سایت Trueline Solution بهترین ارائه دهنده خدمات ساخت سایت

سایت Trueline Solution | بهترین ارائه دهنده خدمات ساخت سایت و اپلیکیشن

سایت Trueline Solution یک شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در هند است و طیف گسترده‌ای از خدمات در زمینه توسعه وب سایت، توسعه نرم افزار، توسعه برنامه های تلفن همراه، ERP ،CRM، بازاریابی دیجیتال و برندینگ را ارائه می‌دهد. Trueline Solution راه حل‌های متمرکز بر مشتری و با کیفیت را با ایده‌ها و استراتژی نوآورانه ارائه می‌دهد و کارمندان در Trueline، بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا با انتظارات و رضایت مشتری در زمینه‌های توسعه و بازاریابی دیجیتال مطابقت داشته باشند. در ادامه به سایت Trueline Solution می‌پردازیم.

خدمات سایت Trueline Solution

ساخت وب سیات ریسپانسیو

2 سایت Trueline Solution بهترین ارائه دهنده خدمات ساخت سایت

ساخت وب سیات ریسپانسیو

Trueline به شما کمک می‌کند تا با طراحی وب سایت‌های خلاق با توجه به روند بازار، فرصت‌ها را افزایش دهید. آن‌ها وب سایت‌های تجاری پاسخگو، وبلاگ‌ها، وب سایت‌های تجارت الکترونیک و بسیاری دیگر را به مشتریان جهانی با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. وب سایت شما اولین تأثیر شما در دنیای دیجیتال است. آیا وب سایتی می‌خواهید که بر مشتریان شما تأثیر بگذارد؟ Trueline یکی از بهترین شرکت‌های توسعه دهنده وب سایت واکنش گرا (ریسپانسیو) است. طبق اعلام اخیر گوگل، مردم بیشتر در موبایل جستجو می‌کنند تا در رایانه. بنابراین داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل برای بقا در بازار ضروری است و همچنین بر بهینه سازی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد.

ساخت وب سایت وردپرس

اگر به دنبال یک وب سایت تجاری غنی از ویژگی‌ها، پاسخگو و تعاملی هستید، توسعه وب سایت وردپرس بهترین راه حل برای شما است. تیم سایت Trueline Solution از توسعه دهندگان و متخصصان وردپرس تشکیل شده است و سفارشی سازی کامل قالب وردپرس، خدمات توسعه افزونه‌ها را ارائه می‌دهد همچنین می‌توانند وردپرس را مطابق نیازهای شما سفارشی کنند.

ERP

اگر در حال توسعه یک کسب و کار هستید و به سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) نیاز دارید تا بتوانید کسب و کار خود را خودکار کنید، شرکت Trueline Solution خدمات ساخت ERP را ارائه می‌دهد، با سال‌ها تجربه در صنعت و تخصص فنی، Trueline Solution نرم افزار ERP را طراحی می‌کند که به بهترین نحو نیازهای مشاغل را برآورده می‌کند.

CRM

3 سایت Trueline Solution بهترین ارائه دهنده خدمات ساخت سایت

CRM

سایت Trueline Solution عالی‌ترین شرکت توسعه CRM و ارائه دهنده خدمات CRM Integration است. در Trueline Solution نرم افزار CRM را بر اساس نیاز مشاغل خاص توسعه می‌دهند. Trueline Solution برنامه CRM را با برنامه‌های کاربردی مشتری ادغام می‌کند که به آنها در افزایش سود و برتری کسب و کار در همه حساب‌ها کمک می‌کند. در Trueline Solution هدف ارائه خدمات است که با موفقیت شما را در حفظ روابط ارزشمند با خدمات جهانی یاری می‌کند. سایت Trueline Solution نرم افزار CRM را مطابق آخرین روندها و فناوری ها توسعه می‌دهد.

ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

همراه با توسعه وب سایت، Trueline Solution همچنین برنامه‌های موبایل را به طور موثر و کارآمد می‌سازد. Trueline Solution یکی از برترین شرکت‌ها در هند برای توسعه برنامه‌های تلفن همراه است. آن‌ها برنامه‌های اندرویدی را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا و SDK Android توسعه می‌دهند. همچنین خدمات برجسته و بدون دردسری برای توسعه برنامه‌های iPhone و iPad را ارائه می‌دهند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

1 سایت Trueline Solution

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ سایت Trueline Solution به صورت زیر است:

  • مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت SEO
  • برندینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • مارکتینگ Whats App
  • SMS مارکتینگ

حال که با سایت Trueline Solution آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT