Skillshare و خرید اکانت

Skillshare و خرید اکانت و کسب درآمد دلاری از این سایت

زمان مطالعه 9 دقیقه

سایت اسکیل شیر (Skillshare) یکی از وبسایت‌های مهم و پلتفرم‌های کسب درآمد است که کاربران می‌توانند از طریق آن به برگزاری دوره‌های آموزشی پرداخته و یا خود از دوره‌های این سایت استفاده نمایند. در این مقاله به بررسی روش‌های کسب درآمد از طریق تدریس در skillshare و یا خرید اکانت پریمیوم این سایت می‌پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

Skillshare چیست؟

Skillshare پلتفرمی برای ساخت دروس آنلاین است. با این حال با سایت‌های نظیر Teachable، Thinkific، Kajabi، LearnWorlds، Udemy و Podia متفاوت و کمی محنصر به فرد‌تر است. این سایت، فروشگاهی مانند یودمی Udemy را ارائه می‌کند، اما همانطور که در ادامه خواهید دید، این کار را با رویکردی کاملا متفاوت از تمامی پلتفرم‌های دیگر انجام می‌دهد.

Skillshare خرید اکانت و کسب درآمد دلاری از این سایت

Skillshare توسط Micheal Karnjanaprakorn و Malcolm Ong در سال ۲۰۱۰ پایه گذاری شد. بنیان گذاران این سایت در حوزه تکنولوژی فعال بوده، Karnjanaprakorn در تولید محتوای شبکه اجتماعی فیس بوک وقت می‌گذراند، و Ong مدیر تولید در وب سایت خدمات شبکه‌های اجتماعی OMGpop بود. از آنجای که برای تاسیس و ساخت یک پلتفرم یادگیری آنلاین هیچ شرایط مشخصی وضع نشده بود، Karnjanaprakorn و Ong تصور کردند که تمامی آنچه که لازم است را در اختیار دارند.

مدارک لازم جهت فعالیت در skillshare چه چیزی هایی است؟

شروع به کار در Skillshare شامل دو مرحله سریع است. در ابتدا آدرس پست الکترونیکی، نام و نام خانوادگی خود را وارد و یک رمز عبور ایجاد کنید. Skillshare همچنین گزینه ورود با حساب کاربری فیسبوک، گوگل و یا اپل را به کاربر می‌دهد. گام دوم یک پیشنهاد فوری برای استفاده هفت روز امتحانی است. شما می‌تواند با استفاده از کارت اعتباری و یا PayPal ثبت نام کنید. همچنین شما می‌توانید از میان قیمت ۸/۲۵ دلار برای هر ماه که به صورت سالانه با قبضی ۹۹ دلاری پرداخت می‌شود و یا مقدار ماهیانه ۱۵ دلار که هر ماه باید پرداخت شود یک گزینه را انتخاب کنید.

Skillshare و خرید و کسب درآمد دلاری از این سایت

Skillshare و خرید اکانت

 

خرید اکانت skillshare با پی پال و یا کردیت کارت‌هایی مانند ویزا و مسترکارت، ممکن است. اگر شما حساب بین المللی برای پرداخت هزینه اکانت اسکیل شیر را دراختیار ندارید، می‌توانید با استفاده از خدمات اول پرداخت، به راحتی این هزینه را پرداخت نمایید.

نکته شایان توجه درباره ثبت نام در Skillshare یادگیری استفاده از این حساب کاربری است. شما یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید و دسترسی نامحدودی به هزاران دوره بر روی این پلتفرم را بدست می‌آورید. برای مدرس شدن، شما می‌توانید به راحتی از حساب مدرس به حساب دانش آموزی تغییر وضعیت دهید.

اولین چیزی که پس از ثبت نام می‌بینید سوالاتی در مورد ایجاد کلاس خواهد بود. شما باید برای کلاس خود یک دسته انتخاب و هدف اصلی خودتان را برای درس دادن در این کلاس به Skillshare بگویید. برای این منظور سه گزینه در دسترس خواهد بود که عبارتند از :

  • ‘to earn money‘ ( برای کسب درآمد)
  • ‘build a brand and following‘ (ساخت یک برند و دنبال کردن آن)
  • ‘give back by sharing knowledge‘ ( کمک به جامعه با انتشار دانش).

Skillshare و خرید اکانت و کسب درآمد از این سایت

Skillshare یک سایت با کارایی بالا است. آن‌ها برای دسترسی راحت‌تر تغییرات ویژه‌ای حتی در پروسه ثبت نام انجام داده‌اند. برای ثبت نام شما توسط سوالات بیشمار گرفتار نمی‌شوید و به شما اجازه داده می‌شود تا به مهم‌ترین مسئله که ساخت دوره تان است بپردازید.

ساخت دوره آموزشی در Skillshare

در Skillshare به دوره، کلاس گفته می‌شود. بعد از ثبت نام، سریعاً شما به صفحه My Class (کلاس من) منتقل خواهید شد. در این صفحه زمانی که دوره ای ساخته می‌شود می‌توانید آن را بررسی کنید. در پایین بخش “Edit” (ویرایش)، شما قادر خواهید بود تا با کلیک کردن بر روی دکمه “Video Lessons” (درس های تصویری)، تصاویر را بارگزاری کنید. پایین دکمه درس‌های تصویری دکمه “Class info” (اطلاعات کلاس) قرار گرفته است. این بخش انبوهی از اطلاعات را ارائه می‌دهد که باید قبل از شروع دوره خود وارد کنید، و همان چیزی است که Skillshare از آن به عنوان “نمای کلی کلاس” یاد می‌کند.

بخش نمای کلی کلاس Skillshare

منطقه نمای کلی کلاس جایی است که شما می‌توانید عنوان کلاس خود، یک شرح را وارد کنید، متن اضافه کنید، فایلی را برای پروژه کلاس ضمیمه کنید و دسته‌های اصلی و ثانویه را برای دوره خود انتخاب کنید. همچنین انتخاب خواهید کرد که آیا بابت این دوره پولی دریافت خواهید کرد و یا کلاس خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهید، سطح دشواری را تعیین می‌کنید و مهارت‌های کلاس را می‌نویسید که دانش آموزان پس از اتمام دوره خود آن را به دست می‌آورند. مهارت‌های کلاس برچسب‌هایی هستند که هنگام انتشار کلاس شما ظاهر می‌شوند. این مهارت‌ها برای همه کلاس‌ها ظاهر می‌شوند و کار دانش آموزان را برای یافتن محتوای مرتبط درپلتفرم را ساده‌تر می‌کنند.

زمانی که نمایه کلی کلاس را پر می‌کنید بر روی دکمه “Save Draft” (ذخیره پیش نویس) کلیک کنید تا بعدا محتوای خود را بروزرسانی کنید، و یا بر روی دکمه “Publish” (انتشار) بزنید تا در دسترس همه قرار بگیرد.

تکمیل پروفایل در سایت Skillshare

اگر شما در Skillshare تدریس می‌کنید، ساختن نمایه‌ای جذاب ایده خوبی است. برای این منظور به سمت  آواتار در گوشه بالا سمت راست پنجره مرورگر خود بروید و بر روی دکمه View Profile (دیدن نمایه) کلیک کنید. شما قادر خواهید بود تا عکس نمایه، یک سرتیتر، لینکی به سایت شخصی تان، و آدرس‌های نمایه‌های شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید. SkillShare همچنین شامل دو بخش در پایین نمایه شماست. این بخش ها جایی هستند که پروژه های انجام شده، در کنار تمامی پروژه‌های تدریسی که بر روی آن کار می‌کنید، در آنجا نگه داری می‌شوند. پروژه‌ها و کلاس‌ها از دید همه مخفی هستند مگر اینکه شما تصمیم بگیرید که آن را برای عموم قابل رویت کنید.

Skillshare و خرید اکانت و کسب درآمد دلاری از این سایت

اپلیکیشن موبایل Skillshare

Skillshare برنامه های iOS و Android را ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها دارای کاربری ساده هستند، اما متاسفانه برای مدرس‌ها گزینه ویرایش یا ایجاد دوره را ندارد.

Skillshare و خرید اکانت و کسب درآمد دلاری از سایت

کسب درآمد از Skillshare

همانطور که تصور می‌کنید، مدل هزینه مشترکین Skillshare راهی متفاوتی برای کسب درآمد از این پلتفرم را در مقایسه با سایر راهکارهای آموزش آنلاین معرفی می‌کند.

دو راه برای کسب درآمد از Skillshare و دریافت حقوق وجود دارد:

? درآمد از طریق برنامه ارجاع مدرس که به ازای هر عضو اضافه‌ای که به شما ارجاع می‌شود ۱۰ دلار درآمد خواهید داشت. به عبارت ساده‌تر به ازای افرادی که شما به عنوان اکانت پریمیوم معرفی کنید، ده دلار دریافت خواهید کرد. (Referral Program)

? درآمد از طریق حق الامتیاز برای دقایق دیده شده از کلاس‌های شما در هر ماه. شایان توجه است که دریافت بدون حق الامتیاز در هر دقیقه می‌تواند بین ۰/۰۵ تا ۰/۱ دلار در نوسان باشد. این به این معناست که زمانی که دانش آموزان بالای ۱۰۰۰۰ دقیقه از محتوای تولیدی شما را نگاه کنند شما می‌توانید درآمدی از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه داشته باشید.

Skillshare همچنین بیان کرده که آن‌ها به بیش از ۴/۵ میلیون معلم پرداختی داشته اند و هر یک از این معلم‌ها به صورت متوسط در سال ۳۵۰۰ دلار درآمد داشته اند، و ۱۰ معلم موفق آن‌ها در سال بالای ۳۰۰۰۰ دلار درآمد دارند.

در مقایسه با Udemy یا Teachable، هر دو پلتفرم با بازارهای دوره، که می‌خواهند خرید انجام گیرد، رویکرد Skillshare چالش برانگیز‌تر است. برای مثال، در  Udemy، دوره‌های Rob Percival به نزدیک ۱۲۰۰۰۰ دانش آموز رسیده اند و  از درآمد کلی ۲/۸ میلیون دلاری گذر کرده است. Victor Bastos نیز از بیش از ۵۲۰۰۰ دانش آموز Udemy با دوره‌هایش گذر کرده است و درآمدی نزدیک به ۹۰۰۰۰۰ دلار داشته است.

نقد کردن درآمد ارزی بدست آمده از سایت اسکیل شیر، توسط متد پرداخت بین المللی مانند پی پال ممکن است. سایت اول پرداخت امکان نقد کردن درآمد سایت SkillShare را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید با ایجاد اکانت در سایت اول پرداخت و با استفاده از نقد کردن درآمد ارزی، درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید.

برنامه Affiliate سایت Skillshare

Skillshare برنامه ای affliate را ارائه می‌دهد که به صورت آنلاین برای همه امکان پذیر است. در طی این برنامه، شرکت‌های وابسته برای هر مشتری ارجاع شده ۷ دلار و یک کوکی ۳۰ روزه دریافت می‌کنند. آن‌ها همچنین به مجموعه‌ای از ابزارها برای ردیابی در زمان واقعی دسترسی پیدا می‌کنند. این پلتفرم از طریق داشبورد شخصی‌، تعداد مراجعه خود را معرفی کرده و ارزش پرداخت آن‌ها را تعیین می‌کند. متأسفانه هیچ یک از این اطلاعات در دسترس معلمان نیست. پلتفرم‌های دیگر داشبورد مدیر اختصاصی را ارائه می‌دهند که در آن شما می‌توانید پیوند‌های منحصر به فرد وابسته را ارائه دهید و اطلاعاتی در مورد عملکرد هر یک از شرکت‌های وابسته خود جمع کنید.

قیمت اکانت در سایت Skillshare

Skillshare دو طرح را ارائه می‌دهد. درک این نکته مهم است که این برنامه ها هم به شما امکان دسترسی به هر درسی را که می‌خواهید به عنوان دانش آموز بگذرانید و هم امکان معلمی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از میان قیمت ۸.۲۵ دلار برای هر ماه که به صورت سالانه با قبضی ۹۹ دلاری پرداخت می‌شود و یا مقدار ماهیانه ۱۵ دلار که هر ماه باید پرداخت شود یک گزینه را انتخاب کنید.

مزایا و معایب Skillshare

مزایا

  • طراحی ساده
  • ایده آل برای مدرسینی که خواهان رویکردهای کمتر پیچیده برای طراحی و مدیریت دوره هستند
  • برنامه‌های گروهی برای شرکت‌ها در دسترس است.

معایب

  • نبود قابلیت کانال فروش
  • نبود گزارش و تجزیه و تحلیل
  • نبود ابزار بازاریابی
  • نبود پشتیبانی از طریق گفت و گو و پشتیبانی از طریق ارسال آنلاین تیکت در دسترس است.
  • مدل عایدی پتانسیل کم درآمد را ارائه می‌دهد.
  • تعامل دانش آموزان به یک صفحه اختصاص یافته به تمام سوالات، پست‌ها و بحث‌ها محدود می‌شود.
  • نبود اعتبارسنجی دوره
  • محتوای مختصر در دسترس نیست
  • نبود ویژگی بلاگ یا سایت جداگانه برای بازاریابی دوره
  • ناتوانی در دسته کردن و یا فروش متقابل کلاس‌ها
  • نبود ابزار مدیریت وابسته
  • دوره آزمایشی تنها ۷ روز است.
  • برنامه‌های موبایل تنها اجازه دیدن کلاس ها را می‌دهد و اجازه ایجاد یا ویرایش وجود ندارد

رتبه بندی Skillshare

در مجموع، در حالی که Skillshare یک طراحی و رابط کاربری خوب ارائه می‌دهد، تجربه واقعی ارائه و مدیریت دوره‌ها در پلتفرم کمی ناامید کننده است. با توجه به کمبود ابزارهای تحلیلی و گزارشگری مهم، معلمان در طول زمان تکمیل محتوای دوره را دشوار می‌کنند. مدل اشتراک Skillshare همچنین مقیاس بندی دوره‌ها و درآمد را برای معلمان دشوار می‌کند.

اگرچه، اگر بخواهید یک پلتفرم آموزشی آنلاین ساده برای دوره خود داشته باشید، و می‌خواهید یک روش ساده‌تر برای ایجاد کلاس خود داشته باشید، برای دیدن و احساس از نزدیک پلتفرم، دوره آزمایشی هفت روز Skillshare را انتخاب کنید.

Skillshare و کسب درآمد دلاری از این سایت

سوالات متداول

آیا کار با سایت Skillshare ارزشمند است؟

برای تعیین اینکه Skillshare ارزش آن را دارد یا خیر، باید نحوه ساخت این پلتفرم و آیا مطابق با معیارهای شما برای آنچه که فکر می‌کنید یک بستر آموزش آنلاین موثر است، را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، وقتی برای دانش آموزان درسی ایجاد می‌کنید‌، آیا می‌خواهید آن‌ها را در هر صفحه تقسیم کنید و متن را به همراه فیلم ارائه دهید‌، یا یک دوره کاملاً مبتنی بر ویدئو با تمام مطالب در یک صفحه داشته باشید؟ اگر به دنبال گزینه قبلی هستید‌، Skillshare مناسب شما نیست. اگر به دنبال مورد دوم هستید‌، Skillshare ایده آل است.

Skillshare درمقابل Udemy: کدام بهتر است؟

Udemy، مانند Skillshare، هم یک بستر آموزش آنلاین و هم یک بازار است. تفاوت اصلی این دو در نحوه ارائه دوره‌ها و ابزارهای اضافی موجود در اختیار اساتید برای پیگیری و مدیریت دوره‌ها و دانشجویان است. به عنوان مثال، Udemy دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که به تفکیک دروس تجزیه می‌شوند. دروس یک صفحه اختصاصی، بخش بحث، منابع قابل بارگیری و توانایی رتبه بندی آن همزمان با پیشرفت دانش آموزان درمحتوا را دریافت می‌کنند.
از طرف دیگر، Skillshare یک صفحه را به تمام مطالب دوره اختصاص می‌دهد. شما همچنین یک بخش برای بحث دارید، و هیچ ابزار تجزیه و تحلیل گزارش دریافت نمی‌کنید. در حالی که این موارد تنها چند تفاوت این دو پلتفرم است.

آیا Skillshare وجه پرداختی را به دانشجویان استرداد می‌کند؟

بله. در حالی که در مورد سیاست بازپرداخت Skillshare و نحوه تلاش مردم برای بازپس گیری پول بررسی‌های منفی وجود دارد، این سیستم بازپرداخت را ارائه می‌کند. بازپرداخت برای پرداخت های عضویت سالانه در دسترس است. پس از پردازش هزینه ، باید طی هفت روز با Skillshare تماس بگیرید.
Skillshare پس از گذر هفت روز شارژ هزینه عضویت سالانه را بازپرداخت نمی‌کند ، برای عضویت ماهانه بازپرداخت نمی‌کند و فقط به هر مشتری یک بار بازپرداخت می‌دهد.

آیا Skillshare یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد؟

بله. Skillshare یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان ارائه می‌دهد. برای دریافت دوره آزمایشی باید جزئیات کارت اعتباری را ارائه دهید.

هزینه Skillshare در ماه چقدر است؟

Skillshare یک طرح با قیمت ۸/۲۵ دلار برای هر ماه که به صورت سالانه با قبضی ۹۹ دلاری پرداخت می‌شود و یا مقدار ماهیانه ۱۵ دلار که هر ماه باید پرداخت شود را ارائه می‌کند.

آیا Skillshare امکان ویرایش ویدئو را دارد؟

پلتفرم Skillshare ویرایش ویدئو را ارائه نمی‌دهد. این پلتفرم تنها به شما امکان می‌دهد عنوان فیلم‌ها را تغییر دهید، یک تصویر کوچک اضافه کنید و برای هر ویدیو زیرنویس را بروز و یا ایجاد کنید.

آیا گزینه‌های جایگزینی برای Skillshare وجود دارد؟

بله. گزینه‌های جایگزین شامل Udemy ،Teachable ،Kajabi ،Thinkific ،Podia ،LearWorlds و موارد دیگر است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.