سایت Envato خدمات آن

معرفی سایت Envato | زیر مجموعه ها و خدمات آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

خیلی‌ها سایت Envato را به عنوان محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در زمینه طراحی سایت، موشن گرافیک و فروش محصولات دانلودی می‌شناسند. در این مقاله به معرفی سایت Envato می‌پردازیم که خود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

محصولتی که در این سایت به فروش می‌رسند هم از تنوع زیادی برخورداند (به دلیل تعداد زیاد تولید کننده این محصولات از سرتاسر دنیا) و هم با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. همین موضوع باعث شده بسیاری از دولوپرها و گرافیست‌ها این سایت را به عنوان منبع عالی برای فعالیت کاری خود در نظر بگیرند و نیازهای خود را تامین کنند. 

خرید با ویزا کارت

معرفی سایت Envato 

معرفی سایت Envato 

سایت انواتو، در حقیقت یک فروشگاه آنلاین است که تمای نیازهای طراحان و توسعه دهندگان را تامین می‌کند. این مجموعه در سال ۲۰۰۶ توسط کالیس تائید (Collis Ta’eed)، سایان تائید (Cyan Ta’eed) و ژوئن رونگ (Jun Rung) بنیان گذاری شد. هدف از تاسسیس این مجموعه‌، جلوگیری از سفر‌های متعدد توسط افراد متخصص جهت انجام فعالیت‌های تخصصی در کشور‌های دیگر بود و خلاف تصورات بنیان گذاران، رشد این مجموعه به صورت باور نکردنی بالا بود‌.

شما حتی اگر یک فرد مبتدی باشید که آشنایی با طراحی سایت نداشته نباشید، می‌توانید با خرید قالب‌های سایت ساز، یک سایت حرفه‌ای را برای خود به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید.

معرفی زیر مجموعه‌های این سایت

معرفی سایت envato  چیست

سایت Envato دارای زیرمجوعه‌های مختلف و مشهوری است. در اینجا به معرفی این زیرمجموعه‌ها می‌پردازیم:

envato Market ، فروشگاه اصلی سایت Envato است که به بخش‌های مستقلی تقسیم می‌شوند. این بخش‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • Themeforest (فروش قالب سایت)
  • Codecanyon (فروش انواع کد)
  • Videohive (فروش انواع موشن گرافیک)
  •  Audiojungle (فروش موسیقی زمینه)
  •  Graphicriver (فروش انواع تصاویر وکتوری و گرافیکی)
  •  Photodune (فروش انواع عکسها)
  •  3docean (فروش مدل‌های سه بعدی)

۱) معرفی سایت Themeforest

سایت Themeforest فروشگاهی است که در آن می‌توانید بیش از هزاران قالب وردپرس را خریداری کنید. علاوه بر وردپرس شما می‌توانید تم‌های مربوط به سایر CMS‌ها مانند جوملا را نیز در این سایت پیدا کنید. قالب‌های فروشگاهی و انواع پلاگین هم در تم فارست یافت می‌شود.

۲) معرفی سایت Envato Elements

در Envato Elements طراحان و افراد حرفه‌ای می‌توانند با عضویت در آن به ابزارهای مختلفی مانند فوت‌ها، گرافیک‌ها و … دسترسی داشته باشند. در حقیقت با عضویت در Envato Elements این امکان را خواهید داشت به مجموعه‌ زیادی از پکیج‌های طراحی دست پیدا کنید و شارژ بر اساس سالیانه و ماهیانه انجام می‌گیرد و نیازی نیست که به صورت جداگانه اقدام به خرید تک تک محصولات کنید.

۳) معرفی سایت Envato tuts+

سایت‌های آموزشی زیادی در دنیا برای حوزه کد نویسی، گرافیک و ساخت ویدیو و انیمیشن وجود دارد. یکی از این سایت‌ها، سایت envato tuts+ می‌باشد که هزاران ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. 

انواتو استودیو یک فروشگاه فریلنسری می‌باشد که دقیقا مانند سایت Fiverr عمل می‌کند. شما به عنوان یک فریلنسر می‌توانید Gigهای خود را در این سایت قرار دهید و خدمات خود را ارایه دهید. کارفرماها بر اساس دسته بندی سایت یا سرچ موجود در سایت، فریلنسرها را پیدا می‌کنند و به صورت پروژه‌ای درخواست خود را ثبت می‌کنند. 

۵) معرفی سایت Envato Sites

سایت Envato Sites، در حقیقت یک سایت ساز مانند Wix است که به شما اجازه می‌دهد که به راحتی سایت خود را همانطور که دوست دارید آماده کنید. جالب است بدانید که شما برای استفاده از خدمات سایت Envato Sites به هیچ دانش کد نویسی یا طراحی سایتی نیاز ندارید. شخصی سازی سایت خود به راحتی انجام می‌گیرد.

خرید از سایت Envato

اگر قصد خرید یا استفاده از هر یک از محصولات این سایت را دارید، پیشنهاد می‌شود با استفاده از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت، به راحتی نیاز خود را مرتفع نمایید. خیلی اوقات نیز افراد خلاق و با مهارت، در بخش‌های سایت انوتو به عنوان فریلنسر فعالیت می‌کنند و به درآمد ارزی می‌رسند. در نتیجه اگر قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. limitpass گفت:

    برای خرید اکانت در سایت Envato از پلن‌های limitpass دیدن کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT