کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدیدSuper Follow

کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدید Super Follow

زمان مطالعه 5 دقیقه

توییتر در آنالیست دی خود از قابلیت و ویژگی جدید خود به نام”Super Follow” پیش نمایش کرد. این گزینه قابلیتی را برای کاربران توییتر فراهم می‌کند که در ازای نمایش محتوای اختصاصی از فالوور‌ها پول دریافت کرده و درآمد کسب کنند. در ادامه به کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدید Super Follow می‌پردازیم.

و به نظر می‌رسد که توییتر اکنون در مرحله بعدی این پروژه قرار دارد و جین منچون وانگ (Jane Manchun Wong) مهندس معکوس این طرح‌های نمایه جدید را با ترکیب هر دو گزینه جدید در کدهای بک اند برنامه، کشف کرد.

ویژگی‌های جدید توییتر برای کسب درآمد از آن

1 کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدیدSuper Follow

همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید، در نسخه جدید توییتر ممکن است کاربران توییتر بعضی از این گزینه را داشته باشند:

  • یک دکمه “Tipping” برای دریافت مستقیم کمک‌های مالی فالوورها در نمایه آن‌ها.
  • یک گزینه دیگر “Super Follow” در کنار گزینه”Follow” (نماد “+” در تصویر اول)
  • یا یک دکمه جدید “Super Follow” به طور مشخصی نمایش داده شده است، که جایگزین دکمه “Follow” برای افرادی می‌شود که از قبل فالوور هستند (افراد می‌توانند با ضربه زدن روی نماد نمایه یا تیک در کنار دکمه “Super Follow” صفحه مورد نظر را آنفالو نمایند)

توییتر همچنان با اجرا و تست تغییراتی در حال کار بر روی جزییات این قابلیت جدید است، اما به نظر میرسد کاربرانی که می‌خواهند از فالوورای خود درآمد کسب کنند به زودی چند گزینه جدید به نمایه آن‌ها اضافه خواهد شد.

کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدید”Super Follow”

3 کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدیدSuper Follow

همانطور که اشاره شد توییتر برای اولین بار از گزینه Super Follow خود در آنالیست دی ماه فوریه پیش نمایش کرد. در این جلسه طیف وسیعی از روش‌هایی که در آن کاربران توییتر می‌‌توانند با گزینه‌های اضافی مختلف مشترکان خود را برای پرداخت ترغیب کنند، بیان شده است.

ایده طرح جدید این است که با ارائه روش‌هایی برای کسب درآمد از مخاطبان توییتر برای کاربران، هم به Twitter کمک کند تا کاربران‌برتر خود را بیش‌تر در توییتر نگه دارد و بیش‌تر فعالیت کنند و هم با ایجاد انگیزه باعث وابستگی بیش‌تر آن‌ها به این برنامه شود.

این قابلیت جدید به طور ایده آل به توییتر کمک می‌کند تا با فعال نگه داشتن کاربران‌برتر خود، زمان استفاده از این برنامه را افزایش دهد، در حالی که ابزارهای جدید تجارت الکترونیک و خبرنامه به گسترش استفاده از توییتر و عملکرد آن کمک می‌کند.

همچنین توییتر طرح‌های بزرگ‌تری برای تعاملات تجاری بیزنس‌ها در نظر دارد که این هفته با آزمایش اولیه پروفایل‌های تجاری در برنامه، کمی به جلو پیش رفته است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پانل‌هایی برای ارائه اطلاعات کسب و کار، جزئیات تماس و راهنمایی برای فروشگاه‌های فیزیکی وجود دارد، همچنین در پروفایل‌های تجاری نیز احتمالاً گزینه‌های لیست محصولات، گالری تصاویر و موارد دیگر وجود خواهد داشت.

ترکیب این ابزارها با اتاق‌های صوتی، انجمن‌هایی برای بحث و گفتگو‌های محدود و اختصاصی با مخاطبان مورد هدف می‌توان فهمید که توییتر در حال پیشرفت به سمت مرحله بعدی ابزارهای محتوای اختصاصی و انحصاری است، که اشتراک محتوای اختصاصی را تسهیل می‌کند و گزینه‌های بسیاری را برای کسانی که می‌خواهند با این برنامه جامعه هدف خود را ایجاد کرده و درآمدزایی کنند، فراهم می‌کند.

چالش درآمدرایی از طریق مخاطب برای پلتفرم‌ها

2 کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدیدSuper Follow

اخیرا درآمدزایی از طریق مخاطبان کانون توجه همه پلتفرم‌ها شده است و برنامه‌های زیادی بر سر این موضوع با هم رقابت می‌کنند و تلاش میکنند بهترین تجربه درآمدزایی به صورت آنلاین را برای کاربران خود بسازند.

اسنپ چت (Snapchat) در این هفته گزارش داد که نتایج خوبی را از قابلیت “Spotlight” خود که مشابه تیک تاک (TikTok) است، دریافت کرده است. این قابلیت احتمالاً به دلیل انگیزه ناشی از پرداخت مبلغ نقدی اسنپ چت برای بهترین کلیپ‌های Spotlight بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اسنپ چت می‌خواهد با این کار تولیدکنندگان محتوا را ترغیب کند تا به جای تیک تاک در اسپات لایت فعالیت کنند و در واقع اماده رقابت با تیک تاک شده است. در این میان TikTok نیز قابلیتی به نام “Creator Fund” برای ایجاد انگیزه جهت افزایش فعالیت کاربران خود ارائه داده است. این قابلیت TikTok به تولیدکنندگان بهترین ویدیوها پاداش می‌دهد. اینستاگرام و یوتیوب نیز بر اساس شبکه تبلیغاتی گسترده خود برنامه‌هایی برای کسب درآمد ارائه داده‌اند.

شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیس بوک نیز به دنبال اشتراک خبرنامه‌های پولی و گسترش روند دونیت‌های فالوور‌ها به صورت Facebook Stars است. همچنین فیسبوک تبلیغات خود را در Instagram Reels در رقابت با تیک تاک آغاز کرده است و گزینه‌هایی برای کسب درآمد در قالب Stories sticker ads که شامل برچسب‌هایی برای بهبود روند بازاریابی و تبلیغات است به کاربران خود ارائه داده است. لینکدین نیز در حال بررسی برنامه‌های خود برای وارد شدن در این رقابت است.

فعال نگه داشتن محبوب‌ترین تولیدکنندگان محتوا کلید اصلی حفظ مخاطب و ایجاد یک اکوسیستم محتوای پایدار است و اکنون هر یک از پلتفرم‌ها تلاش می‌کنند تا ابزارهای بیش‌تری را برای پرطرفدارترین کاربر خود فراهم کنند تا کاربران را فعال و حاضر نگه دارند. رقابت شرکت‌ها در این عرصه بسیار بالا گرفته است.

این خبر خوبی برای تولیدکنندگان محتوا است، اما ممکن است در نهایت برای پلتفرم‌ها مشکل ساز شود، به خصوص اگر شرکت‌های بزرگ‌تر تصمیم بگیرند که مبلغ خود را افزایش دهند و انگیزه‌های مالی فراتر از آنچه شرکت‌های کوچک‌تر می‌توانند ارائه دهند، باشد.

به عنوان مثال اسنپ چت همانطور که اشاره شد، در حال حاضر روزانه ۱ میلیون دلار برای بهترین محتوای Spotlight پرداخت می‌کند، فرایندی که حداقل در حال حاضر به نظر می‌رسد تا حدودی پایدار باشد، زیرا همچنان باعث افزایش استفاده از این پلتفرم و در نتیجه رشد تبلیغات شده است.

اما اگر فیس بوک ۲ میلیون دلار برای محتوای Stories یا Reels‌ برتر پیشنهاد دهد، چه می‌شود؟ یا اگر ۵ میلیون دلار پیشنهاد بدهد چه اتفاقی می‌افتد؟

نتیجه

4 کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدیدSuper Follow

کاملا واضح است این نوع افزایش به سود شرکت‌های بزرگ‌تر و با امکانات بیش‌تر است، که از لحاظ تئوری می‌توانند رقیبان خود را با پیشنهادات بیش‌تر از میدان خارج کند. در حال حاضر بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها بر روی اصلاح اکوسیستم تبلیغاتی موجود خود تمرکز کرده‌اند، که این یک مسیر پایدارتر و بلند مدت است.

اما اگر برنامه‌هایی مانند Spotlight همچنان ادامه داشته باشند، رقابت منجر به انگیزه و محرک می‌شود و به نفع برنامه‌های کوچک‌تر نخواهد بود.

این چشم انداز توییتر که با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های جدید خود به دنبال ایجاد مدل‌های اشتراکی و پرداختی برای کسب درآمد است، باید منافع هر فرآیند را ارزیابی کند چرا که به دنبال ایجاد بهترین راه پیش رو و بهترین پیشنهادها برای امتیاز پلتفرم خود است.

امروزه با توجه به روند وسیع رونمایی از قابلیت‌های جدید انواع پلتفرم‌ها شاهد سیل عظیم موفقیت‌ها و ناکامی‌ها چه در میان پلتفرم‌ها و چه در میان تولیدکنندگان محتوا خواهیم بود.

حال که با نحوه کسب درآمد از توییتر با ویژگی جدید”Super Follow” آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT