تحلیل قیمت ریپل ( XRP ) | احتمال 6 دلاری شدن ریپل تا اخر سال

زمان مطالعه 3 دقیقه

در طول چهار ماه گذشته، قیمت XRP نسبتاً جالب بود. در حال حاضر، با بازگشت XRP به بالای ۱/۲ دلار، به نظر می‌رسد بازار به دنبال سطوح بالاتر ۱/۳۵ دلار و به دنبال آن ۲/۴۴ دلار و در نهایت جهش بالای ۶/۳۹ دلاری برای ریپل است. با این حال، آیا این فقط گمانه زنی است یا این افزایش قیمت در نهایت منجر به افزایش قیمت XRP تا بالای ۶/۳۹ دلار نیز می‌شود؟ در ادامه به تحلیل قیمت ریپل (XRP) می‌پردازیم.

دلایل نواسان قیمت XRP

2 تحلیل قیمت ریپل ( XRP ) احتمال 6 دلاری شدن ریپل تا اخر سال

بدون شک، دعوای Ripple v. SEC نقش مهمی در صعود و سقوط XRP داشته است. جدیدترین به روزرسانی در مورد پرونده‌ی جاری SEC با مخالفت Ripple مواجه شد و با تولید اسناد مربوط به دارایی XRP و کارکنان آن مخالفت کرد. هجوم به روزرسانی‌ها در سه ماهه اخیر باعث نوسانات XRP شده است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشیم که تجمع اخیر تا حد زیادی با جریان‌های بیش‌تر بازار و حرکت بیت کوین تقویت شده است. با این وجود، XRP از بازار بزرگ‌تر جدا شده.

تحلیل قیمت ریپل ( XRP )

1 تحلیل قیمت ریپل ( XRP ) احتمال 6 دلاری شدن ریپل تا اخر سال

تحلیل قیمت ریپل

همانطور که استراتژیست رمزنگاری “Dark Defender” اشاره کرد، اگر XRP با موفقیت بتواند در نمودارهای روزانه بالاتر از مقاومت باقی بماند، قیمت XRP به ۶/۳۹ دلار خواهد رسید. علاوه بر این ، با پایین آمدن پایین‌ترین سطح دارایی در نمودار ۱۲ ساعته، امکان جهش به ۶ دلار را نمی‌توان کنار گذاشت. الگوی صعودی در نمودارهای XRP ابتدا ۱/۳۵ دلار و سپس ۲/۴۴ دلار و جهش به سمت ۶/۳۹ دلار خواهد بود.

به طور کلی، قبل از افزایش یا کاهش قیمت، حجم انتقال زیادی اتفاق می‌افتد. قابل ذکر است که برای XRP انتقال‌های زیادی انجام شده است. اطلاعات Whale Alert نشان داد که یک کیف پول ناشناس بیش از ۲۰۵ میلیون XRP به Ripple ارسال کرده است.

در حالی که ۲۱ میلیون XRP بین Bittrex و Upbit رد و بدل شده، Binance و Huobi تقریبا ۷۱ میلیون XRP رد و بدل کردند. پیش بینی قیمت ۶/۳۹ دلار می‌تواند بخاطر این دلایل واقعی باشد. در حالی که اکثر معیارها سیگنال‌های صعودی برای XRP در کنار عملکرد قیمت تقریباً سالم آن را ارائه می‌دهند، کاهش نسبت شارپ (Sharpe ratio) نشان می‌دهد که XRP سود کمتری در برابر دارایی بدون ریسک دارد.

با این حال، وقتی صحبت از دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای رمزنگاری می‌شود، نگاه به نسبت Sortino تصویر بهتری را ارائه می‌دهد. قابل ذکر است که نسبت Sortino XRP بسیار بالاتر از برخی از آلت‌های برتر مانند LTC و BNB است که ۰/۰۸۶۱ را نشان می‌داد. یک سرمایه گذار منطقی سرمایه گذاری بر روی نسبت Sortino را ترجیح می‌دهد زیرا این بدان معناست که این سرمایه گذاری به ازای هر واحد و ریسک بالایی که دارد، بازده بیشتری می‌دهد. بنابراین، در حالی که XRP هنوز مقاومت نشان می‌دهد، معامله گران می‌توانند ریسک بیش‌تری کنند و یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید ریپل را از دست ندهند.

حال که با تحلیل قیمت ریپل و احتمال 6 دلاری شدن آن آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT