بهترین گیم سرورها

معرفی 9 تا از بهترین گیم سرورها در دنیا که مشکلات گمیرها را کم می کنند

زمان مطالعه 11 دقیقه

دیگر خانه شما تنها به یک کنسول بازی یا رایانه محدود نمی‌شود. نیازی نیست که به تنهایی بازی کنید یا دوستان خود را برای یک بازی چند نفره به خانه خود دعوت کنید. در این مقاله با ۹ تا از بهترین گیم سرورها در دنیا آشنا خواهید شد.

امروزه بازی‌های ویدئویی به یک فعالیت اجتماعی تبدیل شده‌اند که در آن مردم در سراسر جهان می‌توانند به صورت آنلاین گفت و گو کرده‌، تیم تشکیل دهند و یک بازی را شروع کنند. شما در واقع می‌توانید بخشی از یک جامعه بزرگ جهانی از گیمرها با علایق وسلایق مشترک باشید. ناگفته نماند که این روزها، بازی‌های چند نفره نیز بسیار محبوب شده‌اند، و خود دلیل روشنی است که چرا مردم عاشقCounter-Strike ، Minecraft ، Rust ، Starbound ، Ark ، Space Engineers و موارد دیگر شده‌اند.

این بازی‌ها در سبک‌ها‌، محتوا و ژانرهای مختلفی ارائه می‌شوند که در آن افراد مختلف با هم بازی می‌کنند‌، اعم از مردان‌، زنان‌، نوجوانان‌، متخصصان و غیره‌، و فقط محدود به افراد و قشر خاصی نمی‌شوند.

و برای میزبانی این بازی‌ها‌، به یک سرور بازی تخصصی نیاز دارید.

چرا؟

بیایید تا بگویم!

اگر از علاقه مندان به بازی‌های ویدیویی هستید و می‌خواهید هرچه بیشتر در حوزه بازی‌ها کاوش کنید و با هر کسی در جهان در هر زمان و بدون وقفه  بازی کنید‌، اجاره سرور یک راهکار منطقی است.

اگر همه اینها را خودتان انجام دهید‌، عملکرد و سرعت بازی علاوه بر خرابی‌های ناگهانی‌، کاهش می‌یابد. و این به این دلیل است که بازیکنان زیادی از یک سرور استفاده می‌کنند. اما این بازی‌های ویدئویی سطح بالا نیاز به یک سرور قدرتمند دارد تا بتوانید گیم پلی روان‌تری را تجربه کنید.به غیر از این‌، مشکلات رایانه و شبکه در هر زمانی ممکن است رخ دهد. این حالت، بازی شما را خراب می‌کند و از موارد زیادی برای مدیریت شما استقبال می‌کند مانند:

  • رفع پورت مسدود شده روتر
  • مشکل در مدیریت بسیاری از بازیکنان
  • مسائل امنیتی و موارد دیگر

همه اینها نیاز به دانش و مهارت‌های خاصی دارد که ممکن است شما در اختیار نداشته باشید‌، چه برسد به زمان لازم برای این قبیل کارها.

بنابراین‌، شما نیاز به یک پلتفرم سرور بازی مخصوص دارید تا از همه‌ی این مشکلات جلوگیری کنید‌، در زمان بازی خود صرفه جویی کنید و در عین حال از آن لذت ببرید.

یک سرور اختصاصی شامل مجموعه‌ای از سرورهای قدرتمند است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حد زیادی بازی خود را سفارشی کنند ، نسخه‌های مختلف بازی مورد علاقه خود را بازی کرده و از سایر نقاط شما را دعوت به حلقه بازی کنند.

مزایای بیشتر میزبانی سرور اختصاصی بازی عبارتند از:

دنیا - بهترین گیم سرورها

۱) عملکرد مطلوب با پردازنده‌های پیشرفته و SSD

۲) ترافیک بالا را کنترل می‌کند

۳) انعطاف پذیری بیشتر برای زمان کار و پهنای باند

۴) بدون مشکل گرم شدن بیش از حد

۵) چت صوتی تک به تک یا گروهی

۶) پشتیبانی سریع با reasonable issue-solving rates

۷) بسیاری از افزونه‌ها‌، حالت‌ها و محیط‌های بازی را پشتیبانی می‌کند

۸) قابلیت تعویض بازی و کنترل پنل های آسان برای استفاده

۹) و موارد بیشتر…

برای بهره مندی از همه این مزایا، یک گیم سرور مناسب برای میزبانی بازی‌های خود و تامین نیازهای بازی خود پیدا کنید.

9 تا از بهترین گیم سرورها در دنیا

برای این منظور، ما لیست بهترین گیم سرورها را تنظیم کرده‌ایم تا تصمیم خود را در مورد اینکه کدام یک از آنها بهترین ترکیب ویژگی‌ها و قیمت را دارد انتخاب کنید.

۱) ScalaCube

scalacubegaming بهترین گیم سرورها

ScalaCube که در عرصه میزبانی سرور بازی مشهور است، یک گزینه عالی برای شما است. سرورهای بازی را اجاره می‌کند – Minecraft ، Minecraft PE ، ARK ، Rust و Hytale.  ScalaCube ترافیک نامحدود و رایگان را بدون محدودیت ارائه می‌دهد.

ترافیک بدون در نظر گرفتن حجم با پهنای باند مطلوب باقی می‌ماند. برای سرور بازی خود می‌توانید بین ذخیره سازی HDD یا SSD یکی را انتخاب کنید.‌ اما اگر نیاز به دسترسی مکرر به داده‌های سرور دارید‌، دومی به دلیل سرعت ۱۰ برابر و راحتی بیشتر ترجیح داده می‌شود.

آنها ۹۹/۹٪ کارکرد سرور را برای تجربه بازی بدون وقفه تضمین می‌کنند. علاوه بر همه این موارد، شما اتصالات نامحدودی برای میزبانی سرور Minecraft علاوه بر چندین سرور، افزونه و پشتیبانی از mod دریافت می‌کنید.

از پشتیبانی کامل FTP‌، تنظیمات فوری‌، چندین حالت و افزونه و حفاظت DDoS برای سایر بازی‌ها برخوردار می شوید. قیمت آنها فقط از ۲/۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

۲) HostHavoc

hosthavocgaming بهترین گیم سرورها

HostHavoc نام محبوب دیگری در میان میزبانی سرور بازی است. سرورهای بازی آنها شامل ویژگی‌های پیشرفته و ابزارهای سفارشی است که به طور فعال در کنار به روزرسانی‌های بازی نگهداری می‌شوند. شما می‌توانید از بین ۲۵+ بازی مختلف با HostHavoc انتخاب کنید.

که شامل موارد محبوب مانند ARK: Survival Evolved ، 7 Day to Die ، Arma 3 ، Counter-Strike: GO ، Garry’s Mod ، Insurgency: Sandstorm ، Minecraft ، PixARK ، Rust ، Space Engineers ، Squad ، Terraria و غیره است. HostHavocHostHavoc یک راه اندازی سریع برای سرورهای بازی دلخواه شما ارائه می دهد تا به شما در آغاز کار کمک کند.

همه سرورهای بازی عملکرد قدرتمندی را در نتیجه SSD های NVMe همراه با سخت افزار سرور در سطح سازمانی نشان می‌دهند. کنترل کامل سرور بازی خود را با مدیریت آسان‌، تنظیمات پیشرفته‌، پیکربندی بدون زحمت و دسترسی کامل FTP به دست بگیرید.

با HostHavoc‌، می‌توانید هر زمان که بخواهید بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافی‌، بازی‌ها را تغییر دهید.‌ از ویژگی های در دسترس بودن Steam workshop برخوردار است و از چندین حالت‌، افزونه و API‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند.‌ دارای ۱۰ مکان مرکز داده در ۳ قاره با شبکه‌ای با ظرفیت بالا است.

HostHavoc همچنین حفاظت DDoS رایگان‌، پشتیبان گیری روزانه‌، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روزه در مدت زمان پاسخگویی ۱۵ دقیقه ای و ۳ روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهد.‌ می‌توانید جدا از PayPal و کارت‌های اعتباری‌، با ارزهای رمزنگاری شده نیز پرداخت کنید.

۳) RouterHosting

routerhosting بهترین گیم سرورها

با راه حل‌های میزبانی RouterHosting سرورهای بازی خود را با عملکرد بالا راه اندازی کنید.

آنها سرورهای بازی را در هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس ارائه می‌دهند. شما می‌توانید یک راه حل میزبانی بازی با پهنای باند فوق العاده بالا‌، فضای ذخیره سازی NVMe و سرعت اتصال ۱ گیگابیت بر ثانیه با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. هزینه برنامه‌های اساسی فقط ۷/۹۵ دلار در ماه است.

RouterHosting سرورهای نسل بعدی را در ۱۵+ مرکز داده جهانی با حداقل تاخیر ارائه می‌دهد. با بیش از ۳۰ بازی بدون هزینه اضافی، می‌توانید به راحتی سرور بازی خود را برای Minecraft ، ARK ،‌Rust ،‌Interstellar Rift ، Counter-Strike ، L4D2 و بسیاری بازی‌های دیگر راه اندازی و مستقر کنید. با استفاده از فناوری NVMe SSD و KVM، تجربه یک بازی فوق العاده را با توربوشارژ را و سرعت بالا  داشته باشید.

فایروال هوشمند و حفاظت DDoS به این معنی است که می‌توانید با خیال راحت بازی کنید. راه حل‌های میزبانی آنها به طور خاص برای بازی‌های آنلاین است که شامل سخت افزار پیشرفته و تخصیص منابع است.

با داشتن مکان‌های سرور متعدد در سراسر آمریکای شمالی‌، اروپا و شرق آسیا‌، RouterHosting می‌تواند برای گیمرهایی که در هر یک از این مناطق زندگی می‌کنند ایده آل باشد.

۴) OVHcloud

ovhgaming بهترین گیم سرورها

سرورهای اختصاصی OVHcloud بهترین عملکرد و ثبات را برای بازی‌های آنلاین ارائه می‌دهند از بهترین گیم سرورها در دنیا می‌باشد. OVHcloud سرورهای بازی را برای چندین بازی و برنامه های نرم افزاری مانند‌Mumble ، TeamSpeak ، Counter-Strike ، Rust ، Minecraft ، Ark ، Arma ، Garry’s Mod ، L4D2 و Team Fortress ارائه می‌دهد.

سرورهای آنها بر اساس پردازنده‌های نسل سوم AMD Ryzen با معماری ZEN-2 طراحی شده است تا تجربه بازی آنلاین بدون تأخیر را برای کاربران فراهم کند. آنها می‌توانند پردازش ویدئو و تصویر‌، کارهای موازی و بازی‌های چند نفره را مدیریت کنند.

OVHcloud حفاظت قوی ضد DDoS را روی همه سرورهای خود ارائه می‌دهد، که می‌تواند از خرابی سرویس جلوگیری کند. بر خلاف راه حل های استاندارد امنیتی، این برنامه با ترافیک UDP برای فایل‌های صوتی و تصویری و بازی‌های ویدئویی سازگار است و ترافیک خروجی و ورودی را بررسی می‌کند.

سرورهای بازی آنها می توانند حداکثر یک گیگابایت بر ثانیه پهنای باند را برای اجرای عملکرد بی عیب و نقص و بدون آسیب رساندن به خدمات ارائه دهند. OVHcloud دارای مراکز داده‌ای در سراسر جهان است که به شما این امکان را می‌دهد که سرور بازی را که نزدیکترین محل به شماست اجاره کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل تاخیر را تجربه خواهید کرد.

هر سرور دارای یک آدرس IPv4 و IPv6 عمومی است و در صورت نیاز می‌توانید یک IPv4 اضافی برای سرور خود اجاره کنید. SLA سرورهای آنها حدود ۹۹/۹٪ است تا دسترسی بهتر را فراهم کند. سرورها دارای ۵۰۰ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی برای پشتیبان گیری هستند.

۵) Google Cloud

google - بهترین گیم سرورها

بازی‌های خود را روی سرورهای بازی Google Cloud میزبانی کنید و یک تجربه بازی بدون وقفه داشته باشید.  مدیریت سرور در اینجا با زیرساخت‌های قوی جهانی بدون هیچ گونه تأثیر بر عملکرد است. سرورهای بازی آنها قادر به کار با حداکثر سرعت ۳/۸ گیگاهرتز هستند.

مهم نیست که شرکای بازی شما در کجای جهان قرار دارند‌، Google Cloud سرورهایی در سراسر جهان دارد که در ۲۴ منطقه دربیش از ۲۰۰ کشور موجود است که به یک شبکه با کیفیت بالا متصل هستند. سرورهای بازی Google Cloud مقیاس خودکار سفارشی را بر اساس نیازهای بازی شما ارائه می‌دهد. دارای یک کنترل پنل برای مدیریت سریع سرور است و استقرار آن را آسان می‌کند.

۶) Citadel Servers

citadelgaming بهترین گیم سرورها

با انتخاب سرورهای Citadel به عنوان میزبان سرور بازی، بازی‌های خود را بدون نگرانی از وقفه‌ها و خرابی‌های مکرر انجام دهید. ‌عملکرد‌، کیفیت سرور و قابلیت اطمینان‌، خدمات میزبانی و غیره‌، در واقه از تمام معیارهای مورد نظر گیمرها برخوردار است.

آنها دارای طیف گسترده‌ای از بازی‌ها مانند ARK ، 7 Day to Die ، Killing Floor 2 ، Sniper Elite 3 ، Don’t Greve Together ، Counter-Strike Source ، Interstellar Rift ، Minecraft ، PixARK ، Sandbox ، Rust ، Terraria برای شما هستند.

آنها یک کنترل پنل قدرتمند و سفارشی ارائه می‌دهند، TcAdmin طراحی شده است تا با تنظیمات و ویژگی‌های بهینه مدیریت سرور را آسانتر کند تا بتوانید بیشترین استفاده را از سرورهای بازی خود ببرید.‌ سرورهای اختصاصی آنها از جدیدترین سخت افزار و فناوری شبکه استفاده می‌کنند.

همه سرورها برای عملکرد سریعتر روی درایوهای حالت جامد با پهنای باند یک گیگابیت بر ثانیه اجرا می‌شوند و اطمینان داشته باشید که هرگز در بازی عقب نمی‌مانید. پس از پرداخت‌، آنها سرور را در عرض چند ثانیه ارائه می دهند تا بتوانید سریع شروع به کار کنید.

سرورهای Citadel امنیت سرور را با نظارت شبانه روزی ۲۴ ساعته و هر روز هفته همراه با حفاظت ضد DDoS مراقبت می‌کند. آنها دارای مراکز داده در بیش از ۲۰ مکان در ۴ قاره هستند تا مطمئن شوند که کمترین تاخیر را تجربه می‌کنید.برای اینکه یک مشتری وفادار باشید و به مدت ۱۲ ماه یک سرور سفارش دهید، ۱۰ درصد تخفیف در هزینه اجاره ارائه می‌دهند.

۷) Amazon GameLift

amazon بهترین گیم سرورها

از سرور بازی آمازون GameLift استفاده کنید که از AWS و قدرت آن برای ارائه عملکرد مطلوب، کمترین تأخیر و صرفه جویی بیشتر در هزینه استفاده می‌کند. بازی خود را با سرورهای اختصاصی خود که می‌توانند به سرعت مقیاس‌، استقرار و کار کنند‌، به سطح های بالا برسانید.

این یکی از بهترین گیم سرورها برای بازی‌های چند نفره است. آنها نمونه‌ها را به طور ایمن ارائه می‌دهند‌، سرورها را روی نمونه‌های در حال اجرا مستقر می‌کنند‌، سرورها و موارد بازی را کنترل می‌کنند‌، موارد ناسالم را جایگزین می کنند و ترافیک سرور را متعادل می‌کنند.‌ سرورهای بازی آمازون GameLift در ۱۵ منطقه جهانی با پوشش ۵ قاره واقع شده‌اند تا از زمان کارکرد و عملکرد بیشتر اطمینان حاصل شود.

مهم نیست که از بازی‌های تک نفره یا چند نفره لذت می‌برید‌، آنها گیم پلی سریع را تضمین می‌کنند.‌ GameLift همچنین به طور مداوم سرورهای موجود را برای یافتن سرورهایی با تاخیر کم اسکن می‌کند.‌ اگر در دسترس نیست‌، می‌توانید سرویس میزبانی را پیکربندی کرده و ظرفیت بیشتری را به طور خودکار به بازیکنان خود اضافه کنید.

همانطور که GameLift بر روی زیرساخت ابری AWS اجرا می‌شود‌، از گسترده‌ترین و امن‌ترین پلتفرم ابری لذت ببرید. ‌به غیر از GameLift ،‌AWS بیش از ۱۷۵ سرویس کامل را ارائه می‌دهد‌، بنابراین مطمئن باشید خدمات بسیار قابل اعتمادی دریافت خواهید کرد.

آنها ویژگی مقیاس خودکار را ارائه می‌دهند که می‌تواند هزاران نمونه را همزمان شروع کند در حالی که موارد استفاده نشده را در عرض چند دقیقه متوقف می‌کند.‌ شما می‌توانید سرورها را به گونه‌ای تنظیم کنید که به صورت خودکار بر اساس درصد  حالت پایدار مقیاس بندی کنند و اجازه دهید GameLift در هنگام تنظیم نوسانات الگوی بار‌، مقیاس بندی را مدیریت کند.

سرورهای بازی شما با حفاظت DDoS و امنیت در برابر حملات مکرر شبکه ایمن هستند.‌ شما می‌توانید از بین ۴۰ نوع و اندازه نمونه یکی انتخاب کنید. برای هر نمونه‌، پیکربندی دلخواه حافظه‌، CPU و ظرفیت شبکه مناسب با نیازهای بازی خود را انتخاب کنید.

GameLift از موتورهای اصلی بازی مانند Amazon Lumberyard ، Unity ، Unreal Engine‌، موتورهای بازی C# و C ++ و غیره به همراه چندین پلتفرم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید GameLift را با سایر سرویس های AWS مانند AWS Shield و موارد دیگر ادغام کنید.

۸) So you Start

soyoustartgaming بهترین گیم سرورها

سرور بازی خود را از So you اجاره کنید و قدرت واقعی نوآوری و عملکرد را تجربه کنید. آنها به شما دستگاه هایی می‌‌دهند که برای میزبانی بازی‌های مورد علاقه شما طراحی شده‌اند و مشخصات بهینه و حداقل تأخیر را ارائه می دهند.

So you Start به شما امکان میزبانی بازی‌هایی مانند Minecraft ، Counter-Strike ، Team Fortress 2 و سرویس‌های دیگر مانند TeamSpeak و Mumble را می‌دهد.‌ سرورهای بازی آنها شامل 16 IP بدون هیچ گونه هزینه ماهانه‌، حفاظت ضد DDoS و ۱۰۰ گیگابایت حافظه پشتیبان‌، پهنای باند ۲۵۰ مگابیت بر ثانیه و ۹۰ محیط مختلف است.

همچنین می‌توانید افزونه‌هایی مانند IP های failover ، Express KVM IP ، Backup+ را انتخاب کنید. برای استفاده بیشتر از سرور بازی‌، سیستم خود را با Intel i5 یا i7 و ۳۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه RAM و SSD پیکربندی کنید.

So you Start سرورهای خود در مراکز داده OVH که در نقاط مختلف‌، یکی در کانادا و ۳ مورد دیگر در فرانسه است، میزبانی می‌کند.  این مراکز داده از فناوری‌های پیشرفته برای معماری‌، نگهداری‌، امنیت و نظارت شبانه روزی استفاده می‌کنند.

۹) Vultr

vultr- بهترین گیم سرورها

با استفاده از راه حل‌های میزبانی سرور Vultr سرورهای بازی با کیفیت بالا را با یک کلیک مستقر کنید، آنها بستر ابری Vultr را تنظیم کرده و نمونه‌های شما را بر روی مرکز داده انتخاب شده اختصاص می‌دهند.

در مرحله بعد‌، می‌توانید هر یک از حالت‌های موردنظر خود را نصب و سفارشی کنید و به Vultr اجازه دهید VPS تنظیم شده برای شما را مدیریت کند تا انعطاف پذیری بهتری برای تغییر سرور بازی شما ایجاد کند. سرورهای بازی آنها بر روی شبکه‌های با عملکرد بالا و با تأخیر کم اجرا می‌شوند تا گیمرها بتوانند بالاترین پتانسیل بازی خود را کشف کنند.

راز عملکرد بالای Vultr سخت افزار درجه یک شرکت‌، درایوهای SSD سریع‌، آخرین نسل CPU‌های اینتل است که ۱۰۰٪ SLA‌، سرویس دهی بی عیب و نقص را تضمین می‌کند.

آنها یک کنترل پنل با داشبورد ساده و API قوی ارائه می‌دهند تا بتوانید همه چیز را به راحتی مدیریت کنید.  Vultr به شما امکان می‌دهد برنامه‌های خود را به شبکه‌های خصوصی محلی ‌متصل کنید‌، شبکه IPv6 را تسهیل می‌کند‌، دسترسی کامل را با IP اختصاصی برای همه ماشین‌های مجازی فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد ISO های سفارشی را انتخاب کنید.

آنها دارای مراکز داده جهانی هستند که در ۱۷ مکان در ۱۰ کشور مختلف از جمله ایالات متحده، هلند، فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا، جمهوری کره، ژاپن، سنگاپور و استرالیا واقع شده‌اند.

نتیجه گیری در مورد بهترین گیم سرورها

دنیای در حال پیشرفت بازی‌های ویدیویی به قله‌های بلندی دست می‌یابند تا به گیمرها در کشف ماجراجویی‌ها و هیجانات جدید کمک کنند. و برای سهولت کار بیشتر، بهترین گیم سرورها خدمات پیشرفته‌ای با ویژگی‌ها و عملکردهای قدرتمند ارائه می‌دهند تا بتوانید با هر کسی در جهان بازی کنید و از یک بازی بی نظیر لذت ببرید. بنابراین، امروز سرور بازی خود را از هر یک از سیستم عامل های فوق دریافت کنید.

حالا که با بهترین گیم سرورها در دنیا آشنا شدید، اگر قصد استفاده از خدمات هریک از شرکت‌های معرفی شده دارید، برای پرداخت هزینه ارزی آن، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 4.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT