MOZ ماز

MOZ ماز (موز) چیست؟ آشنایی با ابزار سئو

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای موفقیت یک استارت اپ که به تازگی راه اندازی شده است، تبلیغات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از اسنراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ در این موفقیت نیز نقش به سزایی دارد. ابزارهای قدرتمندی هم وجود دارد که باعث بهبود کسب و کار شما و افزایش بهره وری آن می‌شود. اگر تصمیم گرفته‌اید تبلیغات کسب و کار خود را با استفاده از یک وب سایت انجام دهید، باید بدانید که دانستن نکات مهم در زمینه‌ی رتبه بندی سایت‌ها توسط موتورهای جستجوگر از ضروریات است. در این زمینه مسئله‌ی سئو مطرح می‌شود و ابزارهای متعددی نیز می‌تواند به شما کمک کند که در این مقاله به معرفی یکی از بهترین ابزارهای سئو خواهیم پرداخت. با اول پرداخت همراه شوید تا شما را با ابزار  MOZ ماز آشنا نمائیم.

سئو (SEO) چیست؟

SEO یا (Search engine optimization)، یک استراتژی قدرتمند دیجیتال مارکتینگ است که به کسب و کار شما کمک می‌کند تا ترافیک ارزشمندی را در سایت خود دریافت نمایید که منجر به بالا رفتن نرخ تبدیل می‌شود. به بیان دیگر، جمعی از مخاطبان را به سمت سایت شما خواهد آورد که احتمال اینکه درصد بسیاری از آن‌ها به مشتری وفادار تبدیل شوند، بسیار زیاد است.

در حقیقت بهبود بخشی سایت، از طریق سئو اندکی زمانبر است و نیاز به سعی و تلاش دارد، بنابراین بسیاری از شرکت‌ها استفاده از افراد متخصص در این زمینه را در راس کار خود قرار داده داده‌اند تا بتوانند در حداقل زمان ممکن به نتیجه‌ی مطلوبی برسند.

MOZ ماز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های متمرکز بر سئو می‌باشد که به صاحبان کسب  و کار کمک می‌کند تا بتوانند یک کمپین سئوی عالی راه اندازی کنند. در ادامه به معرفی ابزار سئوی MOZ ماز خواهیم پرداخت. لطفا همچنان با ما باشید.

MOZ ماز
MOZ ماز

MOZ ماز  چیست؟

Rand Fishkin و Gillian Muessig شرکت MOZ ماز  را در سال 2004 به عنوان یک شرکت متمرکز بر سئو راه اندازی کردند. Fishkin،  MOZ ماز را ایجاد کرد تا به کسب و کارها کمک کند که سئو را به برنامه‌های دیجیتال مارکتینگ خود اضافه کنند.

MOZ ماز  فعالیت خود را با یک بلاگ به نام SEOmoz آغاز کرد تا متخصصان و افراد حرفه‌ای بتوانند تحقیقات و ایده‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند. ماز با افزایش محبوبیت این بلاگ، بعدها به یک شرکت مشاوره تبدیل شد و تا سال 2013 مجددا با عنوان MOZ ماز  فعالیت خود را در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات بهینه سازی موتور جستجو برای کمک به ارتقا مشاغل و کسب و کارهای مختلف آغاز نمود.

امروزه نرم افزار MOZ ماز و ویدئوهای آموزشی آن و نکات مهم ارائه شده در زمینه‌ی استفاده از این ابزار توانسته است به کاربران در زمینه‌ی سئو و کسب درآمد بیشتر از کسب و کارشان کمک کند. شرکت MOZ ماز  محصولات متعددی را در زمینه‌ی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ارائه داده است که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته ایم.

با محصولات ارائه شده توسط شرکت MOZ ماز آشنا شوید

  • Moz Pro یکی از ابزارهای سئو می‌باشد که کلیه‌ی امکانات را به صورت یکجا در خود دارد و به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا جنبه‌های بیشماری رادر کمپین سئوی خود مدیریت کنند. از Moz Pro می‌توان در کنار ابزار Google Analytics استفاده کرد.
  • MOZ LOCAL یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط شرکت Moz است که مربوط به سئو می‌باشد. به طور کلی رتبه بندی کسب  و کارهای محلی در نتایج جستجو نسبت به دیگر کسب و کارها متفاوت می‌باشد. MOZ LOCAL در واقع برای کمک به کسب و کارهای محلی برای افزایش رتبه‌ی آن‌ها در موتورهای جستجو ارائه شده است.

محصولات MOZ ماز در انواع متنوع با قیمت‌های متفاوتی ارائه شده‌اند. دوستان گرامی چنانچه برای خرید این ابزارهای سئو و پرداخت هزینه‌ی آن به صورت آنلاین با مشکل مواجه هستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

پرداخت هزینه‌ی خرید محصولات MOZ ماز  

ما در تیم اول پرداخت برای کلیه‌ی دوستانی که کارت‌های اعتباری یا دبیت کارت و … در اختیار ندارند و برای پرداخت هزینه‌ی خرید ابزارهای سئوی MOZ ماز  با مشکل مواجه هستند، این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانند محصول مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری کنند. برای این منظور کافیست پس از طی کردن فرایند خرید، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT