خرید بیت کوین در کف قیمت پس از خبر ممنوعیت تمام معاملات رمزنگاری در چین

زمان مطالعه 3 دقیقه

در حالی که سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین طی ۱۳ هفته متوالی با خروج مواجه شده‌اند، اکنون این بخش شاهد چندین هفته جریان ورودی بوده است. در این خبر به بررسی خرید بیت کوین در کف قیمت توسط سرمایه گزاران می‌پردازیم.

خرید بیت کوین در کف قیمت

2 خرید بیت کوین در کف قیمت پس از خبر ممنوعیت تمام معاملات رمزنگاری در چین

سرمایه گذاران نهادی در پشت آخرین FUD (ترس، شک و عدم اطمینان) ناشی از اخبار چین، در کف افت قیمت بیت کوین اقدام به خرید این رمز ارز کرده‌اند، به طوری که برای محصولات سرمایه گذاری دارایی‌های دیجیتالی هفته گذشته ۹۵ میلیون دلار ورودی ثبت شده است.

بر اساس گزارش هفتگی جریان دارایی‌های دیجیتال CoinShares در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) ، افزایش خرید در کف قیمت باعث شد تا ششمین هفته متوالی از ورود سرمایه گذاری برای محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری سازمانی به طور گسترده انجام شود.

ورودی‌های ۹۵ میلیون دلاری بین ۲۰ سپتامبر تا ۲۴ سپتامبر نشان دهنده افزایش ۱۲۶ درصدی ورودی‌های هفتگی است. سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین و اتریوم به ترتیب با ۵۰/۲ میلیون دلار ورودی و ۲۸/۹ میلیون دلار پیشرو بوده است.

در حالی که محصولات سرمایه گذاری BTC در ۱۳ هفته از ۱۷ هفته گذشته شاهد خروج بوده‌اند، به نظر می‌رسد احساس مثبت نسبت به دارایی در ماه سپتامبر افزایش یافته است چرا که در سه هفته گذشته حجم بالایی از خرید توسط سازمان ها ثبت شده است. ورود به بیت کوین نیز هر هفته با تقریبا ۲۳۴ درصد افزایش مواجه بوده است.

به نظر می‌رسد اشتیاق سرمایه گذاران سازمانی برای آلت کوین نیز همچنان قوی است، زیرا آلت کوین‌های برتر بازار از جمله سولانا (SOL)، کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) نیز به ترتیب ۳/۹ میلیون دلار، ۲/۶ میلیون دلار و ۲/۴ میلیون دلار ورودی نهادی داشته‌اند. صندوق‌های سرمایه گذاری چند دارایی نیز در هفته گذشته ۶/۴ میلیون دلار ورودی داشته‌اند.

ممنوعیت ارز دیجیتال در چین

خرید بیت کوین در کف قیمت پس از خبر ممنوعیت تمام معاملات رمزنگاری در چین

در ۲۴ سپتامبر ، بانک مردم چین (PBoC) با انتشار اطلاعیه‌ای، ممنوعیت تمام معاملات رمزنگاری را اعلام کرد که باعث افت ۸ درصدی قیمت بیت کوین (BTC) و عقب نشینی گسترده‌تر در بازار رمزنگاری شد.

اقدامات جدید PBOC که ابتدا در ۳ سپتامبر قبل از انتشار در رسانه‌های غربی در هفته گذشته در چین منتشر شد، نشان می‌دهد که موسسات مالی و شرکت‌های پرداخت از ارائه خدمات مربوط به معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال محروم هستند.

در حالی که FUD (ترس، شک و عدم اطمینان) قانون گذاران چینی از لحاظ تاریخی بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است، اما در ماه‌های بعد از اعلامیه ها نیز به عنوان کاتالیزور برای افزایش قیمت‌ها یا روند صعودی عمل کرده است.

اصلی‌ترین نمونه در سپتامبر ۲۰۱۷ اتفاق افتاد. زمانی که دولت چین مبادلات رمزنگاری را از ارائه خدمات به کاربران در این کشور منع کرد و در عین حال شهروندان را از شرکت در عرضه اولیه سکه‌ها منع کرد. پس از ممنوعیت مضاعف، قیمت BTC صعود تاریخی را از محدوده ۴۰۰۰ دلار به قیمت بالای ۲۰۰۰۰ دلار رساند.

منبع: کوین تلگراف

حال که زمان خرید بیت کوین در کف قیمت را دریافتید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT