خرید و فروش افکت از سایت Videohive

خرید و فروش افکت های ویدیویی از سایت Videohive

زمان مطالعه 4 دقیقه

حتما تا کنون به فکر ساخت ویدیو‌های تبلیغاتی یا یک ویدیو برای معرفی سایت و کسب و کار خود افتاده‌اید. برای ساخت ویدیو در حد قابل قبول باید دوره‌های طولانی مدت و تخصصی را طی کنید. این امر زمانبر می‌باشد و مسلما برایتان به صرفه نیست تا زمان زیادی صرف کنید تا یک ویدیوی چند ثانیه‌ای یا چند دقیقه‌ای بسازید. یکی از سایت‌های معروفی که خدمات خوبی در زمینه‌ی ویدئو‌های پیش ساخته ارائه می‌دهد سایت Videohive می‌باشد. در این سایت بسیاری از متخصصان در زمینه‌ی طراحی فیلم و انیمیشن فعالیت می‌کنند. قالب‌های ویدئویی جذاب ارائه می‌دهند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

آشنایی با سایت Videohive

Envato market نامی آشنا در عرصه‌‌ی قالب‌ها و خدمات مربوط به سایت می‌باشد. Videohive یکی از زیر مجموعه‌های سایت ENVATO می‌باشد. در این سایت شما می‌توانید ویدئو ها و گرافیک‌های متحرک آماده را دانلود کنید. با استفاده از تنها چند دلار می توانید افتر افکت‌های قوی و به صرفه را دانلود کنید و به راحتی استفاده نمایید.

پیدا کردن خدمات در سایت

افکت های ویدیویی از سایت Videohive

با وارد شدن به سایت Videohive با دنیایی از اطلاعات صوتی و تصویری مواجه می‌شوید که ممکن است شما را گیج کند. خوشبختانه این سایت برای جستجوی فایلی که به آن نیاز دارید راه‌های مختلفی ارائه می‌کند. در ادامه این روش‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

  • Category List: در این قسمت با استفاده از دسته بندی‌های دقیق می‌توانید به فایل مورد نظر خود دست یابید.
  • Keyword Search: با تایپ کردن و جستجوی کلمه مورد نظر در این قسمت فایل را پیدا کنید.
  • Popular Files: فایل‌های محبوب را می‌توانید در این قسمت مشاهده نمایید.
  • Collections: در این قسمت تمامی مجموعه‌های مورد نیاز را می توان مشاهده کرد.
  • Featured Files: فایل‌های ویژه و گلچین شده را در این قسمت می‌توانید پیدا کنید.
  • Top Authors: فایل‌هایی که بهترین نویسنده‌ها منتشر می‌کنند در این قسمت قرار دارد.

عضویت در Videohive و جامعه ارتباطاتی

آشنایی با سایت Videohive

با عضویت در این سایت نه تنها به ویدئو های متحرک معتبر دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه وارد یک جامعه با دانش می‌شوید. شما می‌توانید با نویسنده‌ها ارتباط برقرار کنید و از آن ها سوال کنید. پست‌های مربوط به برنامه نویسان را دنبال کنید. برای دیگر فایل‌ها کامنت بگذارید و پاسخ دریافت کنید. ضمن اینکه انواتو یک وبلاگ بسیار قوی دارد که می‌توانید به دنیایی از مقالات با کیفیت در زمینه‌های مختلف دست یابید. نکته جالب دیگر این است که با ثبت نام در Videohive می‌توانید از خدمات انواتو هم استفاده نمایید.

پشتیبانی بی نظیر ENVATO

یکی از مواردی که باعث محبوبیت این سایت شده است پشتیبانی بی نظیر این سایت می‌باشد. تمام فایل‌هایی که برای فروش در این سایت عرضه می‌شوند توسط متخصصین مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند. تمامی پروژه‌ها باید استاندارد‌های لازم برای فروش را داشته باشند و به راحتی قابل استفاده باشند. در صورتی که فایلی استاندارد‌های لازم را نداشته باشد اجازه‌ی عرضه در این بازار را نخواهد داشت.

کسب درآمد از Videohive

آشنایی با سایت Videohive درامد

نویسندگان و برنامه نویسان در انواتو توانسته‌اند ده ها هزار دلار کسب درآمد کنند. کافی است فایل‌هایی را که ایجاد کرده‌اند و مورد تایید متخصصان فروش این سایت قرار گرفته است به فروش برسانند. به این منظور انواتو یک marketplace ارائه کرده است که تمامی فایل‌ها را در آن گنجانده‌اند. در این مارکت به راحتی می‌توانید عضو شوید و فایل را به صورت پیش فرض مشاهده نمایید. پس از انتخاب فایل می‌بایست اقدام به پرداخت هزینه به Videohive نمایید. پرداخت به این سایت هم با پیپال صورت می‌گیرد.

سایت Videohive حدود ۳۰ درصد از قیمت فروش را به عنوان کارمزد برای خود بر می‌دارد. ۷۰ درصد باقی مانده نیز به نویسنده تعلق می‌گیرد. در واقع با استفاده از مارکت قدرتمند این سایت شما می‌توانید محصول خود را به فروش رسانید و به عنوان پورسانت ۳۰ درصد از درآمد خود را به این سایت اختصاص می‌دهید.

البته کسب درآمد در این سایت به این راحتی ها هم نیست. بهتر است تا حرفه‌ای نشده‌اید و ایده‌ای جذاب ندارید به این عرصه ورود نکنید. زیرا متخصصان این وبسایت با دقت و وسواس زیاد اقدام به بررسی موارد ارایه شده جهت فروش می‌کنند. درصورتی که کوچکترین مشکلی در استفاده یا کد نویسی پیدا کنند جلوی عرضه آن در مارکت را می گیرند.

پرداخت به Videohive

جهت پرداخت و دریافت مبالغ حاصل از خرید و فروش محصولات، می‌بایست از سرویس پیپال استفاده نمایید. در صورتی که حساب پیپال ندارید می‌توانید از سرویس پرداخت با پیپال در سایت اول پرداخت استفاده نمایید. به این منطور می‌بایست در سایت اول پرداخت ثبت نام نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید.

همچنین جهت نقد کردن درآمد های ارزی خود در سایت Videohive یا سایت‌های خارجی مشابه می‌توانید از سرویس نقد کردن اول پرداخت استفاده نمایید. برای اطلاع از چگونگی نقد کردن درآمد ارزی و اطلاع از لیست سایت‌های معتبر می‌توانید با مراجعه به قسمت پشتیبانی سایت اول پرداخت استعلام حاصل نمایید.

خدمات پرداخت با پی پال

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT