انتقال وجه

انتقال وجه از یک حساب پی پال به پی پال دیگر(send money)

زمان مطالعه 3 دقیقه

پی پال

پی پال یک سرویس پرداخت آنلاین بین المللی است که با داشتن آن می توانید پرداخت های اینترنتی خود را انجام دهید و برای دوستان و آشنایان خود پول بفرستید. در این مقاله به بررسی انتقال وجه از یک حساب پی پال به پی پال دیگر(send money) می پردازیم.

در صورتی یکی از حساب های پی پال بیزینس یا پرسونال را خریداری کرده اید، می توانید از طریق این آموزش روش انتقال پول از پی پال خود به پی پال شخص دیگر را دنبال کنید.

مقایسه پی پال با سایر روش های انتقال وجه

پی پال در مقایسه با جایگزین هایش همه گیر تر است و در این صورت اگر بخواهید به حساب شخصی در یک کشور دیگر پول واریز کنید، کم پیش می آید که شخص مورد نظر حساب پی پال نداشته باشد و در صورتی هم که آن فرد حساب پی پال نداشته باشد، به صورت رایگان و در عرض چند دقیقه می تواند یک حساب پی پال ایجاد کند.

مراحل انتقال وجه در پی پال (send money)

بر روی Send & Request کلیک کنید

در صفحه اصلی پنل کاربری پی پال شما و در بالای صفحه گزینه Send & Request وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

انتقال وجه
انتقال وجه

مشخصات گیرنده را وارد کنید

در ادامه از شما خواسته می شود تا ایمیل، نام یا شماره تماس شخصی که گیرنده وجه را وارد کنید. معمولا گیرنده به شما آدرس ایمیل خود را که با آن در پی پال ثبت نام کرده است، را ارائه می کند.

انتقال وجه
انتقال وجه

مبلغ را وارد کنید

در این قسمت از شما خواسته می شود تا مبلغ تراکنش را وارد، در پی پال ارسال پول به دوستان که در ایالات متحده زندگی می کنند، رایگان است که به صورت پیش فرض این گزینه انتخاب شده، در غیر این صورت گیرنده باید مبلغی را به عنوان کارمزد بپردازد. همچنین در قسمت پایینی فرم می توانید توضیحی را در رابطه با تراکنش وارد کنید. در نهایت روی گزینه Continue کلیک کنید.

انتقال وجه
انتقال وجه

تعیین روش پرداخت

در این قسمت از شما پرسیده می شود که به چه روشی می خواهید پرداخت را انجام دهید. می توانید با استفاده از حساب بانکی متصل را انتخاب کنید که رایگان است و همچنین با یک کردیت کارت که مشمول دریافت کارمزد می شود.

تایید تراکنش

در صفحه بعدی مروری بر تراکنش شما به نمایش در می آید؛ در صورتی که همه چیز درست است روی دکمه Send payment now کلیک کنید.

پس از اتمام مراحل بالا ایمیلی از سوی پی پال برای شما فرستاده می شود که جزئیات تراکنش را در اختیارتان قرار می دهد. این ایمیل را نگهدارید تا در آینده در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

خدمات اول پرداخت در زمینه پی پال

این آموزش صرفا برای افرادی است که حساب پی پال دارند و می خواهند به فرد دیگری که حساب پی پال دارد، مبلغی را انتقال دهند. در قسمت زیر لینک های مورد نظر کاربران وجود دارد:

شارژ حساب پی پال

خرید با پی پال

افتتاح حساب پی پال

نقد پی پال

رفع لیمیت پی پال

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده استاز دست ندهید   رفع لیمیت پی پال (Paypal) ومحدودیت انتقال پول در پی پل

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.7/5 - از 58 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT