه کافی خوب است را می فروشد.

این شبکه در خدمت به بسیاری از شهر های کوچک تر و شهرستان های روستایی، کار شایسته ای انجام می دهد. در برخی از نقاط کشور، این بهترین گزینه است، اما اگر به کل کشور نگاه کنید، اینطور نیست.

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

بهترین اپراتور بین المللی موبایل سال ۲۰۲۴

مانند T-Mobile، AT&T انتخاب خوبی برای افرادی است که ترجیح می ‌دهند گوشی ‌های بدون قفل بخرند. اما در مورد سفر های بین المللی متفاوت هست، زیرا قیمت های آن با Verizon قابل مقایسه است.

در مورد سایر اپراتور ها چطور؟

گزینه ها به همین جا ختم نمی شوند. شما ممکن است در محدوده یک شرکت مخابراتی منطقه ای مانند US Cellular یا در یکی از مناطقی که Dish Wireless، یک پخش کننده جدید تر، در دسترس است، زندگی کنید.

با این حال، برای بسیاری از ما، ارزش نگاه کردن به شرکت های تابعه و MVNO را دارد.

بهترین شرکت های تابعه

اینها حامل هایی هستند که متعلق به یکی از سه شرکت بزرگ هستند:

• قابل مشاهده: برنامه های داده نامحدود در شبکه Verizon که از 25 دلار در ماه شروع می شود.
• Mint Mobile: برخی از مقرون به صرفه ترین طرح ها برای افرادی که مایل به خرید یک سال خدمات از قبل هستند، همه در شبکه T-Mobile.
• کریکت بی سیم: قیمت پایین رقابتی در شبکه AT&T

بهترین MVNO ها

اکثر اپراتور های دیگر MVNO هستند. آنها اتصال تلفن همراه را بدون ایجاد و حفظ زیر ساخت های خود فراهم می نمایند. در عوض، آنها یک شبکه حامل سراسری را اجاره می کنند.

• Red Pocket: منعطف ترین طرح های موجود در هر اپراتور سراسری. اگر به بیش از 1 گیگابایت داده نیاز ندارید، می توانید یک سال خدمات را فقط با 100 دلار دریافت کنید.
• Google Fi: برنامه ها از 20 دلار در ماه در شبکه T-Mobile شروع می شوند، به علاوه تخفیف در خدمات Google. اگر کنجکاو هستید، در اینجا همه چیز هایی است که باید درباره Google Fi بدانید.
• Tello: یکی از ارزان‌ ترین گزینه ‌های موجود، با طرح ‌هایی تا 5 دلار در ماه. اگر بیشتر به Wi-Fi وصل هستید، این T-Mobile MVNO ممکن است برای شما مناسب باشد.

اگر کاربر دیتای سنگینی نباشید، MVNO ها اغلب ارزان‌ تر هستند. نکته منفی این است که این سرویس‌ ها فاقد فروشگاه‌های حامل می باشند، بنابراین باید راحت باشید که آنلاین شوید و خودتان عیب ‌یابی کنید.

هنگام تصمیم گیری، اینکه کدام اپراتور تلفن همراه برای شما مناسب است، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کجا زندگی می کنید؟ چند وقت یکبار سفر می روید؟ آیا موسیقی و فیلم را از طریق داده تلفن همراه پخش می کنید؟ آیا گوشی های آنلاک می خرید؟

هیچ شرکتی نمی تواند ادعا کند که بهترین حامل در ایالات متحده برای همه اهداف و در همه زمینه ها می باشد. بهترین شرط شما این است که قبل از امضای قرارداد های بلند مدت، شبکه اپراتور را امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت