ایمیل و SMS مارکتینگ برای رشد کسب و کار با سایت Drip

ایمیل و SMS مارکتینگ برای رشد کسب و کار با سایت Drip

زمان مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از ابزارهای بازاریابی ایمیلی بسیار شبیه یکدیگر هستند. ولی سایت Drip با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و ارائه خدمات با کیفیت با دیگر سایت‌های ایمیل و SMS مارکتینگ فرق می‌کند. در ادامه به معرفی سایت Drip می‌پردازیم.

ایمیل و SMS مارکتینگ با سایت Drip

2 ایمیل و SMS مارکتینگ برای رشد کسب و کار با سایت Drip

سایت Drip منحصراً برای بازاریان و مشاغل کوچک ساخته شده است. بسیاری از ابزارها دوست دارند ویژگی‌های اتوماسیون خود را برجسته کنند، اما در تجربه من، هیچ ابزار دیگری حتی به سطح اتوماسیون که Drip ارائه می‌دهد نزدیک نمی‌شود.

تا به حال، اگر می‌خواهید چیزی مشابه Drip داشته باشید، باید در نرم افزارهای سازمانی با برچسب قیمت شرکت سرمایه گذاری کنید. برای اکثریت و قریب به اتفاق برای مشاغل کوچک واقع بینانه نیست.

خدمات سایت Drip برای کسب و کار شما به شرح زیر است:

  • کمک در ایجاد ایمیل‌های شخصی
  • بر اساس انواع دسته بندی‌های سفارشی، کاربران را برچسب گذاری کنید
  • امکان ایجاد تجربه کاربر به صورت قیف‌های ایمیل
  • ایمیل‌ها و قیف‌های طبقه بندی شده را دنبال کنید
  • بسته به اقدامات کاربر، برای امتیاز دهی به قدرت آنها، یک سیستم امتیاز سفارشی ایجاد کنید
  • قیف بازاریابی چند پلتفرمی از طریق تلفن همراه، تبلت و موارد دیگر
  • تقسیم بندی پیشرفته
  • داشبورد ردیابی تبدیل و ردیابی عملکرد

اگر طرح ایمیل برای شما مهم است با سایت Drip می‌توانید از الگوهای از پیش ساخته شده استفاده کنید یا خودتان آن را بسازید. گزینه‌های کمتری نسبت به سایر رقبا وجود دارد، بنابراین تصمیم بگیرید که قالب‌های از پیش طراحی شده برای کسب و کار شما چقدر مهم هستند. اما یک جنبه از ایجاد ایمیل در Drip وجود دارد که بسیار مفید است. می‌توانید ایمیلی که ارسال می‌کنید را بر اساس گیرنده تغییر دهید. به عبارت دیگر، یک “if” در ایمیل خود قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر شخصی که این ایمیل را دریافت می کند دارای برچسب “مشتری” باشد ، می توانید به جای پیوند ثبت نام ، یک پیوند ورود به سیستم را وارد کنید.

قیمت‌ها

1 ایمیل و SMS مارکتینگ برای رشد کسب و کار با سایت Drip

اگر تنها چیزی که به دنبال آن هستید یک ابزار بازاریابی ایمیلی اولیه است، Drip ارزان‌ترین نیست. اما فوق العاده گران هم نیست. با این حال، برای توجیه هزینه اضافی، واقعاً باید از ویژگی‌های اتوماسیون آن استافده کنید. یک سطح حساب رایگان وجود دارد که می‌توانید با آن شروع کنید و همچنین سه هفته آزمایشی رایگان وجود دارد. هر طرح به شما امکان دسترسی به همه ویژگی‌ها را می‌دهد. تنها تفاوت در تعداد مشترکانی است که مجاز به داشتن آنها هستید.

به صورت کلی قیمت‌های سایت Drip نسبت به تعداد ایملی که می‌خواهید افزایش میابد. شروع قیمت از ۱۹ دلار با ۱۵۰۰ ایمیل است. و تا ۱۵۹۹ دلار و ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ایمیل ادامه پیدا می‌کند.

حال که با سایت Drip و خدمات آن آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT