0 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

زمان مطالعه 14 دقیقه

از هر دستگاهی با خیالی راحت و مطمئن به هر رایانه‌ای که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021 می‌پردازیم.

نرم افزار ریموت دسک تاپ می‌تواند به کارمندان اجازه دهد تا از خانه به رایانه‌های محل کار خود دسترسی داشته باشند و یا به تکنسین‌های IT کمک می‌کند تا مشکلات رایانه مشتری‌ها را بدون نیاز به مراجعه حضوری، حل و فصل کنند.

از یک تجارت کوچک گرفته که می‌خواهد کارمندانش از راه دور و بدون بردن رایانه به خانه خود کار کنند تا سازمانی که نیاز به ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان خود دارد، دلایل زیادی وجود دارد که باید به دنبال یک بستر مقرون به صرفه باشید که بتواند به سرعت و با خیال راحت اطلاعات حساس را به صورت آنلاین انتقال دهد.

ما بهترین نرم افزارهای ریموت دسک تاپ را بر اساس قیمت، امنیت، ویژگی‌ها، شهرت و موارد دیگر بررسی کرده ایم. در اینجا هفت نمونه از بهترین‌ها آورده شده است.

  • بهترین نرم افزارهای ریموت دسک تاپ در سال ۲۰۲۱
  • بهترین نرم افزار از دید کلی: ISL Online
  • بهترین نرم افزار برای یک کاربر یا تیم‌های کوچک: LogMeIn
  • بهترین نرم افزار برای شرکت‌های بزرگ: RemotePC
  • بهترین نرم افزار رایگان: Chrome Remote Desktop
  • بهترین نرم افزار از نظر قیمت: Zoho Assist
  • بهترین نرم افزار برای دسترسی به تلفن همراه: Parallels Access
  • بهترین نرم افزار برای همکاری تیمی: TeamViewer

ISL Online

1 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار ریموت دسک تاپ از دید کلی

ما ISL Online را به دلیل سهولت استفاده برای مشتریان و کارمندان، پشتیبانی بین پلتفرمی و ساختار قیمت گذاری مناسب، در مجموع به عنوان بهترین نرم افزار انتخاب کردیم.

مزایا

  • استفاده آسان
  • مجوز کاربری نامحدود
  • Cloud-based یا on-premises

معایب

  • گران قیمت برای استفاده شخصی یا تک نفره
  • امکان پرینت دشوار می باشد

Internet Services Layer یا به اختصار ISL، نرم افزاری است که در سال ۲۰۰۱، سال تاسیس این شرکت، توسعه یافته است. امروزه این شرکت نرم افزار ریموت دسک تاپ را در ۱۰۰ کشور جهان ارائه می‌دهد و در بهترین وب سایت‌های بررسی نرم افزار از جمله Software Advice و Capterra امتیاز بالایی دریافت می‌کند.

این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از راه دور از طریق رایانه، تلفن همراه windos ،Mac یا Linux به هر رایانه، Android ،iOS یا تلفن ویندوز دسترسی پیدا کنند. تکنسین‌های IT می‌توانند به صورت آنلاین با اشتراک سریع صفحه با مشتریان همکاری کرده و از راه دور فایل‌ها را انتقال دهند، دستگاه‌ها را مجدداً راه اندازی کنند و یا نرم افزار جدید نصب کنند.

این ارائه دهنده با استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES و احراز هویت دو عاملی، یک اتصال ایمن به رایانه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق چت آنلاین، اپلیکیشن تلفن همراه یا پورتال آنلاین به راحتی و فقط با یک کلیک به پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

ISL با یک دوره آزمایشی رایگان ۱۵ روزه چندین گزینه قیمت را ارائه می‌دهد. لایسنس کلودی که از جلسات نامحدود، رایانه و کاربران پشتیبانی می‌کند، سالانه ۴۶۹ دلار هزینه دارد.

گزینه پرداخت Prepaid (Pay per Use)

برای مشاغل کوچک که پرداخت دقیقه ای را ترجیح می‌دهند. با قیمت ۱۴۵ دلار و ۵۰۰ دقیقه در سال.

یا Lifetime (Server Licence)

برای کاربران پیشرفته با امکان پرداخت یک ساله با قیمت ۹۹۰ دلار.

تنوع قیمت ISL Online، پشتیبانی از چند پلتفرم، پروتکل‌های امنیتی و دسترسی آسان کاربر، آن را به بهترین انتخاب برای مشاغل ارائه دهنده پشتیبانی و خدمات از راه دور یا کسانی که می‌خواهند یک محیط کاری از راه دور برای کارمندان خود ایجاد کنند، تبدیل کرده است.

LogMeIn

2 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار برای یک کاربر یا تیم‌های کوچک

ما به چند دلیل LogMeIn را به عنوان بهترین نرم افزار ریموت دسک تاپ برای یک کاربر یا تیم‌های کوچک انتخاب کرده‌ایم. علاوه بر برنامه‌های مقرون به صرفه برای افراد براساس تعداد رایانه‌های قابل دسترس، این شرکت همچنین فضای ذخیره سازی گسترده ابری، اشتراک رایگان LastPass و پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد.

مزایا

  • ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری
  • شامل LastPass Premium
  • پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعت در هفته

معایب

  • گران قیمت برای مشاغل
  • وجود برخی مشکلات همگام سازی بین Mac و PC

LogMeIn در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد، یک نرم افزار پیشگام به عنوان یک شرکت خدمات (SaaS) است که چندین راه حل مبتنی بر فضای ابری را به بیش از دو میلیون کاربر در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این شرکت از Better Business Bureau (BBB) ​​رتبه A+ گرفته است.

LogMeIn هر آن چیزی را که یک کاربر از نرم افزار ریموت دسک تاپ انتظار دارد را شامل می‌شود، از جمله دسترسی از راه دور به رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه برای کاربران نامحدود، انتقال فایل drag-and-drop، چاپ از راه دور، نمایشگرهای چند مانیتوره، اشتراک صفحه و غیره.

این شرکت همچنین چند ویژگی اضافی از جمله ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری، مجوز رایگان LastPass Premium برای ذخیره امن رمز عبور و پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعت در هفته ارائه می‌دهد، همه با امنیت قوی SSL TLS (OpenSSL).

برنامه پایه با قیمت ۳۰ دلار در ماه LogMeIn به کاربران امکان می‌دهد تا حداکثر به دو رایانه با تمام ویژگی‌های بالا دسترسی داشته باشند. دسترسی حداکثر پنج رایانه ماهیانه ۷۰ دلار هزینه دارد و شامل سه مجوز LastPass Premium است و دسترسی حداکثر ۱۰ رایانه با ۵ مجوز LastPass Premium به ۱۲۹ دلار در ماه می‌رسد.  همه برنامه‌ها از تعداد نامحدودی کاربر پشتیبانی می‌کنند و با یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه ارائه می‌شوند.

LogMeIn مدیریت ریموت دسکتاپ مقرون به صرفه و با استفاده آسان و همچنین دسترسی به فضای ذخیره سازی آنلاین و مدیریت رمز عبور را به شما ارائه می‌دهد و آن را به بهترین گزینه برای افراد و تیم‌های کوچک تبدیل می‌کند.

RemotePC

3 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار برای شرکت‌های بزرگ

RemotePC در این لیست به عنوان بهترین ریموت دسک تاپ برای شرکت‌های بزرگ معرفی شده است زیرا قیمت‌های متناسب را برای تیم‌های در حال رشد و همچنین امکان چت و اشتراک وایت بورد برای همکاری آسان بین مشتریان و تکنسین‌های IT ارائه می‌دهد.

مزایا

  • قابلیت یادگیری و استفاده آسان
  • مقرون به صرفه تر از سایر نرم افزارهای مشابه
  • ۲۴ ساعت در هفته پشتیبانی از چت زنده

معایب

  • برای افزودن کاربران جدید کند عمل می‌کند
  • ویژگی‌های محدود در برنامه وب

RemotePC یکی از سه محصولی است که توسط IDrive Inc تولید شده است، که در سال ۱۹۹۵ برای ارائه فضای ذخیره سازی ابری، پشتیبان گیری آنلاین و دسترسی از راه دور به دستگاه‌ها راه اندازی شده است. اگرچه IDrive در Better Business Bureau معتبر نیست، اما از رتبه A+ برخوردار است.

RemotePC به شما امکان می‌دهد از طریق رمزگذاری امن AES-256 بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری، از راه دور از هر رایانه شخصی، Mac یا Linux و همچنین دستگاه‌های iOS و Android به هر رایانه‌ای که بخواهید دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند دسترسی always-on را برای دسترسی از راه دور به رایانه در هر زمان یا دسترسی one-time با استفاده از یک کلید مشترک اختصاصی انتخاب کنند.

RemotePC همچنین drag and drop فایل‌ها را به راحتی بین رایانه آسان می‌کند. کاربران می‌توانند از این طریق فایل‌های صوتی را گوش دهند، اسناد را چاپ کنند، چت کنند و حتی در یک وایت بورد مشترک همکاری کنند.

RemotePC گزینه‌های متنوعی برای قیمت گذاری ارائه می‌دهد. مجوز تک کاربر با دسترسی به دو رایانه فقط ۲۹/۵ دلار در سال هزینه دارد. تیم‌ها می‌توانند از بین سه برنامه‌ای که به کاربران نامحدود اجازه دسترسی به تعداد محدودی از رایانه‌ها را می‌دهد، یکی را انتخاب کنند:

  • SOHO: تقریبا ۶۹/۵ دلار در سال برای ۱۰ کامپیوتر
  • Team: تقریبا ۲۴۹ دلار در سال برای ۵۰ رایانه
  • Enterprice: تقریبا ۴۹۹ دلار در سال برای ۱۰۰ رایانه

همه برنامه‌ها شامل کنفرانس ویدیویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق ایمیل و چت می‌باشد. برنامه‌های Team و Enterprise همچنین امکان ورود به سیستم کاربر یک نفره، به مدت هفت روز استفاده آزمایشی رایگان را دارند.

در مجموع، RemotePC به دلیل سهولت استفاده و قیمت گذاری مقرون به صرفه، بهترین گزینه برای انتخاب شرکت‌های بزرگ است که تیم‌های کوچک و بزرگ را قادر می‌سازد تا پشتیبانی و خدمات رایانه‌ای از راه دور را به تعداد بیش‌تری از مشتریان ارائه دهند.

Chrome Remote Desktop

4 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار رایگان

گوگل با یک ابزار رایگان وارد بازار نرم افزار ریموت دسک تاپ شده است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق مرورگر Chrome خود از راه دور به هر رایانه دسترسی پیدا کنند. اگرچه این نرم افزار فاقد بسیاری از ویژگی‌های ابزارهای مشابه است، اما دسترسی ساده از طریق پلتفرم را بدون هیچ گونه هزینه‌ای ارائه می‌دهد و از این طریق بهترین نرم افزار رایگان در این مقاله لقب گرفته است.

 مزایا

  • سازگاری بین پلتفرمی
  • 100٪ رایگان

 معایب

  • بدون امکان چاپ یا اشتراک فایل
  • فقط در مرورگرهای Chrome قابل استفاده است
  • به حساب Google نیاز دارد

در اصل افزونه ای برای مرورگر دسک تاپ Chrome ،Chrome Remote Desktop ابزاری مستقل است که به هر کاربر دارای حساب Google اجازه می‌دهد از راه دور از طریق Chrome یا از دستگاه iOS یا Android به رایانه دسترسی پیدا کند.

نصب با Chrome Remote Desktop کمی پیچیده‌تر از سایر نرم افزار‌های مشابه است. در ابتدا، شما باید یک حساب Google داشته باشید. در مرحله بعدی‌، دستگاه مورد نیاز باید برنامه Chrome را نصب کرده باشد و سپس باید یک پین به اشتراک بگذارد تا به دیگران امکان دسترسی از راه دور را بدهد.

از آنجایی که دسترسی تنها از طریق مرورگر رخ می‌دهد، امنیت محدود به HTTPS است، همان پروتکل‌های امنیتی که برای محافظت از اطلاعات کارت‌های اعتباری در هنگام معاملات آنلاین استفاده می‌کنند. هر بار که کاربر می‌خواهد به یک رایانه از راه دور دسترسی داشته باشد، پین لازم است و می‌توان برای هر دستگاه چندین پین تنظیم کرد.

در حالی که Chrome Remote Desktop از چاپ‌، چت یا حتی اشتراک فایل از راه دور پشتیبانی نمی‌کند، استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و به کاربران امکان می‌دهد تا به حالت صفحه کلید یا صفحه لمسی تغییر حالت دهند.

Chrome Remote Desktop علیرغم سادگی، انتخاب ما به عنوان یک گزینه رایگان عالی برای کاربرانی است که فقط با یک مرورگر Chrome می‌خواهند از راه دور دسترسی ساده و کاربردی بین هر رایانه یا دستگاهی را داشته باشند.

Zoho Assist

5 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار از نظر قیمت

انتخاب ما به عنوان بهترین قیمت گذاری است زیرا طیف گسترده‌ای از برنامه‌های ارزان قیمت را برای افراد و مشاغل بر اساس نیاز هر کاربر و همچنین یک برنامه رایگان ارائه می‌دهد که مدیریت ساده اما موثر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایا

  • قیمت پایین
  • Pay-as-you-go plans
  • White-labeling options

معایب

  • طرح رایگان محدود
  • هیچ طرحی همه ویژگی ها را ارائه نمی دهد
  • طرح اصلی محدود به ۲۵ کامپیوتر است

در سال ۲۰۰۵، Zoho یک پردازشگر کلمه‌ای مبتنی بر وب و CRM را راه اندازی کرد تا به مشاغل کوچک یک نرم افزار اداری ارزان قیمت ارائه دهد. امروزه مجموعه کاملی از نرم افزار را برای مشاغل کوچک از جمله Zoho Assist ارائه می‌دهد که به دلیل طیف وسیعی از برنامه‌های ارزان قیمت و در عین حال کاربردی، بهترین امتیاز را از نظر ما کسب می‌کند. این شرکت دارای رتبه‌های بالا در وب سایت‌های بررسی نرم افزار، از جملهSoftware Advice ، Capterra و G2 است.

Zoho نرم افزار خود را به دو دسته تقسیم می‌کند. برنامه‌های Support Remote It’s مناسب برای تیم‌های پشتیبانی IT که شامل یک تکنسین، انتقال فایل، ناوبری چند مانیتور و حداکثر تا شش جلسه همزمان می‌باشد.  برنامه‌های میان رده و سطح بالا شامل تغییر نام تجاری، اشتراک صفحه، چاپ از راه دور، برنامه‌های تلفن همراه، ضبط جلسه و موارد دیگر هستند.

Remote Support Pricing

Standard :تقریبا $۸ در ماه

Professional :تقریبا $۱۳ در ماه

Enterprise :تثریبا $۲۱ در ماه

برنامه‌های Zoho’s Unattended Access از ۲۵ رایانه پشتیبانی می‌کند و شامل bulk deployment، تکنسین‌های نامحدود و مجوزهای گروهی است. طرح پیشرفته آن امکان چاپ از راه دور، ابزارهای تشخیصی، گفتگوی صوتی و تصویری، تغییر نام تجاری، ضبط جلسات و موارد دیگر را می‌دهد.

Unattended Access Pricing

Standard: تقریبا $۸ در ماه

Professional: تقریبا $۱۳ در ماه

Zoho همچنین یک طرح ترکیبی رایگان با پشتیبانی از یک تکنسین، پنج رایانه، چت، اشتراک کلیپ بورد و یک جلسه همزمان ارائه می‌دهد. به طور کلی، طیف وسیعی از برنامه‌های مقرون به صرفه این شرکت که بر اساس نوع کاربر تقسیم شده است، به مشاغل اجازه می‌دهد تا بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشند.

Parallels Access

6 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار برای دسترسی به تلفن همراه

 به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به کامپیوترها و فایل‌های خود دسترسی پیدا کنند. ما آن را به عنوان بهترین گزینه برای دسترسی تلفن همراه انتخاب کرده‌ایم، زیرا تجربه ریموت دسک تاپ را از طریق همراه با استفاده آسان و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

 مزایا

  • تجربه اختصاصی تلفن همراه
  • دسترسی به فایل های رایانه شخصی در دستگاه تلفن همراه
  • قیمت مناسب

 معایب

  • دسترسی محدود
  • نبود ویژگی های پیشرفته

Parallels اولین محصول خود را در سال ۲۰۰۴ وارد بازار کرد که به کاربران امکان می‌داد چندین رایانه مجازی را اجرا کنند. این شرکت همچنین Parallels Access را ارائه می‌دهد، که به دلیل طراحی خلاقانه و جالب، ما آن را به عنوان بهترین نرم افزار برای دسترسی به تلفن همراه انتخاب کردیم. اگرچه این شرکت در BBB معتبر شناخته نشده است، اما دارای رتبه A+ است.

یکی از بهترین ویژگی های Parallels Access رابط کاربری آن است. این نرم افزار دسک تاپ را به صورت یک نسخه تمیز و مناسب موبایل، برای کنترل و مدیریت آسان ارائه می‌دهد. یک مجموعه کنترل، انتقال فایل‌ها را بین دستگاه‌های متصل و دستگاه‌های ذخیره سازی ابری آسان می‌کند.

Parallels Access از امنیت داده SSL و رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES برای انتقال ایمن داده‌ها بین دستگاه‌ها استفاده می‌کند و همچنین به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌های امنیتی را بر اساس نیازهای خود پیکربندی کنند.  پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته از طریق چت برای کمک به تنظیم حساب کاربری یا مشکلات راه اندازی در دسترس است.

Parallels Access برای یک سال ۱۹/۹۹ دلار هزینه دارد و شامل یک حساب کاربری، دستگاه‌های همراه نامحدود، اتصال به پنج رایانه و یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان است. یک طرح تجاری نیز با ۴۹ دلار در سال در دسترس است و از کاربران نامحدود، دستگاه‌های همراه نامحدود و اتصال به پنج رایانه را پشتیبانی می‌کند.

TeamViewer

7 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

بهترین نرم افزار برای همکاری تیمی

همانطور که از نام آن مشخص است، TeamViewer یک نرم افزار ریموت دسک تاپ است که به چندین کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی همکاری کنند.

 مزایا

  • راه اندازی و استفاده آسان
  • ابزار ارتباطی گروهی قوی
  • قیمت مناسب

  معایب

  • نمی توان همزمان دو سیستم از راه دور را مشاهده کرد
  • امکان دسترسی موبایل هزینه بیشتری دارد

TeamViewer در سال ۲۰۰۵ به منظور ارائه ابزاری برای پشتیبانی آنلاین راه اندازی شد و به دلیل ویژگی‌های قدرتمند در همکاری، ارتباطات و ارائه، انتخاب ما به عنوان بهترین گزینه برای همکاری تیمی است. این شرکت در BBB معتبر نیست اما دارای امتیاز A+ در سازمان است.

TeamViewer به کاربران اجازه می‌دهد تا به رایانه‌ها و دستگاه‌های ویندوز، Mac OS ،Linux ،Android و iOS دسترسی پیدا کنند. این برنامه همچنین با استفاده از احراز هویت دو عاملی و رمزگذاری AES ۲۵۶ بیتی، انتقال فایل، drag and drop، چاپ از راه دور و دسترسی امن بدون نظارت را ارائه می‌دهد.

علاوه بر اشتراک صفحه تعاملی و وایت بورد آنلاین، چندین کاربر همچنین می‌توانند با ابزار کنفرانس ویدیویی داخلی نرم افزار و همچینین از طریق چت، در نرم افزار ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند. TeamViewer همراه با قابلیت‌های به اشتراک گذاری از راه دور بین پلتفرمی خود، به تیم‌ها این اجازه را می‌دهد تا نمایش‌های تعاملی را در جلسات آنلاین اجرا کنند.

 TeamViewer یک نسخه رایگان برای استفاده شخصی با ویژگی‌های محدود و همچنین برنامه‌های پرداخت شده زیر ارائه می‌دهد که همه آن‌ها شامل یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه است.

ویژگی تک کاربری چند کاربری تیمی _شرکتی
قیمت ۴۹ دلار در ماه ۹۹ دلار در ماه ۱۹۹ دلار در ماه
Remote & Unattended Access
چاپ از راه دور
اشتراک فایل
Managed Devices تا ۲۰۰ تا ۳۰۰  تا ۵۰۰
کاربران مجاز ۱ ۱۵ ۳۰
Meeting Participants ۵ ۱۵ ۲۵
اطلاعات دستگاه
گزارش دسترسی کاربر
Multiple Sessions ۱ کانال (تا سقف ۵ تا) ۳ کانال (تا سقف ۱۰ تا)
Third-Party Integrations
Mass Deployment

Bottom Line

در حالی که تعداد بسیار زیادی سیستم عامل ریموت دسک تاپ وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند، ما احساس کردیم که ISL Online بهترین انتخاب برای بیشتر کاربران است. این مجموعه، طیف وسیعی از امکانات و دسترسی، امنیت پیشرفته و سازگاری کامل بین پلتفرمی را ارائه می‌دهد.

برای استفاده شخصی، Zoho Assist و Chrome Remote Desktop در لیست ما قرار دارند، اولی به دلیل ویژگی‌های چشمگیر آن با قیمت بسیار پایین، و دومی برای سهولت استفاده، دسترسی ساده از راه دور و البته قیمت رایگان.

RemotePC و LogMeIn پشتیبانی قوی و قیمت گذاری مقرون به صرفه‌ای را برای کمک به مشاغل مختلف ارائه می‌دهند تا در صورت لزوم قابلیت‌های دسترسی از راه دور خود را تنظیم و مقیاس بندی کنند. سرانجام، Parallels Access و TeamViewer به ترتیب بهترین تجربه دسترسی به تلفن همراه و ابزار همکاری تیمی را ارائه می‌دهند.

بهترین نرم افزار ریموت دسک تاپ

 نرم افزار  دلایل انتخاب ما  ویژگی های قابل توجه
 ISL Online  بهتربن در مجموع  Cloud-based یا self-hosted options و pay-per-use plans
 LogMeIn  بهترین انتخاب برای یک کاربر یا تیم های کوچک  فضای ذخیره سازی ابری ۱ ترابایتی و اشتراک رایگان LastPass
 RemotePC  بهترین انتخاب برای شرکت های بزرگ  قیمت گذاری انعطاف پذیر بر اساس رایانه های قابل دسترس
 Chrome Remote Desktop  بهترین نرم افزار رایگان  نرم افزار رایگان مبتنی بر مرورگر برای کاربران Google
 Zoho Assist  بهترین از نظر قیمت  Separate remote support and unattended access plans
 Parallels Access  بهترین نرم افزار برای دسترسی موبایل  Mobile-friendly remote experience
 TeamViewer  بهترین نرم افزار برای کار تیمی  کنفرانس ویدیویی و پشتیبانی از حداکثر ۵۰۰ دستگاه

FAQs

نرم افزار ریموت دسک تاپ چیست؟

دسترسی به سیستم عامل یک رایانه از طریق اینترنت و راه دور به عنوان Remote desktop یا ریموت دسکتاپ شناخته می‌شود. این شیوه به خصوص برای افرادی که با سرور کار می‌کنند می‌تواند گزینه بسیار مفیدی باشد. همچنین شرکت‌های نرم افزاری که می‌خواهند به مشتریان خودشان خدماتی را ارائه کنند که نیازمند دسترسی به رایانه مشتریان هستند نیز می‌توانند از این سرویس بهره ببرند. با این سیستم امکان بررسی معایب نرم افزارها و همچنین انجام تنظیمات بر روی سیستم مشتریان به راحتی مقدور می‌شود. این نرم افزار می‌تواند از راه  دور به فایل‌ها دسترسی پیدا کند، فایل‌های صوتی را پخش کند، یا اسناد را چاپ کند و حتی در صورت لزوم یک کامپیوتر را راه مجدد اندازی کند.

برای کاهش خطرات و تهدیدات امنیتی، بیشتر نرم افزارهای ریموت دسک تاپ از احراز هویت دو عاملی، رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES و SSL استفاده می‌کنند، همان استانداردهایی که در سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و فروشگاه‌های آنلاین که امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری را فراهم کرده‌اند، استفاده می‌شود.

نرم افزار ریموت دسک تاپ اجازه انجام چه کارهایی را به شما می‌دهد؟

نرم افزار ریموت دسک تاپ به کارمندان اجازه می‌دهد بدون نیاز به حضور در مقابل رایانه‌ی محل کار خود، در خانه کار کنند. با استفاده از این ویژگی کارمندان می‌توانند در خانه به رایانه محل کار خود دسترسی پیدا کنند، فایل‌ها را انتقال دهند، برنامه‌ها را اجرا کنند، اسناد را چاپ کنند، ارائه‌های خود را به اشتراک بگذارند و هر کاری را که می‌خواستند در دفترکار خود انجام دهند را در خانه انجام دهند.

نرم افزار ریموت دسک تاپ همچنین به تیم‌های پشتیبانی و تکنسین‌های IT اجازه می‌دهد تا بدون مراجعه حضوی، مشکلات رایانه‌ای مشتریان خود را حل کنند. نمایندگان پشتیبانی می‌توانند تقریباً هر عملکردی را از راه دور در کامپیوتر مشتری انجام دهند، از جمله راه اندازی مجدد، نصب نرم افزار، انتقال فایل‌ها و دسترسی به تنظیمات سیستم.

چه تفاوتی میان Remote Assistance Access و Remote Desktop Software وجود دارد؟

10 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

در حالی که شباهت‌های زیادی بین Remote Assistance Access و Remote Desktop Software وجود دارد، اما تفاوت‌هایی نیز دارند.

Remote assistance software در درجه اول توسط فناوری‌های پشتیبانی برای ارائه کمک فنی از راه دور به رایانه کاربر استفاده می‌شود. کاربر برای برقراری ارتباط باید با دعوتنامه به فناوری دسترسی دهد. کاربر و تکنسین به طور همزمان به یک صفحه نگاه می‌کنند و هر دو می‌توانند کامپیوتر را در صورت لزوم کنترل کنند.

Remote Desktop Software همچنین می‌تواند مانند Remote assistance software کار کند و به تکنسین‌ها امکان دسترسی و کنترل از راه دور به کامپیوتر کاربر را می‌دهد. تفاوت اصلی این است که کامپیوتر کاربر معمولاً آنها را قفل می کند.

Remote Desktop Software همچنین می‌تواند اتصال مداوم به یک کامپیوتر از راه دور را حفظ کند، حتی اگر در آن زمان شخصی به آن دسترسی نداشته باشد. این فرآیند اجازه می‌دهد تا کارمندان در هر زمان که می‌خواهند به فایل‌ها، چاپ اسناد، اشتراک گذاری ارائه‌ها یا هر کار دیگری که معمولاً در میز کار خود انجام می‌دهند دسترسی داشته باشند، و از خانه به کامپیوتر دفترکار خود وارد شوند.

هزینه نرم افزار ریموت دسک تاپ چقدر است؟

 نرم افزار ریموت دسکتاپ معمولاً براساس تعداد کاربرانی که هر برنامه پشتیبانی می‌کند و بعضی اوقات تعداد رایانه‌های قابل دسترس قیمت گذاری می‌شود. برنامه‌های با قیمت بالاتر همچنین شامل ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند چاپ از راه دور، ضبط جلسه، single sign-on و موارد دیگر هستند.

ما در بررسی‌های خود، متوجه شدیم که نرم افزار ریموت دسک تاپ برای هر کاربر به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ دلار در ماه هزینه دارد امکان دسترسی به دو تا پنج رایانه را دارا می‌باشد. برنامه‌هایی در سطح سازمانی که دسترسی به دستگاه‌های نامحدود را مجاز می‌دانند، معمولاً ۵۰۰ دلار در سال هزینه دارند. برخی از شرکت‌ها نیز با پرداخت یک باره مبلغی حدود ۱۰۰۰ دلار، نرم افزار self-hosted را ارائه می‌دهند.

ما بر چه اساسی این نرم افزارهای ریموت دسک تاپ را انتخاب کردیم؟9 معرفی بهترین برنامه های ریموت دسک تاپ در سال 2021

ما بیش از دوازده گزینه نرم افزار ریموت دسک تاپ را برای این مقاله بررسی کردیم. در بالای لیست ما سیستم عامل‌هایی بودند که استفاده از آن‌ها آسان است، زیرا تصور ما بر این است که علاوه بر تکنسین‌های IT، دیگر کاربران نیز از این نرم افزارها استفاده می‌کنند.

در مرحله بعد، ارائه دهندگانی را بررسی کردیم که قیمت‌های معقول تری را ارائه می‌دهند. باور ما بر این است که مشاغل کوچکی که می‌خواهند از راه دور به کارکنانی که از خانه کار می‌کنند دسترسی داشته باشند، نباید هزینه‌های خدمات شرکتی را بپردازند و همچنین افرادی که می‌خواهند از راه دور فقط به یک یا دو دستگاه متصل شوند.

ما همچنین نرم افزارهایی را انتخاب کردیم که ویژگی‌ها و راه حل‌های مفیدی را برای پشتیبانی از نیازهای کاربران مختلف ارائه می‌دهند. این موارد شامل نرم افزارهایی بود که می‌توانستند به راحتی در دستگاه‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرند و ابزارهای ارتباطی و همکاری اضافی در اختیار تیم‌ها قرار دهند.

سرانجام، ما بررسی‌ها و رتبه بندی آژانس‌های برتر و سایت‌های مختلف را بررسی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که انتخاب‌های ما قابل اعتماد و سودمند باشند و هم چنین سطح پشتیبانی مورد نیاز مشتری را برای مدیریت مسائل فنی را فراهم کنند.

حال که با بهترین برنامه‌های ریموت دسک تاپ آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT