افتتاح حساب پی پال سریع

افتتاح حساب پی پال سریع از طریق اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

افتتاح حساب پی پال (PAYPAL) یک راه عالی و امن برای انجام معاملات تجاری آنلاین است. برای نقد درامد ارزی و یا پرداخت در سایت های بین المللی دارای درگاه پی پال می توانید از این حساب استفاده نمایید. در این مقاله به بررسی افتتاح حساب پی پال سریع از طریق اول پرداخت می پردازیم.

افتتاح حساب پی پال سریع

افتتاح حساب پی پال سریع

اقتصاد جهانی بیش از هر زمان دیگری به هم متصل است. به لطف فناوری جدید، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند به راحتی با مشتریان خود بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند شریک شوند. پرداخت های آنلاین و سیستم‌های انتقال پول مانند پی پال، انتقال پول در سطح بین المللی را ساده و کارآمد می کند. رابط کاربری آسان و فرآیند نسبتاً ارزان PayPal آن را به ابزاری ضروری برای مشاغلی که پرداخت‌های بین المللی انجام می دهند تبدیل کرده است. به همین سبب بیشتر تجار و سرمایه‌گذاران مایل افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال می باشند.

در حال حاضر، PayPal در بیش از 200 کشور و منطقه در دسترس است و از 25 ارز مختلف پشتیبانی می کند. پی پال همچنین انواع مختلفی از حساب ها را بسته به نیاز شما ارائه می دهد. این انواع مختلف حساب با مجموعه‌ای از خدمات، دستورالعمل‌ها و هزینه‌های خاص خود ارائه می شوند.

افتتاح حساب پی پال سریع

افتتاح حساب پیپال سریع

شما می توانید از بیش از 200 کشور به PayPal دسترسی داشته باشید و از کشوری که در لیست کشورهای مجاز PayPal گنجانده شده است به خدمات دسترسی داشته باشید. دارنده حساب می تواند به حساب پی پال دسترسی داشته باشد و از هر کشوری که خدمات پی پال ارائه می شود استفاده کند.

مزایای افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال 

ایجاد هر دوی این نوع حساب‌ها (شخصی و تجاری) بسیار ساده است. تمام آنچه لازم است این است که به PayPal.com بروید و روی ثبت نام کلیک کنید و فرم ها مکانی برای همه این اطلاعات  را پر کنید.  برخی از مزایای کلیدی داشتن حساب پی پال عبارتند از:

  • امنیت
  • راحتی در استفاده
  • سرعت معاملات

معایب افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال سریع

افتتاح حساب پیپال سریع

پی پال می‌تواند حساب شما را بدون هشدار قبلی، مسدود و لیمیت کند که این می‌تواند برای کسب و کار شما بد باشد. الگوریتم‌های پی پال بعضی وقت‌ها می‌تواند رفتار‌های مشکوک را تشخیص دهد و زمانی که چنین اتفاقی بیافتد، پی پال به صورت خودکار حساب شما را به همراه تمام اعتبارش مسدود می‌کند. یعنی حتی اگر انتقال وجه هم در کار باشد در حالت معلق قرار می‌گیرد.

انواع حساب پی پال

افتتاح حساب شخصی: حساب های شخصی پی پال به هر کسی که ثبت نام می کند این امکان را می دهد که خرید آنلاین انجام دهد و برای دوستان و خانواده پول ارسال کند.

افتتاح حساب تجاری: مشاغلی که از پی پال استفاده می کنند باید یک حساب تجاری پی پال ایجاد کنند. این حساب تحت نام کسب‌وکار شما کار می‌کند، به کارمندان دسترسی محدودی به حساب شما می‌دهد و از سایر محصولات پی‌پال با محوریت کسب‌وکار استفاده می‌کند. حساب‌های تجاری پی پال می‌توانند در تراکنش‌های بین المللی نیز شرکت کنند.

افتتاح حساب پی پال سریع

فی تراکنش درpaypal

PayPal بین 2.9٪ تا 5.2٪ به اضافه کارمزد ثابت برای دریافت تراکنش های تجاری داخلی هزینه می کند. تراکنش های تجاری بین المللی شامل کارمزد داخلی به اضافه 1.5 درصد اضافی می‌شود. پرداخت‌های امریکن اکسپرس یک استثنا هستند و این هزینه تراکنش بین المللی اضافی را متحمل نمی شوند.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT