معرفی envato (انوتو)

envato (انوتو) را تا چه اندازه می شناسید

زمان مطالعه 3 دقیقه

روزانه افراد متخصص زیادی تمایل خود را به فعالیت‌های فریلنسری نشان می‌دهند. این را می‌توان از ثبت نام و کاربران بالای سایت های فریلنسری فهمید. با یک جست و جو می‌توان بسیار راحت سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را پیدا کرد. اما کدام سایت بهتر است ،تصمیم سختی می‌تواند باشد. ممکن است envato (انوتو) بهترین انتخاب شما باشد.

معرفی envato (انوتو)

انوتو یک سایت متشکل از بازار‌ها و فروشگاه‌هایی است که افرادی که تمایل به دور کاری دارند، می‌توانند محصولات خود را در این سایت جهت فروش قرار دهند و به این ترتیب کسب درآمد داشته باشند.

این مجموعه در سال ۲۰۰۶ توسط کالیس تائید (Collis Ta’eed)، سایان تائید (Cyan Ta’eed) و ژوئن رونگ (Jun Rung) بنیان گذاری شد. هدف از تاسسیس این مجموعه‌، جلوگیری از سفر‌های متعدد توسط افراد متخصص جهت انجام فعالیت‌های تخصصی در کشور‌های دیگر بود و خلاف تصورات بنیان گذاران، رشد این مجموعه به صورت باور نکردنی بالا بود‌.

در حال حاضر تعداد کارمندان این کمپانی ۲۵۰ نفر هستند که در شهر ملبورن/استرالیا در حال فعالیت هستند. جالب است بدانید بنیان گذاران مجموعه‌ی انوتو هیچ دانشی در رابطه با برنامه نویسی نداشته و جهت راه اندازی این کمپانی هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ هزار دلار سرمایه گذاری کردند که این مبلغ از وام دریافت شده و سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط خانواده صورت گرفت.

عضو جدید کمپانی envato

چیست envato (انوتو)

در سال ۲۰۰۷ وحید تائید برادر کالیس تائید به عنوان نفر چهارم به تیم بنیان گذاران اضافه شد و در همان سال یک وب سایت جهت آموزش فتوشاپز(Psdtuts +) و یه وبلاگ شخصی (FreelanceSwitch) راه اندازی کردند.زسال ۲۰۰۸ شروع تازه‌ای برای کمپانی انوتو بود و این شروع با “Themeforest” صورت گرفت. فروشگاه آنلاین طراحی قالب سایت تم فارست (Themeforest) و همچنین آدیوجانگل (Audiojungle) یک آرشیو برای اطلاعات صوتی ساخته شد و فعالیت انوتو با به وجود آوردن. مجموعه‌های مختلف با هدف ساخت زیر مجموعه‌های جدید انوتو ادامه پیدا کرد.

مهمترین اتفاق انوتو

یکی از مهمترین اتفاق انوتو در سال ۲۰۱۳ به وقوع پیوست و پلتفرم خود را به صورتی طراحی کرد که کاربران را قادر می‌ساخت که نرخ محصولات خود را (طراحی لوگو، طراحی گرافیک و قالب های وردپرس) به صورت شخصی نرخ گذاری نمایند. این پلتفرم در حال حاضر انوتواستودیو (Envato Studio) نام دارد که افرادی که در زمینه ی فریلنسری در حال فعالیت هستند می‌توانند با فعالیت در این مجموعه درآمد دلاری داشته باشند و به راحتی از طریق پی پل درآمد خود را به ریال تبدیل کنند.

درآمد از سایت انوتو (envato)

درآمد envato (انوتو)

شما می توانید به ۲ صورت از این سایت درآمد داشته باشید.

  • خلق محصولاتی همچون اپلیکیشن یا قالب سایت یکی از روش‌هایی است که می‌توان در این سایت کسب درآمد کرد (درآمد پسیو).
  • روش دوم کسب درآمد در این سایت این است که شما به عنوان یک فریلنسر بتوانید در این سایت پروژه دریافت کنید و انجام دهید.

یکی از نکات مهمی که می‌بایست در دریافت درآمد خود از طریق envato (انوتو) مد نظر داشته باشید این است که می‌بایست حساب پی پل داشته باشید. در غیر این صورت  مبلغ درآمد دریافتی شما به دلیل مشکلات تحریمی، در موجودی اکانت شما می‌ماند. برای ساخت حساب پی پال یا نقد کردن درآمدهای ارزی خود، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT