آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری

آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر شرکتی هستید که با شرکت‌های خارجی هم کار می‌کنید، آیا حسابدارتان از شما ریز تراکنش های PayPal می‌خواهد؟ در غیر این صورت، باید بازبینی کنید که آیا آن‌ها واقعاً حسابدار خوبی هستند یا خیر. برخلاف روزهای گذشته، معاملات PayPal اکنون برای یک حسابداری صحیح لازم است و فقط چند شرکت حسابداری رسمی از مشتریان خود جزئیات معاملات PayPal را می‌خواهند. در ادامه به آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری می‌پردازیم.

اگر این مورد از شما خواسته نشد، باید از حسابدار خود بخواهید تا از سابقه PayPal شما برای اهداف حسابداری استفاده کند. وقتی در یک سال مالی بیش از ۱۰ هزار دلار درآمد کسب می‌کنید، این کار امری مهم تلقی می‌شود. (البته برخی تیم‌های فریلنسری با مقادیر کم کار می‌کنند ولی تعداد تراکنش‌های حساب پی پال‌شان بالا است)

آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری

در این پست، شما می‌آموزید که چگونه جزئیات معاملات paypal خود را در قالب .csv یا xlxs صادر کنید.

PayPal اخیراً UI جدید خود را راه اندازی کرده است که از طراحی مدرنی برخوردار است. تنها مشکل کاربران قدیمی PayPal مانند شما و من این است که باید به این رابط جدید عادت کنیم. به سادگی مراحل نشان داده شده در زیر را دنبال کنید، در این صورت قادر خواهید بود جزئیات معامله PayPal خود را صادر کنید.

  • وارد حساب PayPal خود شوید
  • روی “Reports” در بالا کلیک کنید
  • بر روی “Transactions” کلیل کنید سپس بر روی “Transaction finder” کلیک نمایید.
  • در محدوده تاریخ، تاریخی را که باید برای آن جزئیات را صادر کنید مشخص کنید.

1 آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری

توجه: محدوده تاریخ مجاز ۹۰ روز است.

برای اصلاح بیشتر جستجوی خود می‌توانید از فیلترهایی مانند انواع معاملات یا انواع ارز استفاده کنید.

بر روی “Search” کلیک کنید، نتایج در همان صفحه نشان داده خواهد شد. فقط گزینه سمت راست را برای صادر کردن داده‌ها در هر قالبی که می‌خواهید انتخاب کنید.

2 آموزش دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری

همینقدر ساده! دانلود فوراً انجام خواهد شد.

حتی اگر از آن در زمینه حسابداری خود استفاده نکنید، در حسابرسی پایان سال به شما کمک می‌کند تا دریابید کدام روش کسب درآمد برای شما کارآمد‌تر است و به شما کمک می‌کند تا بر اساس آن استراتژی‌های خود را برنامه ریزی کنید.

حالا که با نحوه‌ی دریافت ریز تراکنش های پی پال برای اهداف حسابداری آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت انواع خدمات پی پال را به کاربران ایرانی حتی در شرایط تحریمی ارایه می‌دهد. می‌توانید از خدمات خرید با پی پال، افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT