سایت Uniplaces رزرو اقامت اروپا

یافتن محل اقامت برای دانشجویان و مسافران با سایت Uniplaces

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Uniplaces سریعترین بازار آنلاین برای پیدا کردن محل اقامت میان مدت و بلند مدت در اروپا و برخی کشورهای دنیا است. به نوعی این سایت رقیبی برای سایت Airbnb محسوب می‌شود.

معرفی سایت Uniplaces

از زمان راه اندازی این پلتفرم در سال ۲۰۱۳،  بیش از ۷ میلیون رزرو و در حال حاضر ۹۰ هزار محل اقامت در بیش از ۳۰ شهر اروپا را ارائه می‌دهند، که شهرهای لیسبون، پورتو، کویمبرا، مادرید، بارسلونا، والنسیا، لندن، پاریس، برلین، رم، میلان، فلورانس و بولونیا را شامل می‌شوند.

روند رزرو آنلاین Uniplaces این امکان را برای هرکس فراهم می‌کند تا با خیال راحت خانه‌ای را از مالکان محلی اجاره کند. با توجه به عکس‌ها، فیلم‌های با کیفیت و توضیحات دقیق در Uniplaces، مستاجرین تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری مطمئن را هنگام رزرو خانه حتی در خارج از کشور و بدون نیاز به پرواز قبلی برای دیدن خانه خواهند داشت. به این ترتیب هر کسی می‌تواند هفته‌ها قبل از ورود در هر شهر محل اقامت خود را به راحتی رزرو کند!

سایت Uniplaces اقامت

در ابتدا Uniplaces منحصرا بر اسکان دانشجویان تمرکز داشت، اما اکنون همه‌ی افراد می‌توانند از آن برای رزرو محل اقامت استفاده نمایند. دانشجویان، کارآموزان، متخصصان جوان، یا به طور کلی مسافران همه مورد می‌توانند از آن استفاده کنند.

نحوه رزرو با Uniplaces

۱) به آدرس uniplaces.com بروید و وب سایت را باز کنید

بعد از آن که وارد Uniplaces شدید، شهر یا محله‌ای را که می‌خواهید در آن زندگی کنید یا دانشکده محل تحصیل خود را وارد کنید. همچنین تاریخ‌های مورد نظر برای اقامت خود را انتخاب کنید تا فقط در صورت تمایل مکان‌هایی را مشاهده کنید که در آن تاریخ در دسترس هستند. بخاطر داشته باشید که از آنجا که Uniplaces پلتفرمی برای اقامت میان مدت و طولانی مدت است، با توجه به کشور انتخابی حداقل ۲۸ تا ۳۱ روز و حداکثر ۳ سال برای مدت اقامت وجود دارد.

۲) لیستی از مکان های مناسب پیدا خواهید کرد

اگر غیر از تاریخ، محدودیت دیگری مانند محدوده قیمت، نوع مکان، نوع اجاره و غیره دارید، می‌توانید این اطلاعات را در فیلترهای کنار تاریخ اضافه کنید. همچنین باید دقیق در مورد اینکه به دنبال چه مکانی هستید و بهترین گزینه مورد نظر خود فکر کنید!

۳) با کلیک بر روی آپارتمان ها، جستجو کنید و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید!

Uniplaces مکانهای بررسی شده را در وب سایت قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید نوع تأیید مکانی را که انتخاب کرده‌اید بررسی کنید. همچنین می‌توانید گزینه “Show map” را فعال کنید تا نمای کلی از منطقه و موقعیت‌هایی را که می‌توانید در اطراف پیدا کنید، بدست آورید.

سایت Uniplaces خوابگاه دانشجویی اروپا

۴) هنگامی که مکان مورد نظر خود را پیدا کردید، وقت آن است که رزرو کنید!

تمام اطلاعات را مرور کرده و بررسی کنید که تاریخ‌ها درست انتخاب شده‌اند. سپس روی “Request” به معنی درخواست کلیک کنید تا مکان را رزرو کنید و اگر تا به حال از این پلتفرم برای رزرو استفاده نکرده‌اید باید ابتدا در سایت Uniplaces ثبت نام کنید.

اگر از قبل حساب کاربری دارید، فقط باید وارد سیستم شوید. در غیر این صورت به راحتی می‌توانید یک حساب جدید ایجاد کنید.

۵) پس از انجام آن، صفحه رزرو نشان داده می‌شود.

ابتدا اطلاعات مهمی در مورد مکان انتخاب شده خواهید داشت. پس از ادامه بررسی، فقط مشخصات شخصی و پرداخت خود را وارد کنید و سپس درخواست رزرو خود را ارسال کنید.

توجه: اگر پرومو کد Uniplaces دارید حتماً از آن استفاده کنید! برای انجام این کار، در قسمت سمت راست “Add promo code” را چک کنید.

۶) درخواست رزرو ارسال می شود.

پس از تکمیل درخواست رزرو، صاحبخانه ۴۸ ساعت فرصت دارد تا پاسخ دهد. ممکن است یکی از موارد زیر رخ دهد:

  • مالک می‌تواند با “نه” پاسخ دهد یا درخواست را منقضی کند.
  • او همچنین می‌تواند تاریخ‌هایی را پیشنهاد دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ایمیلی دریافت می‌کنید که از شما سوال می‌شود آیا تاریخ‌های پیشنهادی برای شما مناسب است یا خیر. در صورت عدم پذیرش تاریخ‌های جدید، رزرو لغو می‌شود. اگر تاریخ‌های جدید تأیید شود، در تاریخ موافقت شده رزرو صورت می‌گیرد.
  • یا در بهترین حالت، مالک درخواست شما را تأیید می‌کند.

اگر درخواست شما تأیید شود و روزی که وارد خانه شوید، سایت یک سیاست ایمنی ۲۴ ساعته به شما ارائه می‌دهد، یعنی شما ۲۴ ساعت فرصت دارید بررسی کنید که آیا همه چیز خانه مانند لیست است یا خیر.

در تاریخ انتقال به خانه، باید بیعانه و هر هزینه اضافی دیگری را که در قوانین درخواست نوشته شده است بپردازید. حالا که با سایت Uniplaces آشنا شدید، شما می‌توانید برای پرداخت هزینه وقت سفارت، پرداخت رزرواسیون بلیط هواپیما، پرداخت هزینه دانشگاه، پرداخت آزمون‌های بین‌المللی، تایید مدرک WES و … از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت