سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

سایت iconfinder | بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا شما در زمینه‌ی ساخت اپلیکیشن و وب سایت فعالیت می‌کنید؟ همیشه پیدا کردن آیکون مناسب کار سختی است. در ادامه به سایت iconfinder ، بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون می‌پردازیم.

نحوه‌ی کار با سایت iconfinder

Iconfinder در سال ۲۰۰۷ توسط مارتین لبلانگ ایگتود تاسیس شد. Iconfinder پس از راه اندازی مجدد در سال ۲۰۰۹ محبوبیت یافت و در حال حاضر بزرگ‌ترین موتور جستجوی آیکون با بیش از ۲ میلیون کاربر منحصر به فرد در ماه است. این سایت بیش ۵ میلیون آیکون دارد و محصول اصلی آن جستجوی آیکون و دانلود آیکون است.

نحوه‌ی کار با سایت iconfinder بسیار آسان است:

۱. وارد سایت شوید و ثبت نام کنید.

1 سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

۲. در قسمت Search For Icons آیکون مورد نظر خود را سرچ کنید. (اگر کسب و کار شما در مورد کار خاصی است، نزدیک‌ترین موضوع به کسب و کارتان را سرچ کنید.)

۳. قسمت بعد آیکون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2 سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

۴. اگر آیکون انتخاب شده‌ی شما پولی باشد باید هزینه‌ی آن را بپردازید. (می‌توانید منو سمت چپ گزینه‌ی Free را انتخاب کرده و آیکون‌های مجانی استفاده کنید.)

3 سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

۵. تنظیمات آیکون خود را انجام دهید. در قسمت PNG اندازه‌ی آن را مشخص کنید، همچنین فرمت‌های دیگری مانند SVG نیز موجود است.

۶. بر روی گزینه‌ی Download کلیک کنید.

هزینه‌ی iconfinder

04 سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

شما می‌توانید آیکون‌های مورد نظرتان را به صورت تکی خریداری کنید. ولی نگران نباشید سایت iconfinder دارای ۳ راه برای استفاده است:

  • مجانی: ۱۹۱۶۱۶ آیکون برای استفاده مجانی و داشتن تبلیغ.
  • خرید به صورت تکی: ۵ میلیون آیکون، قیمت ۲ دلار برای هر آیکون و ۴ دلار برای هر illustration بدون نیاز به اشتراک و همراه با تبلیغ.
  • اشتراک Pro: بدون تبلیغ، ۶۷٪ تخفیف در صورت حساب شما، لغو اشتراک در هر زمان و دسترسی نا محدود به تمام آیکون‌ها و illustration‌ها. قیمت ۴/۵ دلار برای اولین ماه (۹/۵ دلار برای ماه‌های بعد) برای یک کاربر، ۹/۵ دلار برای اولین ماه (۱۹ دلار برای ماه‌های بعد) ظرفیت ۱۰ کاربر، ۲۴/۵ دلار برای ماه اول (۴۹ دلار برای ماه‌های بعد) ظرفیت ۵۰ کاربر.

05 سایت iconfinder بهترین سایت برای دانلود و خرید آیکون

اگر از ایکون‌های زیادی استفاده می‌کنید خرد اشتراک Pro برای شما بسیار عالی است. اگر طرفدار خرید به صورت اشتراکی نیستید می‌توانید از سیستم خرید به صورت مستقیم این سایت استفاده کنید:

  • شارژ حساب ۲۵ دلار + ۵ دلار جایزه
  • شارژ حساب ۵۰ دلار + ۱۰ دلار جایزه
  • شارژ حساب ۱۰۰ دلار + ۲۰ دلار جایزه
  • شارژ حساب ۲۰۰ دلار + ۵۰ دلار جایزه
  • شارژ حساب ۵۰۰ دلار + ۱۰۰ دلار جایزه

حال که با سایت iconfinder آشنا شدید، اگر قصد خرید اشتراک یا شارژ حساب iconfinder را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT