Pay Monthly در پی پال

Pay Monthly در پی پال | ویژگی جدید پی پال به نام Pay Monthly

زمان مطالعه 2 دقیقه

ویژگی جدید Pay Monthly یا پرداخت ماهانه پی پال به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری در پرداخت میدهد و بدون نگرانی میتواند هر چیزی که نیاز داشته باشند خریداری کنند و پول آن را بعدا پرداخت کنند. یک مطالعه اخیر نشان داد که 65٪ از آمریکایی ها برای یک خرید بزرگ پس انداز می کنند و 79٪ به دنبال ایجاد و حفظ بودجه خود هستند، بنابراین نیاز به مدیریت پرداخت و گزینه های انعطاف پذیر افزایش یافته است. در این خبر به معرفی Pay Monthly در پی پال می پردازیم.

Pay Monthly در پی پال

پرداخت ماهانه روشی جدید برای خریدهای بزرگ بین 199 تا 10000 دلار است و به مشتریان امکان می دهد کل هزینه را به پرداخت های ماهانه در یک دوره 6 تا 24 ماهه تقسیم کنند که اولین پرداخت یک ماه پس از خرید است. هنگامی که یک مشتری گزینه Pay Monthly را انتخاب کند باید یک درخواست را در هنگام پرداخت تکمیل کند و در صورت تایید، حداکثر سه طرح مختلف با نرخ درصدی سالانه APR از 0٪ – 29.99٪ ارائه می شود.

Greg Lisiewski معاون پرداخت در پی پال گفت:

نحوه پرداخت مشتریان برای خریدهای بزرگ در حال تغییر است و تقاضای فزاینده ای برای گزینه های پرداخت انعطاف پذیر وجود دارد. پرداخت ماهانه به مشتریان امکان انتخاب می‌دهد تا مطمئن شوند پرداخت با نیازها و اولویت‌های آنها مطابقت دارد.

مزایای پرداخت ماهانه پی پال

گزینه های جدید پی پال از جمله Pay Monthly و PayPal Pay in 4 هزینه دیرکرد ندارند و به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهند روش بازپرداخت خود را انتخاب کنند و هنگام تکمیل تراکنش، پرداخت‌های خودکار را از قبل انتخاب کنند. با Pay Monthly مشتریان می‌توانند برای بازپرداخت از دبیت کارت یا حساب بانکی استفاده کنند و از طریق برنامه پی پال به صورت آنلاین پرداخت ها پیگیری کنند. همچنین پی پال با سرویسی به نام محافظت از خرید پی پال (PayPal Purchase Protection) امنیت فرایند خرید را تضمین میکند. برای مثال اگر محصولی به دست فرد نرسد یا مشکلی داشته باشد این سیستم مبلغ مورد نظر را بازپرداخت میکند.‌ مشتریان برای خرید از برندهایی مانند Outdoorsy، Samsonite، Fossil و Advance Auto گزینه پرداخت ماهانه را خواهند داشت.

پی پال از سال 2004 با بانک‌ها برای ارائه گزینه ها و محصولات جدید مشارکت کرده است و به میلیون‌ها مشتری امکان می‌دهد پرداخت های خود را تقسیم کنند. Pay Monthl بدون هیچ هزینه ای به‌طور خودکار برای فروشندگان در دسترس خواهد بود و نیازی به یکپارچه‌سازی پیچیده برای افزودن به عنوان گزینه پرداخت ندارد.

مشابه Pay in 4 فروشندگان همچنین می‌توانند پیام‌هایی برای اطلاع گزینه‌های Pay Later اضافه کنند تا به مشتریان اطلاع دهند که این گزینه را دارند که در هنگام تسویه‌حساب، پرداخت‌ها را تقسیم کنند.

پرداخت ماهانه بستگی به تایید اعتبار است. APR بر اساس واجد شرایط بودن اعتبار مصرف کننده 0 – 29.99٪ است. شرایط و در دسترس بودن ممکن است بر اساس فروشنده و مقدار خرید متفاوت باشد و ممکن است در همه ایالت ها در دسترس نباشد. وام دهنده Pay Monthly ، WebBank است.

منبع :newsroom.paypal-corp.com

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT