ارز دیجیتال رایگان

دریافت ارز دیجیتال رایگان | معرفی ۶ روش کسب رایگان ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 7 دقیقه

بدست آوردن پول به صورت رایگان و بدون نیاز به کار کردن برای افراد باهوش موضوع جدیدی نیست. به عنوان مثال کارت های اعتباری پاداش ثبت نام دارند، حساب های بانکی سود دارند، و حتی ابزارهایی برای بازگرداندن پول نقد (Cashback) هنگام خرید آنلاین وجود دارد. واژه Cashback به معنی بازگشت بخشی از وجه پرداختی توسط خریدار است. برخی از پلتفرم ها با ایجاد قابلیت Cashback در اپلیکیشن خود، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا با پرداخت از طریق پلتفرم آن ها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را به عنوان هدیه دریافت کنند. امروزه می‌توانید بسیاری از همین امتیازات را به ‌جای امتیاز کارت اعتباری یا دلار آمریکا با ارزهای دیجیتال داشته باشید. در این مقاله به بررسی دریافت ارز دیجیتال رایگان می پردازیم.

دریافت ارز دیجیتال رایگان

اگر قبلاً ارز دیجیتال را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده‌اید، این گزینه‌ها مقداری کوین اضافی در کنار سرمایه‌گذاری اولیه شما ارائه می‌ دهند اما قبل از این که وارد این کار شوید باید دقیقاً اطلاعات مربوط به آن را کاملا بدانید. همچنین باید برای مسئولیت‌هایی که ممکن است کریپتو رایگان ایجاد کند، آماده باشید، مخصوصاً وقتی فصل مالیات نزدیک می‌شود.

برخی از انواع ارزهای دیجیتال رایگان، مانند پاداش‌های کارت اعتباری کریپتو، فقط بر سود سرمایه ای که نقد میکنید، مشمول مالیات می‌شوند (همانطور که هر ارز دیجیتال دیگری که با پول خود خریداری می‌کنید)، برخی دیگر از ارزهای دیجیتال هنگام دریافت آن ها مشمول مالیات میشوند. و باید حتما آن را به IRS گزارش دهید. درباره این موارد تحقیق کنید تا از قبل تعهدات مالیاتی خود را بدانید.

معرفی ۶ روش کسب رایگان ارزهای دیجیتال

 

جوایز خرید

 

Lolli، یک افزونه مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس است که هنگام خرید از شرکای تجاری آنها، گزینه « Bitcoin Back » یا بازگشت بیت کوین را ارائه می‌دهد. این برنامه مشابه افزونه های مرورگر دیگری مانند Rakuten یا Honey کار می کند که هنگام استفاده از پورتال یا افزونه برای خرید آنلاین، تخفیف و بازپرداخت نقدی ارائه می دهند. مانند این برنامه ها Lolli هنگام خرید آنلاین به پول معمولی به شما پاداش می‌دهد. (نه برای خرید با رمزارز)

ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان

شرکای تجاری Lolli نایک و سفورا و خطوط هوایی مالزی و غیره را شامل می شود. بسته به خرده‌ فروش و محصول، پاداش‌ها از 1% تا 30% به صورت بیت کوین به حساب شما برمی‌گردند. جوایز شما به حساب Lolli شما منتقل میشود و سپس می توانید آنها را به کیف پول ارز دیجیتال یا حساب صرافی خود منتقل کنید.

 

Credit Cards یا کارت های اعتباری

 

کارت اعتباری ارز دیجیتال مشابه سایر کارت‌های اعتباری است، اما به جای اینکه با هر بار کشیدن پول نقد یا امتیاز دریافت کنید، ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد. معمولا افراد جایزه های را به صورت نقدی دوست دارند (و شما همیشه می توانید با درآمدهای برگشتی خود ارزهای دیجیتال بخرید)، این کارت ها می توانند به شما کمک کنند تا سبد ارزهای دیجیتال خود را گسترش کنید.

Gemini و سایر صرافی‌ها برنامه‌هایی را برای کارت‌های اعتباری پاداش ارزهای دیجیتال، با همکاری شرکت‌های فین‌تک مانند BlockFi و Upgrade اعلام کرده‌اند. دسته بندی پاداش ها در این کارت ها مشابه بسیاری از کارت های اعتباری سنتی با بازگشت نقدی است. برای مثال، کارت اعتباری BlockFi با هر خریدی که انجام می‌دهید، پس از بازپرداخت 3.5 درصدی در 90 روز اول پس از افتتاح حساب، 1.5 درصد به صورت بیت کوین به حساب شما منتقل میشود.

ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان

هر یک از این کارت‌ها علاوه بر نرخ‌ جوایز متفاوت، ارزش بازخرید متفاوتی را ارائه می‌دهند. کارت Gemini به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید در کدام ارز دیجیتال پاداش‌ها را بازخرید کنید، در حالی که BlockFi پاداش ها را فقط به صورت بیت‌کوین دریافت میدهد، و سایر کارت ها پاداش‌های شما را به آلت‌کوین‌های خاصی محدود می‌کنند.

مانند هر کارت اعتباری، پاداش هایی که با این کارت ها به دست می آورید تنها در صورتی ارزشمند هستند که از نرخ بهره بالای آنها اجتناب کنید. اگر از کارتی برای کسب جوایز کریپتو استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فقط آنچه را که توانایی پرداخت آن را به طور کامل و به موقع به صورت ماهانه دارید و بدون داشتن مانده بدهی، شارژ می‌کنید.

 

به دنبال جوایز ثبت نام و پاداش ارجاع باشید.

 

برخی از صرافی های ارزهای دیجیتال برای افزایش نرخ استفاده خدماتشان پاداش ثبت نام یا ارجاع ارائه می دهند. به عنوان مثال پاداش ثبت نام قبلی Coinbase به کاربران جدید برای سرمایه گذاری در کریپتو 5 دلار بود، و در حال حاضر صرافی یک جایزه 10 دلاری به شما و ارجاع شما در صورت ایجاد حساب و در صورت معامله حداقل 100 دلار ارائه می دهد.

حتما به شرایط این پاداش ها توجه کنید. ممکن است از شما خواسته شود که اطلاعات شخصی بیشتری ارائه دهید یا اقدامات دیگری را برای دریافت این جوایز انجام دهید. بسیاری از این آفرها به اندازه کافی سودآور نیستند تا در صورت داشتن یک حساب کاربری، ثبت نام در یک صرافی جدید را تضمین کنند، اما اگر مبتدی هستید، به صرافی هایی که در نظر دارید توجه کنید و ببینید پاداش ثبت نام یا معرفی ارائه میدهند یا خیر.

 

Coinbase Earn

 

صرافی محبوب ارزهای دیجیتال Coinbase جوایزی به عنوان انگیزه برای استفاده از پلتفرم Learn hub ارائه می دهد. برای دریافت این جوایز، باید ویدیوهای Coinbase را تماشا کنید، در آزمون‌ها شرکت کنید و سپس Coinbase مقدار کمی ارز دیجیتال را به کیف پول شما واریز می‌کند. در ازای گذراندن درس ها آلتکوین خاص (مانند GRT و BOND) دریافت خواهید کرد.

ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان

از آنجایی که آلت کوین ها معمولاً برای سرمایه گذاری طولانی مدت توصیه نمی شوند، می توانید این کوین های کمتر شناخته شده را پس از کسب درآمد به بیت کوین یا اتریوم تبدیل کنید. اما به یاد داشته باشید هر معامله کریپتو به کریپتو مشمول مالیات است. علاوه بر این تمام درآمدهای خود را از طریق Coinbase Earn پیگیری کنید و آنها را به عنوان درآمد در اظهارنامه مالیاتی فدرال خود گزارش دهید. اگر از طریق این برنامه بیش از 600 دلار درآمد کسب کنید، کوین بیس فرم 1099-MISC را برای شما صادر می کند که می توانید از آن برای گزارش درآمد خود استفاده کنید.

برای شروع کسب درآمد با Coinbase Earn، باید یک حساب سرمایه گذاری Coinbase داشته باشید، در یک کشور واجد شرایط زندگی کنید و تمام اطلاعات شخصی خود را وارد و تایید کنید.

 

با بیت کوین خود سود کسب کنید.

 

چند صرافی کریپتو به شما این امکان را می‌دهند که از دارایی‌های ارز دیجیتال خود سود کسب کنید. به عنوان مثال، Gemini Earn یک برنامه وام دهی است که در آن رمزارز خود را به موسسات قرض می دهید و می توانید تا 7.4% APY کسب کنید.  BlockFi یک آفر مشابه با Gemini دارد، به نام BlockFi Interest Account، که سود آن تا 7.5٪ است. وام دادن کریپتو خود به این موسسات می‌تواند باعث افزایش ریسک شود، بنابراین قبل از ثبت‌نام، شرایط را به دقت بخوانید و بیشتر از حدی که می‌توانید از دست بدهید، وام ندهید.

همچنین می‌توانید با سرمایه‌گذاری در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال، مانند Binance.US، سود کسب کنید. سرمایه گذاری به این معنی است که ارز دیجیتال را در کیف پول خود بگذارید تا پاداش یا سهام به دست آورید. با این کار به حفظ شبکه بلاک چین کمک می کنید. معمولاً فقط می‌توانید کوین های خاصی را در یک صرافی سهم گذاری کنید، که ممکن است برای بهره‌مندی از مزایای آن، نیاز به خرید آلت‌کوین‌های پرریسک تری داشته باشد. سودی که از ارز دیجیتال خود به دست می آورید و همچنین درآمد حاصل از سهام، مشمول مالیات هستند و مسئولیت گزارش به عنوان درآمد بر عهده شماست. اگر مشارکت را انتخاب کردید، باید مبنای هزینه درآمد خود را در طول سال پیگیری کنید تا در اظهارنامه مالیاتی شما لحاظ شود.

 

Airdrops

 

از بین تمام روش‌های کسب کریپتو رایگان، airdrops بیشترین ریسک را به همراه دارد و برای اکثر سرمایه‌گذاران ارزش دارد. توسعه‌دهندگان زمانی که می‌خواهند ارز دیجیتال جدید خود را معرفی و تبلیغ کنند، airdrops را انجام می‌دهند. به زبان ساده، آنها کوین هایی به صورت رایگان توزیع میکنند تا بتوانند مخاطبان را جذب ارز دیجیتال خود کنند.

می‌توانید به صورت آنلاین پروژه‌های ایردراپ در حال انجام را جستجو کنید. پروژه های ایردراپ اغلب در وب سایت شرکت و همچنین توسط کاربران در پلتفرم های شبکه های اجتماعی و برخی از سایت های خبری مربوط به ارز دیجیتال تبلیغ می شوند. اگر کاربر واجد شرایط هستید، توسعه دهندگان اغلب مقدار مشخصی کوین را مستقیماً به آدرس کیف پول دیجیتال شما ارسال می کنند.

 در هر پروژه ارز دیجیتال جدید محتاط باشید. ایردراپ‌های جعلی و ICOها ( عرضه اولیه کوین) کلاهبرداری‌های رایجی هستند که توسط هکرها استفاده می‌شوند. حتی اگر این پروژه ها واقعی باشند، بسیاری از کوین های صادر شده در ایردراپ یک ذخیره بزرگ برای سرمایه گذاری نیستند. کارشناسان توصیه می کنند که از شناخته شده ترین رمزارزها مانند بیت کوین و اتریوم، به ویژه برای مبتدیان استفاده کنید.

ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان

هر ارز دیجیتالی که از طریق ایردراپ به دست می آورید نیز مشمول مالیات است. طبق IRS، مسئولیت گزارش آن بر اساس ارزش بازار بر عهده شما خواهد بود.

حرف آخر

راه‌های زیادی برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما با اطلاعات کافی وارد این کار شوید و رایگان بودن شما را وسوسه نکند که بدون امادگی وارد آن شوید. کریپتوکارنسی یک سرمایه‌گذاری جدید است و نوسان زیادی دارد و شما باید مقدار بودجه ای که با از دست دادن آن مشکلی برای شما ایجاد نمیکند، سرمایه گذاری کنید.

ارز دیجیتال رایگان نیز ممکن است مالیات داشته باشند. هر ارز دیجیتالی که ممکن است درآمد در نظر گرفته شود، و همچنین تبدیل کریپتو به کریپتو یا نقد کردن به دلار آمریکا، مشمول مالیات هستند. شما باید قیمت بازار ارزهای دیجیتال را هنگام خرید و فروش ارز پیگیری کنید هنگام فصل مالیاتی به سازمان امور مالیاتی گزارش دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT