آشنایی با افزونه المنتور (Elementor) و ساخت وب سایت با استفاده از ابزار های آن

آشنایی با افزونه المنتور (Elementor) و ساخت وب سایت با استفاده از ابزار های آن

به جای استفاده از ابزارها و الگوهای موجود در وردپرس، افزونه المنتور (Elementor) قصد دارد به شما کمک کند تا چیز متفاوتی ایجاد کنید و هنگام طراحی صفحه سایت خود، نتیجه طراحی خود را به شما نشان می‌دهد. این افزونه وردپرس نیازی به دانش برنامه نویسی HTML یا CSS ندارد و به راحتی با هر قالب سازگار است. در ادامه به افزونه المنتور (Elementor) می‌پردازیم.

قیمت افزونه المنتور

2 آشنایی با افزونه المنتور (Elementor) و ساخت وب سایت با استفاده از ابزار های آن

افزونه المنتور شامل هر دو نسخه رایگان و پولی است. نسخه رایگان شامل بیش از ۳۰ گزینه قالب مختلف است که به وب سایت شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر به نظر برسد و بیش از ۴۰ ویجت برای انتخاب و ویرایشگر صفحه داخلی دارد. از نظر افزونه‌های سازنده وب سایت، Elementor گزینه‌های زیادی برای جفت شدن با تم‌های وردپرس شما دارد.

گزینه‌های پولی دارای الگوهای بیش‌تر و ویژگی‌های وب سایت دقیق‌تر در چندین برنامه مختلف است. هزینه بسته ضروری ۴۹ دلار در سال است، می‌تواند در یک وب سایت واحد استفاده شود و شامل بیش از ۳۰۰ قالب Pro (که جزئیات بیش‌تری نسبت به گزینه‌های رایگان ارائه می‌دهند)، بیش از ۹۰ ویجت و بیش از ۱۰ کیت قالب وب سایت است.

هزینه طرح پیشرفته ۹۹ دلار در سال است و به شما امکان می‌دهد آن را در حداکثر سه وب سایت نصب کنید، در حالی که طرح Expert قیمت ۱۹۹ دلاری برای حداکثر ۲۵ وب سایت را دارد. ممکن است مشاغل حرفه‌ای‌تری به استودیو (۴۹۹ دلار در سال) یا آژانس (۹۹۹ دلار در سال) که شامل پشتیبانی چت زنده VIP است نیاز داشته باشند و تعداد وب سایت‌های Elementor را به ترتیب به ۱۰۰ و ۱۰۰۰ مورد افزایش دهند.

نکته خوب در مورد نسخه رایگان این است که هنوز شامل ابزارهای افزونه المنتور است که به ایجاد وب سایت سریع و آسان کمک می‌کند. با این حال، اگر به دنبال چیزی دقیق‌تر هستید، Elementor Pro دارای ویژگی‌ها و پشتیبانی بیشتری است، و ارز خرید را دارد به خصوص اگر می‌خواهید بیش از یک وب سایت ایجاد و مدیریت کنید.

رابط کاربری

3 آشنایی با افزونه المنتور (Elementor) و ساخت وب سایت با استفاده از ابزار های آن

درست مانند هر افزونه، المنتور از طریق داشبورد وردپرس شما نصب می‌شود. رابط کاربری آن تمیز و به راحتی قابل تشخیص است. وقتی صفحه جدیدی ایجاد می‌کنید گزینه “باز کردن با Elementor” به شما نشان داده می‌شود. سپس ابزارهای سنتی وردپرس با المنتور (Elementor) جایگزین می‌شوند. Front و centre دکمه اصلی هستند. این صفحات از بخش‌ها تشکیل شده‌اند، در داخل بخش‌ها ستون‌ها و در داخل آن ستون‌ها ابزارک‌ها قرار دارد.

Elementor دارای ویجت‌ها، عناصر و تنظیمات مختلفی برای انتخاب است و شما می‌توانید بین یک صفحه از پیش طراحی شده یکی را انتخاب کنید یا شروع به ساختن صفحه خود کنید. ویژگی کشیدن و رها کردن (drag and drop) رابط به شما امکان می‌دهد آنچه را از ستون سمت چپ می‌خواهید انتخاب کنید، سپس در هر قسمتی از صفحه وب خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که نمی‌توانید به هیچ یک از الگوهای المنتور (Elementor)، چه برای صفحات و چه برای بلاک‌ها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. اما این فرایند رایگان و آسان است، تنها چیزی که از شما می‌خواهند آدرس ایمیل و رمز عبور شما است.

امکانات

1 آشنایی با افزونه المنتور (Elementor) و ساخت وب سایت با استفاده از ابزار های آن

همانطور که وب سایت خود را می‌سازید، افزونه المنتور به شما امکان می‌دهد همه چیز را در طی این فرآیند مشاهده کنید. به جای کار بر روی وب سایت و حدس زدن اینکه نتیجه نهایی چگونه است، می توانید ویژگی هایی را اضافه کرده و به روزرسانی‌ها را به صورت زنده مشاهده کنید. هر تغییری دقیقاً همانطور که به نظر می‌رسد است. این یک مزیت بزرگ نسبت به ویرایشگر سنتی وردپرس است که تقریباً همیشه از شما می‌خواهد که صفحه خود را “پیش نمایش” کنید تا نتیجه را ببینید. برخی از بخش‌ها، مانند سرفصل‌ها، به شما امکان می‌دهند متن را مستقیماً در صفحه ویرایش کنید.

در نوار کناری متنی می‌توانید به عنوان مثال همه ابزارک‌های موجود را مشاهده کنید، اما موردی را در صفحه انتخاب کنید و ابزار منعکس کننده ابزارهای موجود برای موردی که روی آن کلیک کرده‌اید تغییر می‌کند. به عنوان مثال، اگر دکمه‌ای را انتخاب کرده‌اید، نوار کناری جایی است که می‌توانید آن را سفارشی کنید و غیره را تغییر دهید.

تعدادی ابزارهایی که در اختیار دارید بسیار چشمگیر است، از اصول اولیه مانند تراز کردن، تا ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند جلوه‌های حرکتی و قوانین ریسپانسیو. شما می‌توانید صفحات واقعاً منحصر به فردی را طراحی کنید.

المنتور یکی از بهترین پلتفرم‌های ساخت وب سایت است و دلیل آن را به راحتی می‌توان فهمید. Elementor با ایجاد صفحه اصلی مفید، ویرایشگر زنده و طیف گسترده‌ای از قالب‌های از پیش طراحی شده، ابزار مفیدی برای ایجاد وب سایت حرفه‌ای شما است. رویکرد سازنده به شما این امکان را می‌دهد که تغییرات ایجاد شده در وب سایت خود را هنگام ویرایش مشاهده کنید، نه اینکه بصورت کورکورانه از طریق وردپرس کار کنید و به بهترین‌ها امیدوار باشید.

حال که با افزونه المنتور آشنا شدید، اگر قصد خرید این افزونه را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT