مزایای اشتراک پی پال subscription

مزایای اشتراک پی پال که به کاربر اعطا می‌کند

زمان مطالعه 3 دقیقه

هر سیستم مالی سرویس‌هایی ارائه می‌دهد که کار با سیستم را برای کاربر آسان می‌نماید. شرکت‌های متنوعی در دنیا در ضمینه‌ی پرداخت‌های ارزی وجود دارند که هر شرکت قوانین و مقررات مربوط به خود را دارد. بعضی از شرکت‌ها قوانین دست و پا گیری دارند و بعضی شرکت‌ها هم ضمینه‌ی پرداخت آسان را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در این مقاله به مزایای اشتراک پی پال که به کاربر اعطا می‌شود، خواهیم پرداخت.

اشتراک پی پال (PayPal) چیست؟

مزایای اشتراک پی پال چیست

پی پال (PayPal) یکی از معتبرترین شرکت‌ها در ضمینه‌ی پرداخت های ارزی و دلاری است. شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین اهداف پی پال، مشتری مداری و احترام به مشتری می‌باشد و از سویی دیگر هدف پی پال تلاش برای حفظ امنیت کاربر و جلوگیری از سوء استفاده دیگران است.

اشتراک پی پال (Subscription) در واقع به معنای امکان پرداخت‌های دوره‌ای و اتوماتیک برای کاربران می‌باشد. بسیاری از کاربران اقدام به خرید سرویس‌هایی می‌کنند که نیاز است به طور ماهیانه یا سالیانه تمدید شود (مانند شارژ ماهاینه خدمات هاستینگ، تلفن مجازی و حقوق کارمندان و …) و به این جهت می‌بایست این قابلیت را در اکانت خود فعال نمایند. این قابلیت باعث ساده سازی کار در پرداخت‌های دوره‌ای می‌شود تا به صورت ماهیانه در سر رسید پرداخت، وجه پی پال به صورت اتوماتیک مبلغ را از حساب شما برداشت کند. مسلما در دنیای پر مشغله  کنونی، این قابلیت باعث می‌شود تا بسیاری از مشکلات بر طرف شود.

مزایای اشتراک پی پال و پرداخت‌های دوره‌ای

مزایای اشتراک پی پال subscription

یک از مزیت‌های این سرویس این می‌باشد که نگرانی شما را از بابت تاخیر در پرداخت بر طرف خواهد کرد. به عنوان مثال شما یک هاست یا دامین را خریداری کرده‌اید. این هاست یا دامین باید به صورت دوره‌ای اول هر ماه پرداخت شود. در صورتی که فراموش کنید پرداخت فاکتور را در تاریخ مقرر انجام دهید، ممکن است وبسایت شما مختل شود و هزینه قابل توجه و جبران ناپذیری متحمل ‌کند.

 شما باید همیشه نگران فراموشی پرداخت فاکتورهای حیاتی شرکت خود باشید، این قابلیت باعث می‌شود تا نگرانی شما بر طرف گردد و پی پال مبلغ را در سر رسید از حساب شما برداشت نماید.

معایب استفاده از خدمات پرداخت دوره‌ای پی پال

اگر چه قابلیت پرداخت دوره‌ای بسیار مفید است و بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های شما را رفع می‌کند، اما معایبی هم دارد که یکی از این معایب برداشت بدون اطلاع شما از حسابتان است. بسیاری از پرداخت‌هایی که انجام می‌دهید در مراحل پرداخت بدون اطلاع شما بخش Subscription را فعال می‌کند.

در صورتی که تنها یک بار قصد استفاده از سرویس را داشته باشید، این امر می‌تواند مشکل ساز باشد. به عنوان مثال شما یک سرویس را برای یک ماه فعال می‌کنید. اگر به هر دلیلی از سرویس راضی نباشید و نخواهید ماه دوم از این سرویس استفاده کنید باید حتما گزینه‌ی پرداخت را غیر فعال کنید. اگر فراموش کنید که این گزینه را غیر فعال نمایید، پس طبق روال همیشگی پول از حساب شما کسر می‌شود.

پرداخت با پی پال برای کاربران

شما برای پرداخت دوره‌ای نیاز به افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی دارید تا خود شما از این خدمات استفاده نمایید. اما اگر نخواهید به افتتاح حساب اقدام نمایید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی با پی پال استفاده کنید.

به این منظور می‌بایست در قسمت خرید با پی پال سفارش خود را ثبت نمایید. در صورتی که پرداخت شما به صورت دوره‌ای مانند تمدید سالیانه دامین می‌باشد، مجموعه‌ اول پرداخت این قابلیت را غیر فعال می‌کند. بنابر این در صورتی که نیاز دارید پرداخت‌هایتان را به صورت دوره‌ای انجام دهید باید در زمان سررسید نسبت به پرداخت مجدد اقدام نمایید. استفاده از مزایای اشتراک پی پال فقط برای کسانی که به نام خود حساب پی پال افتتاح کرده‌اند قابل اجرا است.

امتیاز 4.8/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT