نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse چیست

نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse | کلاب هاوس چیست؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

کلاب هاوس (Clubhouse) یکی از جدیدترین برنامه های اجتماعی است که باعث جلب توجه شرکت های تکنولوژی، افراد سرشناس و معروف و حتی دانشجویان شده است. در حالی که این اپلیکیشن هنوز کاملاً جدید است، در حال حاضر به دلیل ویژگی‌های انحصاری و منحصر به فرد آن که مبتنی بر گفتگوی صوتی است در مکالمات اجتماعی رونق گرفته است و روشی است که با فضای اجتماعی امروز کاملا مرتبط است. در این مقاله جزئیات بیشتری را درباره این برنامه بررسی خواهیم کرد و همچنین با نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse آشنا خواهید شد.

خرید گیفت کارت

کلاب هاوس چیست؟

نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse عضویت

Clubhouse یک برنامه گفتگوی صوتی با تمرکز بر ایجاد اتاق های گفتگوی اجتماعی است که فضاهایی برای چت با دوستان و افراد دیگر ایجاد کرده است (با برنامه مدیریت تیم Clubhouse اشتباه گرفته نشود زیرا کاملا متفاوت است). این شرکت توسط Paul Davison و Rohan Seth تاسیس شده است.

کلاب هاوس کاملاً روی صدا متمرکز است و مکالمات مستقیم بین گروهی از افراد یا بین یک سخنران و یک گروه را بسیار آسان می‌کند. اتاق‌های گفتگو را می‌توان برای اهداف مختلفی ایجاد کرد برای مثال:

  • بحث‌های موضوعی
  • گفتگو با دوستان نزدیک
  • پانل‌های دیجیتال با قالب باز
  • سخنرانی
  • برنامه ریزی برای یک مهمانی
  • ملاقات با افراد جدید

علاوه بر اتاق های گفتگو، باشگاه‌ها یا کلاب‌هایی نیز وجود دارد که شامل گروه‌هایی از کاربران است که به یک موضوع خاص علاقه‌مند هستند.

Clubhouse از اوایل سال ۲۰۲۰ در نسخه بتا شروع به فعالیت کرده و به دلیل استفاده افراد مشهور از این برنامه باعث محبوبیت آن شده است و ارزش آن در حدود ۱۰۰ میلیون دلار است.

برنامه Clubhouse را از کجا می‌توان دریافت کرد؟

نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse قیمت

در حال حاضر Clubhouse برای دانلود در App Store برای iPhone در دسترس است . ورود به این برنامه با دعوت نامه امکان پذیر است.

آیا کلاب هاوس هزینه دارد؟

خیر. Clubhouse در حال حاضر رایگان است و هیچ گزینه‌ای برای پرداخت هزینه برای سطوح بالاتر خدمات وجود ندارد. از آنجا که این برنامه هنوز در مرحله بتا است، ما نمیدانیم که همیشه رایگان خواهد ماند.

چه کسانی از کلاب هاوس استفاده می‌کنند؟

نسخه بتا کلاب هاوس در سال ۲۰۲۱ توسط افراد مشهوری مانند مانند اپرا، کوین هارت، اشتون کوچر، دریک، جرد لتو، ایوا دوورنی، تیفانی هدیش، ویرجیل ابلوه، کریس راک و افراد دیگری محبوب شد و هم اکنون در لیست برنامه های رو به رشد قرار گرفته است.

یکی از جذابیت های این برنامه حضور یک فرد سرشناس در یک اتاق گفتگو است و شما می‌توانید به حرف‌های و اتفاقاتی که تعریف می‌کنند گوش دهید، انگار که با آن‌ها مثل یک دوست در یک اتاق نشسته‌اید و صحبت می‌کنید.

رهبران شرکت‌های تکنولوژی نیز به Clubhouse علاقه نشان داده‌اند و حساب کاربری ساخته‌اند، از جمله بنیانگذار Reddit، الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Product Hunt، رایان هوور، و بسیاری از سرمایه گذاران و مدیران دیگر را می‌توان نام برد.

ویژگی انحصار Clubhouse به روشی برای گفتگوهای خصوصی در یک فضای کاملا خصوصی تبدیل شده است، به خصوص هنگامی که مکالمات حضوری ممکن نیست. همچنین در اتاق‌هایی که می‌تواند هزاران شنونده را به یکباره در خود جای دهد، می‌توانید در مورد آخرین برنامه‌های Netflix، نحوه داشتن یک ازدواج موفق، چگونگی جلوگیری از مرگ گیاهان خانگی، آهنگ‌های جدید از هنرمندان مورد علاقه و بسیاری از موضوعات دیگر صحبت کنید.

جای تعجب نیست که این برنامه به یک برنامه مشارکتی توانمند برای ایجاد خلاقیت‌ها و گرایش‌های مختلف تبدیل شده است، اما اگر صرفا می‌خواهید از اتاق‌های گفتگوی تصادفی دیدن کنید و ببینید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند، این مورد نیز مجاز هستید.

آیا استفاده از کلاب هاوس بی خطر است؟

نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse

دو نگرانی مهم در مورد Clubhouse (دارای رتبه 17+ در فروشگاه App) وجود دارد هر دو هنوز در حال حل و توسعه هستند.

نگرانی های اول درباره حریم خصوصی و امنیت است. آیا برای مکالمات کاربران امنیت برقرار است؟ آیا می توان اطلاعات حساس را هک کرد؟ از آنجا که کلاب هاوس هنوز در مرحله بتا است در معرض خطر واقعی بسیاری از آسیب پذیری های دنیای واقعی نیست. هیچ گزارشی در مورد شکایت کاربران فعلی از مسائل مربوط به حریم خصوصی یا مشکلات امنیتی گزارش نشده است، اما اندازه نمونه فعلاً بسیار کم است. قبل از اینکه بیشتر بدانیم، باید منتظر ارائه اطلاعات کامل و جزئیات گسترده باشیم.

در حال حاضر می‌توانید سیاست حفظ حریم خصوصی Clubhouse را بخوانید تا از اطلاعاتی را درباره عضویت در اپلیکیشن Clubhouse بدست آورید که شامل “محتوا، ارتباطات و سایر اطلاعاتی است که شما ارائه می‌دهید” ، و همچنین سوابق صوتی موقت اتاق‌های زنده Clubhouse (شرکت از آنها برای بررسی گزارش‌های نقض اعتماد و ایمنی استفاده می‌کند).

این برنامه همچنین می‌گوید که اطلاعات مربوط به اقدامات انجام شده، ارتباطات حساب‌ها و و انواع مکالمات را جمع آوری می‌کند. این یک نقطه ضعف برای حریم خصوصی این برنامه است. اگر می‌خواهید تعاملات عادی و روزانه خود را حفظ کنید، Clubhouse انتخاب خوبی نیست.

اما این مسئله ما را به دغدغه اصلی دوم می‌رساند اینکه چه مکالماتی در Clubhouse مجاز است و چگونه کنترل می‌شود. در Clubhouse برای هر اتاق معین ناظری وجود دارد که می‌تواند محتوای نامناسب یا خطرناک را پرچم گذاری کند و از گزینه‌های ساکت کردن یا حذف کاربران استفاده کند. سایر کاربران همچنین می‌توانند مکالمه خاصی را برای تخلفات گزارش دهند. اما اگر ناظران محتوا را پرچم گذاری نکنند یا کاربران به سرعت محتوای نامناسب را گزارش نکنند (قبل از اینکه صدا به طور خودکار حذف شود)، یک اتاق Clubhouse می‌تواند سمی شود.

در نسخه بتا، کلاب هاوس با ادعاهایی مبنی بر وجود تبعیض نژادی، نژادپرستی و آزار و اذیت روبرو شده است. مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر رسانه های اجتماعی، گفتگوها با متعادل سازی مناسب می‌توانند جذاب و سرگرم کننده باشند اما در صورت عدم کنترل، مورد سواستفاده قرار می‌گیرند. این یک مشکل قدیمی است اما Clubhouse گزینه جستجوی تاریخچه کاربران را نیز غیرفعال کرده است که برای این مشکل یک مزیت به حساب می‌شود.

عضویت در اپلیکیشن Clubhouse چگونه است؟

نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse دعوتنامه

هر کسی با می‌تواند داشتن دستگاهی با سیستم عامل iOS کلاب هاوس را دانلود کند. اما ورود به نسخه بتا نیاز به دعوت دارد. برای دریافت دعوت خودکار می‌توانید در یک لیست انتظار ثبت نام کنید، اگرچه زمان پردازش لیست انتظار قطعی نیست. در صورت تمایل می‌توانید نام کاربری خود را رزرو کنید تا پس از مدت طولانی عضویت در اپلیکیشن Clubhouse پذیرفته شود.

اگر موفق به دریافت دعوت شخصی شدید، می‌توانید در صورت تمایل تصویری بارگذاری کنید، سپس بررسی کنید که کدام اتاق‌ها در حال حاضر پخش زنده هستند و کدام یک از برنامه‌های آینده هستند. می‌توانید افراد را دنبال کنید و جزئیاتی مانند موقعیت مکانی خود را اضافه می‌کنید، کلاب هاوس براساس علاقمندی‌های شما، به شما اتاق های گفتگو را نشان می‌دهد.

چگونه می‌توانید به کلاب هاوس دعوت شوید؟

اگر نمی خواهید در لیست انتظار بمانید، به دعوت مستقیم شخص دیگری که قبلاً از این برنامه استفاده کرده است احتیاج دارید. هر عضو در ابتدا فقط اجازه یک دعوت را دارد و بعد استفاده از این برنامه امکان سه دعوت فعال می‌شود. می‌توانید از اینستاگرام سایت اول پرداخت به صورت رایگان درخواست دعوت نامه کنید.

آیا می توان با رایانه از Clubhouse استفاده کرد؟

تا چند ماه پیش می‌توانستید فقط برنامه iOS را برای iPhone یا iPad بارگیری کنید. هم اکنون نسخه اصلی اندرویدی هم منتشر شده است.

حالا که با نحوه عضویت در اپلیکیشن Clubhouse آشنا شدید و متوجه شدید کلاب هاوس چیست، پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید از Appstore  را دارید، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین اگر دعوتنامه عضویت دارید، در بخش دیدگاه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

26 دیدگاه

  1. hamidreza گفت:

    kasi linke davat mitone befreste baram

  2. Raha گفت:

    لطفا اگر کسی ‌می‌تونه دعوت برام بفرسته

    @rahil_rahbar

    1. سهند گفت:

      دعوت نامه میخوام

  3. نوبتی گفت:

    واسه اینکه بتونیم نفرات بیشتری دعوت کنیم باید چیکار کنیم؟

    1. فرید امیری گفت:

      در پیج اینستاگرام اول پرداخت، کاربرها در حال تبادل دعوت نامه هستند

  4. ایدا گفت:

    من دعوت نامه دارم لاگین نمیشه خواهش میکنم بگید چیکار کنم ?

    1. H گفت:

      } کی اطف میکنه منو دعوت کنه. ممنون میشم

  5. رضا فراهانی گفت:

    آیا این نرم افزار برای گوشی های اندروید هم قابل استفاده است؟

    1. فرید امیری گفت:

      نسخه های غیر اصلی برای اندروید وجود دارد که پیشنهاد می‌شود استفاده نکنید به دلیل مسایل امنیتی گوشی همراه خودتون

  6. majid گفت:

    اگه کسی میتونه دعوت بده ممنون میشم. کلاپ هوس

  7. vahid.panahi گفت:

    خدایی.کسی نیس دعوت بده.هرجوری که شده من میخام این دعوت نامه شو ??

  8. khatere گفت:

    دوستان لینک دعوت بفرستید برای من لطفاااا
    khateredehghani

    1. فرید امیری گفت:

      از طریق اینستاگرام مجموعه Avalpardakht درخواست بدید تا براتون ارسال بشه

  9. adham.damani گفت:

    سلام دوستان
    اگه براتون امکان داره منو به کلاب دعوت کنید

  10. Sadaf گفت:

    دعوت نامه میخوام لطفا اگر کسی هست اینکارو برام بکنه ممنون میشم
    Sadafhashemi

  11. Hossein گفت:

    یکی منو دعوت کنه بهش پول میدم
    @hoseinrasti_021

    1. فرید امیری گفت:

      از طریق پیج اینستاگرام مجموعه اول پرداخت درخواست بدهید و به صورت کاملا رایگان دعوت نامه دریافت کنید. احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

      1. احسان گفت:

        چجوری

  12. Ali گفت:

    لطفا کسی میتونه به من دعوت بده@ali_mohebi_20

  13. حبیب الرحمان ایمان خواه گفت:

    لطفا کسی میتونه دعوت نامه بفرسته به پیجم در اینستگرام با نام حبیب الرحمان ایمان خواه راهنماییم کنه ممنونم

  14. محمد گفت:

    سلام میسه یکی بهم دعوت نامه بده @mohammad_madmax
    [email protected] اینم ایمیل من

  15. مسیحاایرانی گفت:

    کسیکه عضو هست لطفا برا بنده هم دعوت نامه ارسال کنید.

  16. حجت گروهی گفت:

    دوستانی که عضو هستن لطفابرا منم دعوت نامه ارسال کنید

  17. mahan گفت:

    سلام دوست عزیز
    خفن ترین ادم دنیا میدونید کیه؟

    کسی که برای من توی کلاب هوس دعوت نامه بفرسته و مطمئن باش که اگه بفرستی بهت ثابت خواهم کرد که خفنی.
    insta:@wonderguy97
    [email protected]

    دمت گرم

  18. حمید گفت:

    من چکار کنم به کلاب هاوس این شبکه محبوب اد شومهر کاری میکنم نمیشه میگن با دعوت نامه سپاس

  19. ایمان قاسمی گفت:

    عضویت در وایزر کلتب

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT