سایت های جایگزین ebay

معرفی 10 مورد از بهترین سایت های جایگزین ebay

در شرایطی که کالای مورد نظر شما به صورت آنلاین در کشور مد نظرتان موجود نباشد، شما به کدام سایت های دیگر مراجعه می کنید؟ در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین سایت های جایگزین ebay و آمازون می پردازیم.

خرید از ebay

خرید از آمازون

سایت های جایگزین ebay

آیا تا به حال برایتان پیش امده است که بخواهید چیزی را به صورت آنلاین بخرید و متوجه شوید که در eBay یا آمازون آن کالا موجود نیست؟ اگر کالای مورد نظر شما به صورت آنلاین در کشور شما موجود نباشد، به کدام سایت های دیگر مراجعه می کنید؟

ما در این مقاله فهرستی از بهترین سایت ‌های تجارت الکترونیک بین‌المللی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید دفعه بعد که به صورت آنلاین خرید می‌کنید آن ها را نیز در نظر بگیرید. و بله، همه آنها در سطح جهانی ارسال کالا را پشتیبانی می کنند.

خرید از Etsy

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

Etsy یک سایت عالی برای اقلام هنری و صنایع دستی منحصر به فرد است.

Etsy در سال 2005 تأسیس شد، این سایت بر فروش کالاهای دست ساز، اقلام هنری و صنایع دستی و اقلام قدیمی توسط صاحبان مشاغل کوچک تمرکز دارد. فروشندگان از سرتاسر جهان می ‌توانند اقلام خود را برای فروش در این سایت فهرست کنند و خریداران می‌توانند تا میلیون‌ها فهرست را در این سایت مرور کنند.

رابط کاربری سایت ساده است و به راحتی قابل پیمایش است. همچنین برای خرید در این سایت نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید.

اگر می‌خواهید درباره میزان محبوبیت Etsy اطلاعاتی کسب کنید، آنها اخیراً در فهرست S&P 500 قرار گرفته‌اند که فهرستی از پانصد مورد از با ارزش ‌ترین سهام ها در بازار سهام ایالات متحده است. واضح است که این سایت در حال تبدیل شدن به سایتی برای همه چیزهای دست ساز و قدیمی است.

خرید از AliExpress

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

AliExpress که متعلق به غول فناوری Alibaba است، یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که خریداران را مستقیماً به تولیدکنندگان متصل می کند. این بدان معنی است که شما می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید با قیمت بسیار ارزان تر، با هزینه های حمل و نقل به همان اندازه مقرون به صرفه خریداری کنید.

موارد نشان داده شده در وب سایت AliExpress بسیار دقیق هستند، بنابراین قبل از خرید حتما توضیحات را به وضوح بخوانید.

خرید از AliExpress گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا و استرس زا باشد، بنابراین هنگام خرید از AliExpress از خود در برابر کلاهبرداری های ممکن محافظت کنید و دقت خود را در زمان خرید بالا ببرید.

نکته: جالب است بدانید در 11 نوامبر هر سال، AliExpress یک فروش جهانی 11.11 مگا با اقلام تا 70٪ تخفیف دارد. همچنین این روزی است که خریداران عادی AliExpress از سراسر جهان گرد هم می آیند تا “برنامه های اقدام” را طراحی کنند تا بهترین معاملات را در سرتاسر سایت دریافت کنند.

خرید از Rakuten

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

دریافت پول نقد بعد از خرید را دوست دارید؟ Rakuten جایی است که باید از آن خرید کنید. این شرکت تا زمانی که به یاد داریم، سایت شماره یک تجارت الکترونیک ژاپن بوده است و اکنون نیز سایت های آنلاین را برای مناطق مختلف در سراسر جهان از جمله ایالات متحده اختصاص داده است.

برای استفاده از Rakuten و دسترسی به بازگشت پول نقد آن، ابتدا باید به عنوان عضو در آن ثبت نام کنید. نگران نباشید، ثبت نام در این سایت رایگان است و همیشه نیز اکانت برای شما خواهد بود.

محصولاتی که می‌توانید در بازار Rakuten پیدا کنید، از مارک‌های خانگی مقرون ‌به ‌صرفه تا مارک ‌های لوکس سطح بالا، مانند کوچ، تد بیکر، و دکتر مارتنز را شامل می‌شوند.

خرید از ZenMarket

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

آیا شما هم محصولات ژاپنی را دوست دارید؟ ZenMarket اینجاست تا تقاضای جهانی برای اقلام “ساخت ژاپن” را برآورده کند.

ZenMarket در واقع یک وب سایت حمل و نقل است و با راکوتن و آمازون ژاپن برای ارائه کالاهای ژاپنی در سراسر جهان همکاری می کند.

روند کار به این صورت است که پس از افزودن اقلام مورد نظر خود به سبد خرید، سایت قیمت محصولات، موجودی و هزینه ارسال را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید از Book Depository

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

دوستداران کتاب، شاد باشید! Book Depository احتمالاً مناسب‌ترین مطالب را با ارسال رایگان در سراسر جهان از بریتانیا به شما ارائه می‌کند.

بخش جایگزین کتاب در سایت آمازون بیش از 20 میلیون عنوان دارد، که البته با جلدها و ناشران مختلف برای انتخاب به شما ارائه می شود.

اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام کتاب را انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی به دسته‌های مختلف بروید تا به انتخاب راحت تر برای خود کمک کنید. انبار کتاب همچنین جدیدترین و محبوب ترین کتاب های کشور شما را به شما نشان می دهد.

با آخرین به روز رسانی که این سایت انجام داد، حتی می توانید کتاب های مورد علاقه خود را قبل از انتشار پیش خرید کنید.

نکته: خریدارانی که برای اولین بار در Book Depository عضو می شوند می توانند 10٪ تخفیف برای سفارش خود دریافت کنند. اگر به سراغ خبرنامه آنها بروید، آخرین پیشنهادها و کدهای تخفیف را نیز برای خرید بعدی خود می توانید دریافت کنید.

خرید از YesStyle

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

به لطف ظهور کی پاپ، مد و مراقبت از پوست آسیایی در حال ایجاد طوفانی در جهان است.

اگر به دنبال لباس‌هایی با الهام از افراد مشهور هستید، یا اگر فروشگاه لوازم آرایشی محلی شما محصولات مراقبت از پوست کره‌ای یا آسیایی را عرضه نمی‌کند، YesStyle بهترین گزینه برای شما است. این وب سایت مجموعه گسترده ای از شناخته شده ترین مارک های مد و مراقبت از پوست کره ای، ژاپنی و تایوانی را در اختیار شما قرار می دهد.

YesStyle به طور منظم در سراسر فروشگاه تخفیف هایی را ارائه می دهد و همچنین در این پلتفرم اقلام می توانند تا 70 درصد در آف باشند.

نکته: شما می توانید با ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید، و می توانید 10٪ تخفیف برای خریدهای بار اول خود نیز دریافت کنید. جالب است بدانید YesStyle همچنین با بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی همکاری می کند تا تخفیف‌های بیشتری برای محصولات خود ارائه دهد.

خرید از Macy’s

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

Macy’s نیازی به معرفی ندارد اما آیا برای برنامه Macy’s Star Rewards ثبت نام کرده اید؟ این اساساً یک سیستم جمع‌ آوری امتیاز است که در آن شما می‌توانید پول پرداخت شده برای کالای خود را به «امتیاز» روی کارت تبدیل کنید، و سپس می‌توانید از آن برای مبادله هدایایی در آینده استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید برنامه را شروع کنید، ابتدا باید برای Macy’s Card در وب سایت رسمی Macy اقدام کنید.

نکته: آیا می‌دانستید که Macy’s اکنون در سراسر جهان به 200 منطقه از جمله هند نیز کالا ارسال می کند؟

خرید از Wish

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

Wish یک پلتفرم سرگرم کننده و آسان برای تقریباً همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. این سایت بر اساس موقعیت مکانی شما، فروشندگان نزدیک منطقه شما را برای تحویل در همان روز جستجو می کند.

اگر جوایز روزانه و هدیه‌ های فراوان را دوست دارید، Wish سایتی است که ممکن است بخواهید برای خرید بعدی خود از آن بازدید کنید.

نکته: برای جذاب تر کردن تجربه خرید آنلاین شما، سایت Wish همچنین دارای چرخ «Blitz Buy» روزانه است که به شما تخفیف‌های اضافی نیز می‌دهد.

خرید از JD Sports

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

این وب‌ سایت خود را «پادشاه مربیان» می ‌نامد و با انتخاب لباس‌ های ورزشی و گزینه‌ های حمل و نقل در دسترس، واقعاً این چنین است. JD Sports با بزرگترین برند های ورزشی همکاری می‌کند و قیمت ‌های رقابتی را در مورد جدیدترین و شیک‌ ترین لباس ‌های ورزشی به خریداران ارائه می‌دهد.

آدیداس، نایک، پوما، ریباک و بسیاری از برندهای دیگر فقط با JD Sports همکاری هایی را دارند. این شرکت ‌ها همچنین راه‌اندازی‌ های هفتگی برتر را در این سایت ارائه می دهند، بنابراین به احتمال زیاد کفش‌ های کتانی مورد علاقه بعدی خود را در این پلتفرم پیدا خواهید کرد.

خرید از Bonanza

سایت های جایگزین ebay

سایت های جایگزین ebay

مانند AliExpress، Bonanza یک بازار جهانی است که به فروشندگان و خریداران اجازه می دهد تا مستقیماً با یکدیگر در تماس باشند. این وب سایت به فروشندگان این امکان را می دهد که نرخ تبلیغات سایر سایت ها مانند گوگل ادز را در صفحه خود انتخاب کنند و قیمت اقلام خود را بر اساس آن تنظیم کنند تا سود بیشتری را در این بازار کسب کنند.

سایت های خرید آنلاین با ارسال به سراسر جهان

وب‌سایت‌های فوق تقریباً همه چیزهایی را که برای استفاده شخصی، استفاده روزانه و هدیه به دیگران نیاز دارید، برای شما پوشش می‌دهند. پیشنهاد ما این استی که قبل از خرید، سایت های شخص ثالثی را که کدهای تخفیف برای استفاده در این سایت ها ارائه می دهند را نیز جستجو کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT