نکته برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم

۷ نکته برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم را بشناسید

زمان مطالعه 6 دقیقه

پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ گردش مالی صنعت گیم به ۱۲۴/۶ میلیارد دلار برسد. بخش عمده‌ای از آن از استریم به دست می‌آید، جایی که گیمر‌ها بازی زنده خود را به  صورت زنده روی سیستم عامل‌های بازی مانند Twitch و YouTube پخش می‌کنند. در ایالات متحده ۶۰ درصد از گیمر‌ها در twitch فعالیت می‌کنند و ۱۰ نفر اول آن بیش از ۶۰ میلیون دلار درآمد دارند. در ادامه شما را با ۷ نکته برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم آشنا می‌کنیم.

این اعداد و ارقام دلیل بیشتری برای گیمر‌ها برای رشد کانال‌های استریم خود برای رقابت با ستاره‌های بزرگ مانند Shroud ،Jenna ،TimtheTatman ،Sodapoppin و Dizzy است که با ادامه محبوبیت بازی‌های آنلاین و افزایش محبوبیت آنها می‌توانند کار اینفلوئنسر‌ها را انجام دهند. برند‌ها، گیمر‌های استریمر را برای همکاری دعوت می‌کنند. و گیمر‌های تازه کار می‌توانند چیز‌های جدید یاد بگیرند.

چه در Twitch چه در YouTube یا کانال‌های بازی دیگر مانند Caffeine.tv، یکی از راه‌های تبدیل شدن به یک استریمر محبوب یا یک اینفلوئنسر است.

۷ نکته برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم کدام موارد است؟

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم

۱. خودتان را با یافتن نکات بازی متمایز کنید.

همزمان با ساختن برند شخصی برای خود، در جستوجوی یافتن جایگاهی باشید که در دنیای بازی به آن علاقه دارید. آیا از انجام گشت و گذار در بازی، آموزش، بررسی یا چالش بازی لذت می‌برید؟ با ایجاد یک صفحه در بازار بازی، می‌توانید به طور موثرتری یک جامعه را ایجاد کنید و نفوذ خود را برای جذب برند‌ها و اسپانسر آماده کنید.

۲. مخاطبان را مجذوب شیوه خود کنید.

اینفلوئنسر‌های صنعت بازی وقتی محیط دیجیتالی را برای اعضای جامعه تخصصی خود ایجاد می‌کنند، رشد هم می‌کنند. جذب مخاطب برای اطمینان از حضور شما در یک صنعت استریم بازی بسیار مهم است. چگونه می‌توانید بینندگان خود را به بخشی از انجمن خود و در نهایت به دنبال کننده تبدیل کنید؟ چه تعداد از بینندگان با استریم‌های شما هماهنگ می‌شوند و چه زمانی شما را ترک می‌کنند؟ چه موقع متوجه افزایش مجدد تعداد مشترکان خود می‌شوید؟

درک و ارتباط با مخاطبان شما را قادر می‌سازد تا با آنها تعامل بهتری داشته باشید و در نهایت آنها را به هواداران وفادار تبدیل کنید. این ویژگی‌ها شما را به گزینه جذاب تری برای برند‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال اینفلوئنسر‌های بازی فعال و معتبر هستند. در این بخش چند ابزار مفید برای موفقیت در استریم گیم را به شما معرفی می‌کنیم.

StreamElement Stream Reports: داده‌های ارزشمند عملکرد، از جمله تجزیه درآمد، تغییرات دنبال کنندگان و مشترکان جدید و با گذشت زمان کاهش یا افزایش بینندگان را به شما نشان می‌دهد.

پس از پایان استریم شما، StreamElement گزارش استریم را با داده‌های اصلی عملکرد از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

SocialBlade: به بینندگان در مورد اطلاعات فرعی YouTube Live، تعداد دنبال کنندگان Twitch و همچنین تعداد کل بازدیدها و دنبال کنندگان، گزارش می‌دهد.

Twitch Tracker: آمار دقیق کاربر درباره عملکرد کانال را ارائه می‌دهد. همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا خود را با سایر استریمر‌ها از میان معیارهای اصلی عملکرد مانند ساعات پخش، متوسط ​​بینندگان و روزهای فعالیت مقایسه کنند.

Twitch Tracker به طور تعاملی معیارهای کلی بازدید و داده‌های عملکرد کانال فردی را نمایش می‌دهد.

۳. استراتژی برای توسعه استریم جهت تبدیل شدن به اینفلوئنسر‌ گیم

اینفلوئنسر‌ گیم

یکی از راه‌های اصلی برای جذب دائمی مخاطبان، ایجاد یک استراتژی محتوا است. تصمیم بگیرید که چه موضوعاتی را پوشش دهید، کدام بازی‌ها را باید پخش کنید، قالب پخش استریم، پیام‌های اصلی برای برقراری ارتباط و کانال‌های دیگر برای توزیع محتوا را باید مشخص کنید. بدون برنامه، استریمر‌ها نتایج غیرقابل قبول و ضعیف دریافت می‌کنند. هرچه استراتژی بیشتری برای استریم داشته باشید، بهتر قادر خواهید بود که بدانید چه عواملی موثر است، بنابراین به شما دانش بهینه سازی استریم‌های آینده را می‌دهد.

در کنار افزایش کیفیت استریم، محتوای خود را مرتبا تبلیغ کنید تا بیشترین شانس را برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید. سازگاری باید داشته باشید یعنی چیزی را بسازید که مردم علاقه دارند مشاهده کنند و این باعث می‌شود شما تأثیر قابل توجهی در میان افراد داشته باشید. عدم تطابق باعث می‌شود مخاطب شما حدس بزند و قادر به ایجاد رابطه‌ای قوی با شما به عنوان یک اینفلوئنسر در بازی نداشته باشد.

ایجاد یک استراتژی کامل برای استریمینگ در اوایل کار، شما را در تلاش برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم کمک می‌کند.

۴. با سایر استریمر‌ها در تماس باشید و از نکات آنها استفاده کنید

نکته برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم استریم

در حالی که هدف این است که در یک فضای شلوغ خود را نشان بدهید، با استریمر‌های بزرگ و کوچک دیگر رقابت کنید، تا به افزایش بازدید و اعتبار شما در سیستم عامل‌های استریم کمک کند. همانطور که استریمر‌ها باید روابط خود را با مخاطبان تقویت کنند، با برنامه‌ای مدون به فکر آینده سازی باشد.

روش‌های مختلفی را برای همکاری با سایر استریمر‌های اینفلوئنسر در جایگاه خود و همچنین بالاتر از جایگاه خود در نظر بگیرید تا در نهایت ایجاد رابطه و ارتقا نقش خود در جامعه بازی‌ها باشید. علاوه بر برقراری ارتباط با استریمر‌های دیگر در Twitch، در انجمن بازی‌های آنلاین در Reddit ،Twitter ،Facebookgaming و سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید تا شهرت بیشتری کسب کنید.

شبکه سازی با سایر گیمر‌ها می‌تواند مزایایی از جمله فرصت‌هایی برای جمع آوری کمک‌های مالی داشته باشد.

۵. همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه‌های غیر گیم

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم استریم

شاید به نظر برسد که شرکت‌های فعال حوزه گیم فقط با تبلیغات استریمر‌ها موفق می‌شوند. اما باید توجه کرد که شرکت‌های بسیاری هستند که از این پتانسیل برای گسترش کار خود استفاده می‌کنند. مارک‌های بزرگی از جمله UberEats ،KFC ،GUESS ،Doritos ،PSD Underwear و South Park همگی در تبلیغات استریمر‌ها نقش داشته‌اند و این ثابت می‌کند که این عرصه منحصر به مارک‌های گیم نیست.

حتی اگر با افراد زیادی در ارتباط نیستید، خود را به عنوان یک گیمر تأثیرگذار در زمینه مشارکت با برند‌های غیر گیمینگ نشان دهید تا بتوانید شانس خود را برای دریافت حمایت مالی افزایش دهید و همچنین فرصت‌های بازاریابی اینفلوئنسر را در صنعت بازی افزایش دهید. به عنوان مثال Twitch streamer Slade (با کمی کمتر از ۵۰۰۰۰ دنبال کننده) در پخش استریم با Sennheiser همکاری کرده و هدست GSP500 آنها را تبلیغ کرده است.

۶. مشارکت تجاری با CROSS-CHANNEL را تمدید کنید.

تبدیل شدن به اینفلوئنسر‌ گیم استریم

بخاطر داشته باشید که استریم گیم در Twitch از نظر مدت طولانی بودن آن حساس است مگر اینکه محتوا‌ها را بایگانی کنید‌، برعکس آن ویدیو‌های YouTube است که می‌توان سال‌ها پس از ایجاد آن بتوانید مشاهده کنید. اینفلوئنسر‌های گیمر در Twitch مشکل شان این است که ویدیو‌های طولانی در Twitch شانس جذب حمایت‌های مالی را کاهش می‌دهد.

برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت، اینفلوئنسر ‌های گیم باید حمایت مالی از نام تجاری را در سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود نیز تبلیغ کنند. می‌توانید از توییت یا استوری اینستاگرام برای تبلیغ استفاده کنید. استراتژی طراحی کنید تا ویدیو‌هایتان در چند کانال دیده شود و حمایت بیشتری جذب کنید. این اتفاق باعث می‌شود شرکت‌های بیشتری برای همکاری با شما اعلام آمادگی کنند.

استریمر بودن روزنه کوچکی را برای شما باز می‌کند. اما اگر به دنبال درآمد حداکثری هستید باید در شبکه‌های اجتماعی متفاوت حضور داشته باشید تا تبلیغات را به نحو احسن انجام دهید.

۷. با آژانس‌های بازاریابی اینفلوئنسری کار کنید

اینفلوئنسر‌ گیم استریمر

استریمر‌ها همچنین می‌توانند از آژانس‌های بازاریابی اینفلوئنسر استفاده کنند که آیا به سطح مورد نیاز برای اینفلوئنسر شدن رسیده است یا خیر. انجام این کار کمک می‌کند تا به متخصصان این صنعت که سوابق کار با مارک‌های برتر و تأثیرگذار را دارند دسترسی پیدا کنید. مزیت استفاده از یک آژانس تبلیغاتی در درک آنها از تفاوت‌های ظریف بازاریابی اینفلوئنسری و توجه آنها به جزئیات مورد انتظارات برند است. به عنوان مثال، اینفلوئنسر ‌های گیم می‌توانند از StreamElement DreamTeam یا Mediakix استفاده کنند.

با پیوستن به StreamElement DreamTeam اعضای آن جوایز ارائه شده به استریمر‌ها را دریافت می‌کنند.

مشارکت آژانس می‌تواند به جذب معاملات تجاری کمک کند که در غیر این صورت اینفلوئنسر استریمر‌ها شانس کمی برای آن دارند. آژانس‌ها همچنین می‌توانند ارتباطات، انتقالات پول و سایر تدارکات مورد نیاز برای فعالیت‌های بازاریابی اینفلوئنسر استریمر را بر عهده بگیرند. از آنجا که فقط مارک‌هایی با بودجه نسبتاً زیاد توانایی استخدام یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار اختصاصی را دارند، استریمر‌ها می توانند برای تأمین خدمات و حمایت‌های مالی ویژه رویدادهای ویژه و مشارکت‌های تجاری با تبلیغات بالا با آژانس‌ها شریک شوند.

منتظر چه چیزی هستید؟

در پایان استریمر باید این مراحل را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر‌ گیم برای ایجاد و حضور پر قدرت در صحنه استریم تمرین کنند. این مستلزم پشتکار، حوصله، اشتیاق و دقت خواهد بود، اما ما اطمینان داریم که استریمر‌های ماهر می‌توانند به یک اینفلوئنسر‌ گیم تبدیل شوند و به مرور زمان از حمایت مالی شرکت‌های بزرگ برخوردار شوند.شما به عنوان یک استریمر می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT