افزایش امنیت حساب وب مانی

E-NUM و افزایش امنیت حساب وب مانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها اینترنت نقش بسیار کلیدی در تعاملات بشر دارد. یکی از انواع تعاملات ما با یکدیگر در زمینه‌ی پرداخت‌های بین المللی می‌باشد که به مدد وجود اینترنت و انواع درگاه‌های پرداخت، امروزه پرداخت‌های بین المللی نیز بسیار آسان شده است. قطعا اگر تا کنون پرداخت‌های الکترونیک انجام داده باشید، سیستم پرداخت آنلاین وب مانی را می‌شناسید.

وب مانی یک سیستم پرداخت فوق العاده بزرگ است که که می‌توان آن را ما نند یک بانک جهانی در نظر گرفت که با استفاده از آن می‌توانید انواع ارز را به سراسر دنیا انتقال دهید. به این ترتیب مسئله‌ی امنیت برای این تبادلات مالی و ارزی اهمیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد.

برای افزایش امنیت حساب وب مانی اپلیکیشنی وجود دارد به نام E-NUM . برای استفاده از این اپلیکیشن و آشنایی با افزایش امنیت حساب وب مانی را با استفاده از  E-NUM  تا پایان این مقاله اول پرداخت همراه باشید.

افزایش امنیت حساب وب مانی با استفاده از E-NUM

همانطور که می‌دانید برای استفاده از حساب وب مانی باید ابتدا اکانت وب مانی ایجاد کنید. پس از اینکه حساب وب مانی را ایجاد کردید می‌توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از اکانت وب مانی دو روش دارد:

  • روش اول : به اکانت خود لاگین کنید و از طریق کد احراز هویتی که برای شما به شماره‌ی موبایلتان ارسال می‌شود، می‌توانید از حساب وب مانی خود استفاده کنید.
  • روش دوم : این روش دارای امنیت بالاتری می‌باشد و در این روش می‌توانید با استفاده از نصب اپلیکیشن E-NUM بر روی تلفن همراه خود و وارد کردن کد احراز هویت، می‌توانید از حساب وب مانی استفاده کنید. همچنان با ما همراه شوید تا مطالب بیشتری را در مورد اپلیکیشن E-NUM  برای شما بیان کنیم.

آشنایی با اپلیکیشن E-NUM

E-NUM یک سیستم به روز رسانی شده برای اخذ مجوز وب مانی می‌باشد که امنیت اطلاعات پیشرفته را از طریق رمزنگاری فراهم می‌کند. یک کلید دسترسی به اطلاعات مخفی، در تلفن همراه کاربر (تلفن هوشمند یا رایانه لوحی) ذخیره می‌شود و امکان استفاده از چندین سیستم عامل را فراهم می‌کند و خطر خراب شدن یا سرقت این کلید توسط تروجان‌ها یا سایر بدافزارها را به حداقل می‌رساند.

چگونه با اپلیکیشن E-NUM کار کنیم و آن را به حساب وب مانی متصل کنیم

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان نحوه ی کار با اپلیکیشن  را خواهیم گفت، لطفا همچنان با ما همراه باشید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله‌ی اول : برای کار با اپلیکیشن E-NUM باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام به صفحه‌ی رجیستر اپلیکیشن بروید.
  • مرحله‌ی دوم : در این مرحله می‌بایست مشخصات خواسته شده را وارد کنید.

مشخصاتی که از شما می‌خواهد تا وارد کنید عبارتند از : ایمیل و شماره تلفن. پس از وارد کردن این اطلاعات بر وری دکمه‌ی continue کلیک نمائید.

توجه داشته باشید که : برای ثبت نام در اپلیکیشن E-NUM نیاز به یک شماره در خارج از کشور ایران دارید.

  • مرحله‌ی سوم : در این مرحله باید ایمیل شما تائید شود.

برای تائید ایمیل شما، کدی به ایمیلتان ارسال می‌شود که باید آن را در فرم مربوطه وارد کنید.

  • مرحله‌ی چهارم : در این مرحله باید شماره تلفن شما تائید شود

برای تائید شماره تلفن شما نیز پیامکی برایتان ارسال می‌شود.

در این مرحله اطلاعاتی که وارد کرده‌اید مورد تائید قرار می‌گیرد و در پایان یک کد فعال سازی برای شما نمایش داده می‌شود. شما باید این کد را نزد خود محفوظ نگه دارید. در اینجا مراحل ثبت نام شما برای استفاده از این اپلییکیشن به پایان خواهد رسید.

افزایش امنیت حساب وب مانی
افزایش امنیت حساب وب مانی

استفاده از اپلیکیشن  E-NUM

برای استفاده از اپلیکیشن E-NUM باید ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. نسخه‌ی قابل استفاده برای اندورد و iOS نیز وجود دارد. پس از نصب، کد فعال سازی را وارد کنید.

به این ترتیب زمانی که از حساب وب مانی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که کد احراز هویت از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال شود و یا از طریق پیامک. پس از نصب و تکمیل فرایند، می‌توانید در هر زمان ورود به اکانت وب مانی انتخاب کنید کد فعال سازی از طریق اپلیکیشن E-NUM  برای شما ارسال شود یا از طریق پیامک.

به این ترتیب با استفاده از یک این اپلیکیشن و متصل کردن آن به حساب وب مانی، می‌توانید از امنیت حساب وب مانی خود را افزایش دهید.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT