توکن کوکوین KuCoin Token چیست

معرفی توکن کوکوین KuCoin Token | این ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اید، احتمالا با صرافی معتبر کوکوین آشنایی دارید، اما در این مقاله به معرفی توکن کوکوین KuCoin Token خواهیم پرداخت که جزو ۱۰۰ ارز برتر Coinmarketcap می‌باشد.

معرفی ارز KuCoin

صرافی کوکوین رتبه چهارم برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا را دارد مرکزیت آن در کشور سنگاپور واقع شده است. این صرافی بر خلاف دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، تا ۲۰۱۷ هیچ گونه توکن مخصوص به خود را بیرون نداده بود. در این سال صرافی کوکوین ارزی به نام Kucoin Shares را معرفی کرد. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال قبل از این نیز بر روی پروژه‌هایی همچون ANT Financial و iBox PAY فعالیت می‌کردند. بعدها این ارز به KuCoin Token تغییر نام پیدا کرد و به اختصار آن را با KCS می‌شناسند.

صرافی کوکین توانست در سال ۲۰۱۸، سرمایه‌ای بالغ بر ۱/۸ میلیارد دلار برای این ارز جذب کند. این ارز دیجیتال به عنوان رمزارز ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم بوده که توسط کیف پول‌های اتریوم پشتیبانی و حمایت می‌شود.

ویژگی‌های توکن کوکوین KuCoin Token

توکن کوکوین KuCoin Token ارز

۱) اولین ویژگی مهم آن این است که از پشتیبانی یک صافی بسیار معتبر برخوردار است (درست مانند بایننس کوین که از پشتیبانی صرافی بایننس برخوردار است). در نتیجه کاربران در مورد امنیت، تیم پشت آن و اهداف دراز مدت این ارز رمز خیالشان راحت خواهد بود.

۲) کاربرانی که این ارز دیجیتال را دارند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی در معاملات خود در صرافی کوکوین استفاده کنند. برای تریدرها که معاملات روزانه زیادی دارند، بسیار پر سود می‌باشد.

۳) حجم دارندگان و معامله کنندگان توکن کوکوین بسیار بالا است و این موضوع اعتبار جهانی آن را نشان می‌دهد.

۴) تیم مدیریت عرضه این ارزرمز بسیار حرفه‌ای هستند. آنها دقیقا می‌دانند که در چه زمانی این ارز چه میزان باید عرضه شود و چه میزان آن برای تعادل قیمتی سوزانده شود.

۵) نگهداری این ارز رمز در انواع کیف پول راحت می‌باشد.

۶) پرداخت سود تقسیمی به کاربران برای نگهداری این ارز، می‌تواند انگیزه‌ای برای سرمایه گذاران باشد تا توکن KCS را نگهداری کنند. البته ناگفته نماند که افزایش سود تقسیمی ممکن است موجب افزایش قیمت این نوع ارز دیجیتال نیز می‌شود.

توکن سوزی KCS 

توکن کوکوین KuCoin Token

کل عرضه اولیه توکن کوکوین KuCoin Token ، میزان ۲۰۰ میلیون سکه بود. تیم عرضه کننده، طی زمان‌های مختلف با سوزاندن و از بین بردن سکه‌ها، میزان آن را به ۱۰۰ میلیون کاهش دادند. رشد قیمتی این سکه از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ که یک دلار بود در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به ۲۰ دلار هم معامله شد. ۲۰ برابر شدن ارزش این سکه، باعث شد که افرادی که به این ارز اعتماد کرده‌ بودند، در طی چند ماه میلیونر شوند.

امروز ارز این سکه بین ۱۳ تا ۱۲ دلار می‌باشد و انتظار می‌رود با رونق گرفتن دوباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت بیت کوین، ان ارز هم به نزدیک به ۲۵ دلار برسد.

حالا که با توکن کوکوین KuCoin Token آشنا شدید،  پیشنهاد می‌کنیم مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه کنید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌‌کند که از امنیت بالایی برخوردار هست.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT