خرید از سایت Themeforest

خرید از سایت Themeforest | یکی از زیرمجموعه های Envato

زمان مطالعه 4 دقیقه

برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب سایت باید بدانند در دنیایی که تکنولوژی به صورت لحظه‌ای در حال پیشرفت است، سرعت عمل در کار و بالا بودن مهارت کاری یکی از مهمترین مواردی است که باعث پیشرفت در مسیر فعالیت حرفه‌ای می‌شود . در این راستا خرید از سایت Themeforest یکی از مواردی است که هر برنامه نویسی حداقل یک بار در زندگیش به آن احتیاج پیدا کرده است.

اگر شما یک برنامه نویس با تجربه کاری خیلی بالا هم باشید، می‌دانید که سرعت عمل کاری یکی از مهمترین نکته‌هایی است که می‌بایست در کار مد نظر قرار دهید. یکی از مهمترین نکاتی که کارفرمایان پس از کیفیت محصول تولید شده مد نظرشان است، همین مورد می‌باشد. سرعت عمل هر چند هم شما حرفه‌ای باشید، محدویت‌هایی برای شما وجود دارد.

معرفی Themeforest

یکی از زیر مجموعه‌های Envato است که در مقاله‌ی قبلی به آن اشاره کردیم که به صورت رسمی به آن “Themeforest” می‌گوید .این مجموعه یکی از بزرگترین ارائه دهنده‌‌های قالب سایت می‌باشد. به دلیل اینکه این مجموعه یکی از زیر مجموعه‌های Envato است، محبوبیت زیادی در بین کاربران و حتی فریلنسر‌ها دارد.

خرید از سایت Themeforest

پرداخت یا خرید از سایت Themeforest

دلیل محبوبیت سایت Themeforest این است که به عنوان یک خریدار گزینه‌های بسیار متنوع و جالبی در مورد یک محصول می‌توانید مشاهده کنید و از طرفی تولید کنندگان محصولات موظف هستند که پشتیبانی کاملا را برای مشتریان خود فراهم سازند.

حتی در صورتیکه شما یک فروشتنده باشید، می‌توانید نرخ فروش محصول خود را خودتان تعیین کنید. برای جذب مشتری خدماتی که از طریق مجموعه Themeforest ارائه شده بسیار در زمینه‌ی کدنویسی جالب است.

قابلیت live در Themeforest

یکی از زیبایی‌های برنامه نویسی که Envato توانسته است در مجموعه‌ی Themeforest ارائه دهد، قابلیت مشاهده قالب به صورت live است. شما به صورت آنی قابلیت این را دارید که قالبی را که قصد خرید آن را دارید مشاهده نمایید. این خصوصیت منحصر به فرد برای اولین بار از طرف این مجموعه ارائه شد و قابلیتی بود که جذابیت این مجموعه را دو چندان کرد.

با استفاده از قالب‌های سایت Themeforest می‌توانید سرعت عمل خود را در طراحی سایت چند برابر کنید. یکی از بهترین انتخاب‌های شما هم در صورتی که full stack هستید استفاده از قالب‌های آماده است. شما فقط با خریداری یک قالب می‌توانید تمامی نیاز‌های خود در رابطه با قالب سایت تان تامین کنید. 

 تقسیم بندی کلی خدمات سایت Themeforest

خدمات خرید از سایت Themeforest

شاید این سوال برای شما به وجود آمده است که فقط قالب سایت برای یک مجموعه‌ بزرگ خدمات کوچکی نیست؟ این تنها یک بخش کوچک از خدمات ارائه شده توسط Themeforest می‌باشد. مهمترین خدماتی که در سایت Themeforest ارائه می‌شود، خدمات متنوع توسعه سایت است.

قالب های WordPress

استفاده از wordpress به دلیل سادگی در استفاده و سادگی در ساخت مسبب بالا رفتن فروش این محصول در Themeforest شده است .اگر با این پلتفرم آشنایی ندارید، این مجموعه به راحتی می‌تواند با قالب‌های بسیار زیبایی که در بین محصولات خود دارد، این پلتفرم را با شما آشنا کند.

قالب های CMS

از دیگر محصولات منحصر به فرد این مجموعه قالب های CMS این مجموعه است. در صورتی که به دنبال هر نوع CMS هستید، بهترین فروشگاهی که می‌توانید این محصول را تهیه کنید Themeforest است.بیشترین تنوع در محصولات و قالب‌های CMS در این سایت می‌تواند شما را در هر زمینه به بهترین محصول هدایت کند.

دیجیتال مارکتینگ

مجموعه Themeforest حتی برای کسانی که در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) فعالیت دارند، هدفمندانه محصولات خاصی را قرار داده است. این به این معنی است که توجه این مجموعه به تمامی زمینه‌های فعالیت‌های اینترنتی می‌باشد. در قسمت مارکتینگ این مجموعه، قالب‌های بسیار زیادی جهت تبلیغات دیجیتالی فراهم کرده است و به راحتی می‌توانید از این محصولات جهت فعالیت تبلیغاتی استفاده نمایید. بهترین و پرطرفدار‌ترین محصول این بخش، ایمیل مارکتینگ (email marketing) است که قالب های بسیار متنوعی را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

قالب های PSD

شاید تمایل داشته باشید که طراحی به وسیله‌ شما انجام شود و خودتان به رنگ و ساختار طراحی ذهنی خودتان قالب تان را طراحی کنید. Themeforest برای کسانی که می‌خواهند خودشان این طراحی را انجام دهند نقشه‌ راه را فراهم کرده است. یک پیش نقشه‌طراحی که می‌تواند ذهنیت شما را جهت شروع یک طراحی خاص آماده کند. این طراحی در قالب PSD است و به راحتی قابلیت تغییر را دارد.

قالب های HTML

یکی از پرکاربرد ترین قالب‌های بخش مدیریتی که می‌بایست دقت زیادی در طراحی آن داشته باشید، قالب های HTML است.این قالب‌ها مدت زمانی زیادی را زمان می‌برد تا بتوان یک پنل مدیریتی طراحی کرد که تمامی مواردی که نیاز است در بخش مدیریتی استفاده شود را داشته باشد. یکی از پرفروش ترین محصولات Themeforest قالب‌های HTML که با رعایت تمامی نکات لازم طراحی شده است و می‌تواند تمامی نیاز های شما را برآورده کند.

نحوه پرداخت یا خرید از سایت Themeforest

خرید از سایت Themeforest و پرداخت هزینه ارزی کاری بسیار ساده است. تنها کافی است از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید تا به سرعت پرداخت از این فروشگاه برای شما میسر شود.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT