بهترین راه دیده شدن در اینستاگرام حوزه مد و فشن

بهترین راه دیده شدن در اینستاگرام حوزه مد و فشن در 2021

زمان مطالعه 2 دقیقه

این روزها شبکه‌های اجتماعی و از جمله اینستاگرام بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد جوان شده است. از طرفی اینستاگرام یک منبع عالی برای کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری شده است و بسیاری از کسب و کارها به دنبال توسعه بازار از طریق اینستاگرام هستند. با توجه به شرایط رقابتی، بهترین راه دیده شدن در اینستاگرام حوزه مد و فشن در سال 2021 استفاده از Social Media Bundle یا Instagram Bundle است.

Social Media Bundle چیست؟

یک نمونه از Story Instagram Bundle مخصوص ویدئو که در videohive به فروش می‌رسد.

امروزه پکیج‌های آماده گرافیکی بینظیری برای موضوعات مختلف در سایز و اندازه‌های استاندارد مطابق با شبکه‌هایی اجتماعی مختلف (سایز فیسبوک، سایز استوری اینستاگرام، سایز صفحه اینستاگرام، سایز توییتر و …) تولید شده‌اند. ممکن است شخصی صفحه حوزه بارداری و تربیت کودک داشته باشد یا فردی دیگر در حوزه خودرو فعالیت کند یا دیگری در حوزه پوشاک و مد و …، در نتیجه رنگ و طراحی پکیج ها متناسب با موضوعات به فروش می‌رسند. حتی ممکن است Social Media Bundle برای ساختار ویدئو صفحه و استوری اینستاگرام تولید شده باشند.

دیده شدن در اینستاگرام حوزه مد و فشن چطور ممکن است؟

اینستاگرام حوزه مد و فشن روش

زمانی که شخصی از Instagram Bundle برای حوزه تخصصی خود استفاده می‌کند، نه تنها دیگر نیازی به صرف وقت و زمان برای طراحی و زیبا سازی نیست، بلکه همه تصاویر صفحه یا استوری اینستاگرام از یک استاندار خاص پیروی می‌کند و فالوورها متوجه خواهند شد که یک تیم حرفه‌ای گرداننده پیج اینستاگرام هستند.

به عنوان مثال: فردی در زمینه عکاسی مجالس فعالیت دارد و می‌خواهد قالب مخصوص اینکار را برای سایز استوری اینستاگرام روزانه منتشر کند، این شخص با خرید یک Social Media Bundle استاندارد، به راحتی از رقبا جلو می‌افتد.

بهترین سایت‌های فروش Social Media Bundle کدامند؟

سایت‌های زیادی Social Media Bundle را به فروش می‌رسانند اما بهترین آنها برای تصاویر و عکس، سایت‌های Creative Market و Designbundles و همچنین سایت DesignCuts می‌باشند. سایت‌های دیگری مانند Etsy هم به طور محدودتر Social Media Bundle مخصوص عکس را به فروش می‌رسانند.

برای خرید Social Media Bundle ویژه ویدئو و فیلم، بهترین گزینه خرید از سایت Videohive است و بهتر است کلمه instagram را سرچ کنید.

البته شرکت Adobe هم اپلیکیشنی و نرم افزاری در این رابطه ارایه داده است که بسیار کارآمد است. این محصول Adobe Spark نام دارد که هم تحت وب و هم به صورت یک اپلیکیشن قابل استفاده می‌باشد.

چطور Social Media Bundle خرید کنیم؟

اینستاگرام حوزه مد و فشن در 2021

حال که متوجه شدید بهترین راه دیده شدن در اینستاگرام حوزه مد و فشن در سال 2021 استفاده از Social Media Bundle است. کافی است به یکی از سایت‌های معرفی شده بروید و پکیج مدنظر خورد را انتخاب کنید سپس از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت برای خرید استفاده کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT