اپلیکیشن پیوت (Pivot)

چگونگی کسب درآمد از اپلیکیشن پیوت (Pivot)

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها به مدد اینترنت، راه‌ها و روش‌های کسب درآمد بسیار شده است. به طور مثال از طریق بازی‌هایی مثل فیفا، از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، یا از طریق یوتیوب و دیگر راه‌ها شما می‌توانید به درآمد برسید. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از راه‌ کسب درآمد از طریق اپلیکیشن پیوت (Pivot) را به شما آموزش دهیم. لطفا تا پایان این مقاله با اول پرداخت همراه شوید.

آشنایی با اپلیکیشن پیوت (Pivot)

پیوت (Pivot) یکی از انجمن‌های رمزنگاری است، جایی که سرمایه گذاران بلاک چین می‌توانند با یکدیگر در ارتباط بوده و همکاری کنند. سرمایه گذاران این اپلیکیشن “بایننس”، “هووبی”، “ال دی”، “ان آی بلاک چین” و “لینک وی سی” هستند. اپلیکیشن پیوت (Pivot) توسط میلیون‌ها سرمایه گذار ارز دیجیتال در سراسر جهان استفاده می‌شود. شرکت پیوت (Pivot) در حال حاضر در چین و سنگاپور مستقر است و با بیش از 3104000 کاربر، بیش از 1233000 پست و بیش از 4850000 کامنت، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های ارتباطی محسوب می‌شود.

همچنین پیوت (Pivot) یک پلتفرم پیشرو در حوزه‌ی ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

شرکت اپلیکیشن پیوت (Pivot) معتقد است که :

پلتفرم پیوت (Pivot) برای سرمایه گذاران بلاک چین این امکان را فراهم می‌کند تا با یکدیگر همکاری کنند و دنیا را تغییر دهند.

در اپلیکیشن پیوت ، اطلاعات در مورد بازار ارزهای دیجیتال به روز و در زمان واقعی قرار داده می‌شود. قیمت‌ها و چارت‌ها برای بیش از 1500 ارز دیجیتال در این اپلیکیشن قابل مشاهده است. همچنین امکان بازدید از آخرین اخبار، مبادلات و اتفاقات در حوزه‌ی ارز دیجیتال در آن وجود دارد.

سوالاتی که در مورد پیوت (Pivot) برای بسیاری از کاربران وجود دارد این است که می‌خواهند بدانند که این اپلیکیشن واقعا چه کاربردی دارد و آیا پیوت (Pivot) یک برنامه‌ی کاربردی قانونی است یا نه؟ در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا به پاسخ این پرسش‌ها برای شما بپردازیم.

اپلیکیشن پیوت (Pivot) چگونه کار می‌کند؟

شما در این اپلیکیشن می‌توانید هم محتوا بخوانید و هم محتوا بگذارید. همچنین امکان سرفینگ یا گشت و گذار در این اپلیکیشن برای شما وجود دارد. به ازای خواندن و تولید محتوا در اپلیکیشن پیوت (Pivot) شما پاور  POWER دریافت خواهید  کرد که پاور امتیازی است که در پایان هر روز با توکن PVT به شما پرداخت می‌شود. در حقیقت این پاداشی است که شما در انتهای یک روز به ازای فعالیت‌های خود در این اپلیکیشن، دریافت می‌کنید.

اپلیکیشن پیوت (Pivot)
اپلیکیشن پیوت (Pivot)

توکن PVT یک توکن جدید در حوزه‌ی ارز دیجیتال است که هنوز ارزش چندانی ندارد. اما در آینده ارزشمند خواهد شد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

اپلیکیشن پیوت (Pivot) همواره در حال رشد و توسعه است و کاربران به ازای تولید، مطالعه و به اشتراک گذاری محتوا در آن، پاداش دریافت می‌کنند. این تفاوتی است که پیوت با پلتفرم‌هایی نظیر فیسبوک دارد.

چگونه از اپلیکیشن پیوت (Pivot) استفاده کنیم؟

برای استفاده از این اپلیکیشن، باید مانند سایر اپلیکیشن‌ها، آن را دانلود کنید و پس از نصب آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس با استفاده از آپشنREAD POST که در این اپلیکیشن وجود دارد، به مطالعه‌ی پست‌ها بپردازید. در کنار آن باید بتوانید افراد با علاقه‌مندی‌های مختلف را پیدا کنید و پست‌ها را برای آن‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین سعی کنید با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید. به این ترتیب هر چه فعال‌تر شوید، پاداش بیشتر و رمز ارز بیشتری دریافت خواهید کرد.

توسعه دهندگان اپلیکیشن پیوت (Pivot) مدعی هستند که این اپلیکیشن می‌تواند به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های خبری ارز دیجیتال، آینده‌ی فوق العاده خوبی داشته باشد.

توجه داشته باشید که این برنامه چون تازه به بازار عرضه شده است، گزینه‌ی خوبی است برای سرمایه گذاری، و شما می‌توانید در این برنامه به خوبی بدرخشید و فعالیت کنید.

آیا اپلیکیشن پیوت (Pivot) امن است؟

البته بر اساس آنچه در کوین مارکت کپ بیان شده است : PVT هنوز میزان توکن موجود در چرخه‌ی بازار بالایی برای این توکن وجود ندارد و سهم بازار مشخصی نیز برای آن دیده نشده است، اما از آنجا که شرکت‌های بزرگ همچون بایننس جز سرمایه گذاران اصلی این برنامه‌ی کاربردی هستند، به احتمال زیاد این اپلیکیشن، یک اپلیکیشن معتبر است.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمد گیلکی گفت:

    من مدتها پیش داشتم موجودی هم دارم ولی متاسفانه پاک شده و گوشی هم عوض کردم یه راه برای بازیابی کلمه عبور و رمزم میخوام

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT