قیمت ارز دیجیتال SOL

قیمت ارز دیجیتال SOL و سبقت این ارز نسبت به doge

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار توکن SOL با پیشرفت چشمگیری که دارد، داغ تر از همیشه می باشد. به لطف دیفای (DeFi) و توکن های غیر مثلی (NFT) حال توکن سولانا (SOL) به جمع کوین های بزرگ بازار پیوست و باعث پیشرفت قیمت ارز دیجیتال SOL و سبقت این ارز نسبت به doge شد. با اول پرداخت همراه باشید.

قیمت ارز دیجیتال SOL

توکن بومی شبکه سولانا یعنی SOL به رتبه هفتم در بین ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)، از نظر مارکت کپ رسید. این توکن به عنوان یکی از رقبای بزرگ اتریوم (ETH) در بلند مدت به شمار می آید.
همچنین این شبکه در زمینه ساخت راهکار های اقتصاد و برنامه های غیر متمرکز با امتیازات بی شمار، رقیبی جدی برای هم نوعان خود می باشد.
قیمت SOL در عرض 3 هفته، 3 برابر شد و در حال حاضر مارکت کپ آن معادل 41.3 میلیارد دلار می باشد. با این اوصاف این توکن در حال نزدیک شدن به ریپلی می باشد که مارکت کپ آن ارزشی برابر 62 میلیارد دلار دارد.

به تازگی سولانا توانست با بیش از 1.5 میلیارد دلار از مارکت کپ دوج کوین (DOGE) سبقت بگیرد.

قیمت ارز دیجیتال SOL

قیمت ارز دیجیتال SOL

یکی از اصلی ترین مزایای شبکه سولانا، هزینه پایین تراکنش ها در این شبکه است. این در حالی است که شبکه اتریوم برخی اوقات از کاربران خود می خواهد تا 200 دلار برای انجام یک تراکنش پرداخت کنند.

هزینه تراکنش های شبکه Solana تقریباً برابر است با 0.00025 دلار.

رشد چشمگیر این شبکه به رشد همزمان و فوق العاده سریع دیفای و NFT هم وابسته بوده است. به دلیل هزینه های بالا بر روی شبکه های اتریوم که حتی گاهی از قیمت مینتینگ و ارزش تراکنش هم بیشتر می شود، کاربران و پروژه های مختلف از گزینه های دیگر مانند Solana یا BSC استفاده می کنند.

علاوه بر آن، Solana به شدت از حمایت مدیرعامل صرافی FTX برخوردار است.

آلتکوین هایی مانند سولانا، کاردانو (ADA) و بایننس کوین (BNB) در هفته های اخیر رشد خوبی را از خود نشان داده اند.

راه اندازی راهکار قراردادهای هوشمند کاردانو به تازگی این رمز ارز را با 100 درصد رشد به 3 دلار رساند.

آلتکوین های مختلفی که با ارائه هزینه کمتر در عرصه توکن های غیر مثلی و دیفای، کاربران بیشتری را به خود جذب می کنند، شاهد رشد بگده اند.

به طور کلی، افزایش قیمت بیت کوین به سطح 52,000 دلار، تمام بازار را تحت تاثیر قرار داد و منجر به افزایش دیگر کوین ها هم شد.

اما مادامی که این افزایش قیمت BTC تنها 10 درصد بوده است،. دیگر آلتکوین ها بین 40 تا 100 درصد افزايش را شاهد بوده اند.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT