کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات

کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات

زمان مطالعه 7 دقیقه

می‌خواهید برای تماشای تبلیغات پولی دریافت کنید؟ اگرچه با تماشای تبلیغات پولدار نخواهید شد (این یک شغل نیست)، ولی یک راه آسان برای کسب درآمد اضافی است. در این پست به معرفی ۱۳ راه برای کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات می پردازیم.

کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات

شرکت ها پول می‌دهند تا تبلیغات را تماشا کنند یا نظرسنجی ها را پر کنند تا ایده بهتری در مورد آنچه مصرف کننده می‌خواهد و اینکه آیا محصول را می‌خرند یا خیر، دریافت کنند. این کار به شرکت ها کمک می‌کند تا محصول خود را بهبود بخشند و به طور بالقوه درآمد بیشتری کسب کنند. آنها همچنین برای تماشای تبلیغات آنها به مردم پول می‌دهند تا بتوانند نگاه بیشتری به شرکت خود داشته باشند.
امروز، من به شما کمک خواهم کرد که یاد بگیرید چگونه برای تماشای تبلیغات پول دریافت کنید.
بستر های مختلفی برای کسب درآمد از تماشای تبلیغات وجود دارد. در زیر چند گزینه محبوب آورده شده است.

1. کسب درآمد از سایت InboxDollars

InboxDollars یکی از راه های برتر برای کسب درآمد از تماشای تبلیغات است که بیش از 80,000,000 دلار به افرادی که از این سایت استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود (البته تماشای تبلیغات تنها راه نیست). هنگامی که در InboxDollars ثبت نام کردید، می‌توانید با پول اضافی شروع به تماشای تبلیغات کنید.
نحوه ثبت نام برای InboxDollars:
به محض ثبت نام در InboxDollars 5 دلار پاداش رایگان دریافت کنید.
تماشای تبلیغات را با رفتن به تب ویدیوها در سایت آنها شروع کنید تا ببینید چه تبلیغاتی در دسترس شما هستند.
ویدیوها در یک برگه یا پنجره دیگر باز می‌شوند. برخی از ویدیوها به طور خودکار در برگه یا پنجره جدید شروع به پخش می‌کنند، برخی دیگر نیاز دارند که روی دکمه Next کلیک کنید تا قسمت بعدی محتوا را ببینید.

2. کسب درآمد از سایت Swagbucks

Swagbucks وبسایتی است که برای تماشای تبلیغات، تکمیل نظرسنجی ها و موارد دیگر به مردم پول می‌دهد. می‌توانید تبلیغاتی را در مورد موضوعات مختلفی از جمله غذا، لوازم آرایشی، مد و موارد دیگر تماشا کنید.
Swagbucks از طریق SB پرداخت می‌کند و می‌توان آنها را به راحتی منتقل کرد. امکان استفاده از کارت هدیه برای خرید از آمازون و والمارت وجود دارد. همچنین می‌توانید تقاضای دریافت از راه PayPal را داشته باشید.
حداقل مبلغ برداشت Swagbucks نیز فقط 3 دلار است.
فعالیت های جانبی:
پر کردن نظرسنجی ها
بازی کردن
اسکن رسیدها
تکمیل کارهای روزانه ارائه شده در برنامه
ارجاعات (مانند پیوند ارجاع)
نحوه ثبت نام در Swagbucks:
با وارد کردن ایمیل خود و تنظیم رمز عبور، یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شروع به تماشای تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی کنید.

3. کسب درآمد از سایت MyPoints

MyPoints یک سایت پاداش است که بیش از 20 میلیون کاربر فعال در وبسایت خود دارد. MyPoints ده ها هزار نظرسنجی و ویدیوی تبلیغاتی دارد.
وقتی یک نمایه ایجاد کرده و اطلاعات اولیه خود را پر کردید، MyPoints فرمی برای تکمیل نظرسنجی برای شما ارسال می‌کند. هنگامی که نظرسنجی های آنلاین را پر کردید، اعتبار دریافت می‌کنید که می‌توانند برای کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده شوند.
همچنین می‌توانید با پر کردن نظرسنجی، انجام بازی و حتی بازخرید کوپن ها در MyPoints کسب درآمد کنید.
نحوه انجام کار در MyPoints:
در وبسایت آنها ثبت نام کنید.
با وارد کردن ایمیل خود و تنظیم رمز عبور، یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شروع به تماشای تبلیغات کنید.

4. کسب درآمد از سایت PrizeRebel

Prize Rebel یک برنامه نظرسنجی محبوب است که به اعضایی که به نظرسنجی ها پاسخ دهند، تبلیغات تماشا کنند و نمونه های رایگان را امتحان کنند، پاداش می‌دهد. Prize Rebel از طریق PayPal، بیت کوین، کارت های هدیه و موارد دیگر پرداخت می‌شود.
نحوه ثبت نام در Prize Rebel:
با وارد کردن اطلاعات خود یا اتصال حساب فیسبوک، یک حساب ایجاد کنید.
شروع به تماشای تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی کنید.

5. کسب درآمد از سایت Ibotta

Ibotta به مشتریانی که خریدهای روزمره انجام می‌دهند پول نقد پس می‌دهد. هنگامی که در برنامه Ibotta قرار گرفتید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه + در کنار پیشنهاد کالا، شروع به کلیک کردن کنید.
برخی از پیشنهادات شما را وادار می‌کنند در ازای دریافت پیشنهادشان، تبلیغی را روی محصولشان تماشا کنید.
برای خرده فروشان خاص، حتی می‌توانید حساب وفاداری فروشگاه خود را به برنامه Ibotta پیوند دهید. این امر بازپرداخت وجه نقد با برنامه را بسیار آسان می‌کند زیرا نیازی به ارسال هیچ رسیدی ندارید.
حتی اگر به صورت آنلاین خرید کنید، می‌توانید از Ibotta استفاده کنید‌ برای خرید با تلفن، برنامه Ibotta را باز کنید، روی خرید آنلاین ضربه بزنید و پیشنهادات صدها خرده فروش را مرور کنید.
کاربران جدید Ibotta با صرف 50 دلار در خرده‌فروشی های آنلاین 10 دلار دریافت می‌کنند.
نحوه ثبت نام در Ibotta:
برای یک حساب Ibotta ثبت نام کنید.
خرید کنید و برای فعال کردن پیشنهادات در برنامه کلیک کنید.
مثل همیشه از فروشگاه ها خرید انجام دهید.
رسیدها را به برنامه Ibotta ارسال کنید.
6. کسب درآمد از سایت iRazoo Rewards
iRazoo Rewards اپلیکیشنی است که برای تماشای تبلیغات و تکمیل نظرسنجی به مردم پول می‌دهد. پیشنهادهای جدید هر روز اضافه می‌شود و یافتن راه های جدید برای کسب امتیاز را آسان می‌کند.

7. کسب درآمد از سایت Nielsen TV Ratings

Neilson یک شرکت اطلاعاتی و تحقیقاتی است که احتمالاً آنها را در آگهی های بازرگانی دیده‌اید. وظیفه Nielsen این است که به شرکت ها اطلاعاتی در مورد رفتار مصرف کننده بدهد تا بتوانند محصولات خود را ایجاد و بهبود بخشند.
و به همین دلیل است که آنها به شما نیاز دارند!
Nielsen از طریق PayPal Cash، کارت های هدیه به فروشگاه هایی مانند آمازون و غیره پرداخت می‌کند.
نحوه ثبت نام در Nielsen:
برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.
برنامه را روی گوشی یا کامپیوتر خود دانلود کنید.
پاداش کسب کنید.

8. کسب درآمد از سایت Earnably

Earnably وبسایتی است که برای انجام کارهای مختلف، مانند تماشای ویدیو، به شما پول پرداخت می‌کند.
از طریق PayPal یا کارت های هدیه این کار انجام می‌شود. این برنامه از سایرین متمایز است زیرا شما فقط به 1 دلار نیاز دارید تا اعتبارات را نقد کنید. این بدان معناست که معمولاً دریافت اولین پرداخت آسان تر است.
نحوه ثبت نام در Earnably:
یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شروع به تماشای تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی کنید.
اعتبار را برای PayPal Cash یا کارت های هدیه بازخرید کنید.

9. کسب درآمد از سایت QuickRewards

QuickRewards به مردم برای تماشای ویدیوهای آموزنده و سرگرم کننده در مورد اخبار، سبک زندگی، فرهنگ پاپ، غذا و موارد دیگر پول می‌دهد.
وقتی وارد سیستم شدید، کافی است به برگه videos بروید. سپس ویدیوهای روزانه ای را که در دسترس شما هستند و میزان امتیازی را که می‌توانید برای آن کسب کنید، مشاهده خواهید کرد.
وقتی وارد سیستم شدم، توانستم برای تماشای تریلر فیلم، ویدیوهای غذا (مانند آموزش آشپزی)، تبلیغات و موارد دیگر اعتبار کسب کنم.
برای بازخرید امتیازات در QuickRewards حداقل 1 سنت لازم است. می‌توانید پول نقد، کارت های هدیه و موارد دیگر کسب کنید.
نحوه ثبت نام در QuickRewards:
یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شروع به تماشای تبلیغات کنید.

10. کسب درآمد از سایت AppTrailers

AppTrailers راهی برای کسب درآمد با تماشای ویدیوهای برنامه های جدید، شایعات افراد مشهور، ویدیوهای DIY، تبلیغات ویدیویی و موارد دیگر است.
با تماشای این ویدیوها امتیاز دریافت می‌کنید، سپس می‌توانید آنها را با پول نقد PayPal، کارت های هدیه آمازون و موارد دیگر بازخرید کنید.
همچنین می‌توانید با بازی کردن در برنامه و وارد کردن قرعه کشی ها، در تریلرهای برنامه درآمد کسب کنید.
نحوه ثبت نام در AppTrailers:
برنامه را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
اطلاعات اولیه را پر کنید
شروع به تماشای ویدیو کنید.
11. کسب درآمد از سایت AdWallet
برخلاف سایر برنامه های ذکر شده، تنها راه AdWallet برای کسب درآمد اضافی در برنامه، تماشای تبلیغات است. پس از اتمام آگهی، نظرسنجی کوتاهی را تکمیل خواهید کرد. پس از ورود به برنامه، ویدیوهایی را مشاهده خواهید کرد.
حداقل پرداخت برای AdWallet ۱۰ دلار است و گزینه های پرداخت نقدی از طریق PayPal، کارت های هدیه یا اهدا به یک موسسه خیریه است.
نحوه ثبت نام در AdWallet:
یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شروع به تماشای ویدیو کنید.

12. کسب درآمد از سایت KashKick

KashKick یک پلتفرم آنلاین است که برای انجام کارهایی مانند تماشای ویدیو به کاربران پول نقد پرداخت می‌کند. هیچ امتیازی در KashKick وجود ندارد، بنابراین شما دقیقاً می‌دانید چقدر به دست آورده اید.
نحوه ثبت نام در KashKick:
برای یک حساب KashKick ثبت نام کنید.
پیشنهادات را در برنامه مرور کنید.
شروع به کسب درآمد کنید.

13. کسب درآمد از سایت GrabPoints

GrabPoints شبیه همه برنامه های دیگر است و به کاربران برای پاسخ دادن به نظرسنجی ها، تماشای ویدیوها و بازی ها پاداش می‌دهد.
برای تماشای تبلیغات با GrabPoints، یکی از ارائه دهندگان ویدیوی زیر را انتخاب کنید: Hideout.TV و Loot.tv. هر یک از این ارائه دهندگان ویدئو، انواع ویدئوها را با موضوعاتی از سرگرمی، مد، ورزش و اکشن ارائه می‌دهند.
نحوه ثبت نام در GrabPoints:
یک حساب کاربری ایجاد کنید.
با تماشای تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی شروع به کسب امتیاز کنید.
امتیازها را برای کارت های نقدی یا هدیه بازخرید کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم از تماشای تبلیغات درآمد کسب کنم؟

بله، می‌توانید از تماشای تبلیغات مستقیماً از تلفن همراه یا لپتاپ خود درآمد کسب کنید. مبلغی که به دست می‌آورید به موارد مختلفی از جمله سایت نظرسنجی، مدت زمان تبلیغ و مدت زمان مورد نیاز شما بستگی دارد.
به ازای هر آگهی ۷۰ سنت پرداخت می‌شود. سایت ها ممکن است از طریق انتقال پول، کارت های هدیه Visa، کارت های هدیه آمازون و غیره پرداخت کنند. برداشت ها (آستانه های پرداخت) معمولاً از حدود 5 تا 10 دلار شروع می‌شود.

کدام اپلیکیشن برای تماشای ویدیو پول می‌دهد؟

هزاران برنامه تلفن همراه وجود دارد که برای تماشای ویدیو به کاربران پول می‌دهند. برترین برنامه هایی که برای تماشای تبلیغات پرداخت می‌کنند عبارتند از: Swagbucks، Inbox Dollars، MyPoints، You-Cubez و Slidejoy. برای جستجوی بیشتر می‌توانید در Google Play و App Store جستجو کنید.

چگونه برای تماشای تبلیغات در گوشی خود پول دریافت کنیم؟

برای تماشای تبلیغ، برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید. می‌توانید از بین برنامه های بسیاری از جمله MyPoints، Inbox Dollars، Swagbucks و غیره یکی را انتخاب کنید. سپس، یک حساب کاربری ایجاد کنید و برخی از اطلاعات اولیه را پر کنید. سایت های نظرسنجی می‌خواهند اطلاعاتی درباره شما بدانند تا شما را با نظرسنجی های خاص مطابقت دهند.
هنگامی که برنامه و اطلاعات را پر کردید، شروع به مرور کارهای مختلفی کنید که می‌توانید برای کسب درآمد انجام دهید. این کار ممکن است تماشای تبلیغات، پر کردن نظرسنجی، چاپ و بازخرید کوپن، بازی کردن و غیره باشد.
هنگامی که کار را کامل کردید، شروع به دریافت اعتباری خواهید کرد که بسته به برنامه می‌تواند برای پول نقد PayPal، کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده شود.

چرا شرکت ها برای تماشای تبلیغات به مردم پول می‌دهند؟

شرکت ها و تبلیغ کنندگان به مردم پول می‌دهند تا تبلیغات را تماشا کنند تا آزمایش محصول، بازخورد و ایده هایی در مورد چگونگی تنظیم دقیق محصول خود قبل از عرضه عمومی محصول دریافت کنند.
این برندها می‌خواهند بدانند که شما به چه چیزی فکر می‌کنید و در مورد محصولات یا خدمات آنها چه فکر می‌کنید. نظرتان به آنها در بهبود کیفیت محصولات آتی کمک می‌کند.

آیا ارزش آن را دارد که با تماشای تبلیغات درآمد کسب کنید؟

با دیدن تبلیغات پولدار نخواهید شد، اما این یک راه آسان برای کسب درآمد جانبی در هر ماه است.
ممکن است بخواهید فکر کنید که آیا ارزش زمان و تلاش برای کسب درآمد از تماشای تبلیغات را دارد یا خیر. برنامه یا سایت ذکر شده در بالا را برای چند هفته امتحان کنید و ببینید آیا ارزشش را دارد یا خیر.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. حامد اسفندیاری گفت:

    شما راهی برای نقد کردن بدون دردسر این درامدا هم دارید؟

    1. محسن دادار گفت:

      درود
      ما در زمینه نقد درآمد ارزی از طریق پی پال و وایز در خدمت شما هستیم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت