آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

زمان مطالعه 5 دقیقه

وب سایتی که همیشه آرزویش را داشتید به صورت رایگان طراحی کنید. سایت Webs یک سازنده وب‌سایت که خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کند، با صفحاتی که همه‌ی الگوهای آن را نشان می‌دهند، همه چیز بسیار واضح و روشن است.

یک طرح رایگان به شما امکان می دهد اصول اولیه خدمات را بدون هیچ نگرانی امتحان کنید. وب سایت‌های رایگان دارای ویژگی‌های محدودی هستند (فقط حداکثر تا پنج صفحه، بدون سایت تلفن همراه، بدون فروشگاه وب) و دارای نام تجاری Webs هستند.

طرح ها و قیمت گذاری

1 آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

سایت Webs یک طرح رایگان دارد که برای مدت نامحدودی در دسترس است، اگرچه در سایت خود تبلیغات خواهید داشت. اگر نمی‌خواهید تبلیغات Webs.com را در رابط کاربری خود داشته باشید، می‌توانید هر زمان که بخواهید به یک طرح پولی ارتقا دهید. در اینجا خلاصه‌ای از سه برنامه سازنده وب سایت آمده است:

هزینه طرح استارتر ۵/۹۹ دلار در ماه است. که دارای یک نام دامنه سفارشی، صفحات نامحدود، ویژگی وب سایت تلفن همراه و ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این طرح یک گزینه عالی برای شروع و ایجاد یک وب سایت اساسی است که فارغ از هرگونه تبلیغات سایت Webs است.

هزینه طرح Enhanced تقریبا ۱۲/۹۹ دلار در ماه است. این طرح شامل همه چیزهایی است که در طرح قبلی وجود داشت به‌علاوه ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قابلیت تجارت الکترونیک (تا ۲۰ فروشگاه)، تم‌های وب عالی و سه آدرس ایمیل سفارشی. با تقریبا دو برابر قیمت طرح اولیه، این طرح شامل بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مورد نیاز برای وب سایت شما است.

طرح Pro برای فروشگاه‌های آنلاین ایده‌آل‌ترین است. هزینه آن ۲۲/۹۹ دلار در ماه است و با موارد نامحدود تجارت الکترونیک، حداکثر ۲۵ آدرس ایمیل و سئوی پیشرفته (برای کمک به افزایش ترافیک وب سایت) ارائه می‌شود.

رابط کاربری سایت Webs

2 آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

رابط پشتیبانی خوب به نظر می‌رسد. به جای اینکه شما را به صفحه دیگری ببرد، از یک پنجره کشویی استفاده می‌کند. یک موتور جستجو به شما کمک می‌کند مقالات را پیدا کنید و محتوای آنها را بخوانید. و لینک‌هایی به آموزش‌های ویدیویی و سایر مسیرهای پشتیبانی نیز وجود دارد. فرقی نمی‌کند در داشبورد Webs، ویرایشگر، مدیر صفحه یا هر جای دیگری باشید، دکمه پشتیبانی همیشه قابل مشاهده است، در اصل به عنوان راهی آسان برای دریافت کمک در لحظه و هرجا می‌باشد.

اگر نمی‌توانید آنچه را که نیاز دارید در پایگاه داده پیدا کنید، می‌توانید بسته به برنامه خود از طریق چت آنلاین، ایمیل یا تلفن با تیم پشتیبانی Webs.com تماس بگیرید. ما نظرات مشتریان آنلاین زیادی را دیده‌ایم که از سطح پشتیبانی دریافتی خود شکایت دارند، با همه اینها، ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه Webs.com به شما زمان زیادی را می‌دهد تا قبل از خرید، سرویس دهی آنها را امتحان کنید.

امکانات سایت Webs

3 آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

سایت Webs چندین ویجت مرتبط با رسانه دارد. بخش «Popular» دارای عناصر تصویر و «تصویر و متن» است، در حالی که یک بخش رسانه جداگانه دارای گزینه‌های نمایش اسلاید، ویدیو، صدا و آیکون است. ویجت Image یک ویرایشگر یکپارچه ندارد، اما اصول اصلی را با ابزارهای تغییر اندازه، برش، زوم و چرخش پوشش می‌دهد. شما می‌توانید تصاویر پر استفاده (در مجموع تا ۵۰۰ مگابایت) را در یک کتابخانه My Images مبتنی بر سرور ذخیره کنید و یک کتابخانه تصویر به شما امکان دسترسی رایگان به چندین تصویر با کیفیت بالا را می‌دهد.

ویدیوها با طرح رایگان Webs.com در دسترس نیستند و ویجت استاندارد ویدیو فقط از لینک‌های YouTube پشتیبانی می‌کند. اما می‌توانید ویدیوهای کوچکی را در سایت خود میزبانی کنید و پشتیبانی از کدهای تعبیه شده سفارشی می‌تواند به شما امکان درج ویدیوهای بسیاری از ارائه‌دهندگان دیگر را بدهد.

ویجت Photo Gallery اجازه می‌دهد تا تصاویر را از سیستم محلی خود یا هر تصویری که قبلا آپلود شده است وارد کنید، اگرچه به شما امکان دسترسی به کتابخانه تصاویر موجود را نمی‌دهد. تصاویر را می‌توان با کشیدن و رها کردن از داخل ویرایشگر مرتب کرد، در حالی که سوئیچ لایت باکس اختیاری نمایش تمام تصاویر شما را به صورت نمایش اسلاید تمام صفحه امکان پذیر می‌کند.

از طرف دیگر، می‌توانید فقط از یک ویجت نمایش اسلاید معمولی استفاده کنید. به اندازه گالری سرگرم کننده نیست، اما همچنان می‌توانید پس زمینه پخش کننده، رنگ، مدت زمان پخش هر اسلاید و موارد دیگر را مشخص کنید.

پلت فرم وبلاگ نویسی به خوبی کار می‌کند. ویرایشگر به شما امکان می‌دهد تا حداکثر سه دسته را به یک پست اختصاص دهید، می‌توان آنها را برای انتشار در آینده برنامه ریزی کرد، شما می‌توانید بسته به نقش آنها در سایت (اعضا، مدیران) پست‌ها را برای گروه‌هایی از کاربران قابل مشاهده کنید و یک سیستم نظرات داخلی بسیار ساده کاربران را قادر می‌سازد تا نظر خود را در مورد هر پست بیان کنند.

رقابت

4 آشنایی با سایت Webs و خدمات ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

وب‌سایت‌سازهای زیادی در بازار وجود دارد (Moonfruit ،123 Reg، یا Voog تنها چند نمونه هستند).  ممکن است از خود بپرسید که Webs.com چه ویژگی خاصی دارد. یکی از چیزهایی که برای ما قابل توجه بود این است که یافتن دستورالعمل‌های راه اندازی گام به گام بسیار کاربردی بود. به سادگی روی برگه “How it works” در وب سایت کلیک کنید و چهار مرحله مختصر برای نحوه ایجاد وب سایت خود با استفاده از Webs.com مشاهده خواهید کرد. این همان چیزی است که کار با Webs.com را برای مبتدیان بسیار آسان می‌کند. شما می‌توانید وب سایت خود را تنها با انتخاب یکی از قالب‌های رایگان و آپلود محتوای خود راه اندازی کنید. ترکیب بدی نیست؛ بسیار ساده و رایگان است.

نتیجه گیری نهایی

اگر به دنبال چیزی هستید که استفاده از آن آسان و بسیار مقرون به صرفه باشد، Webs.com یک سازنده وب سایت خوب است (Webs.com یک گزینه رایگان نیز ارائه می‌دهد). دستورالعمل‌هایی در وب‌سایت این شرکت وجود دارد که به نحوه استفاده از این سازنده وب‌سایت اشاره می‌کند، به علاوه تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس‌ها، تصاویر و ویدیوهای خود را پس از انتخاب یک الگو آپلود کنید. اگر به دنبال چیزی سریع هستید، نسخه رایگان سایت Webs را امتحان کنید تا ببینید برایتان کافی است یا خیر.

حال که با سایت Webs آشنا شدید، اگر قصد خرید داشتید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT