معرفی بهترین هاست وردپرس

معرفی بهترین هاست وردپرس و مقایسه آنها در سال 2020

زمان مطالعه 4 دقیقه

انتخاب بهترین هاست وردپرس بسیار مهم است چرا که سلامت عملکرد سایت شما به نوع هاست انتخابی هم بستگی دارد.  آیا می دانید که کدام هاست‌ها مناسبترند؟ و چه مواردی باید در انتخاب هاست وردپرس درنظر گرفته شوند؟

الزامات سرور: با توجه به اینکه آخرین ورژن های وردپرس الزاماتی دارد، پس بهتر است هاست شما آن نیازهای اولیه را تامین کند. از قبیل: PHP +7.3  ، MySQL +5.6  ، HTTPS و ….

سرعت: بسیاری از سایت‌های وردپرسی بر انواع مختلف پلاگین تکیه دارند. این پلاگین‌ها سرعت سایت را کاهش می‌دهند و از طرفی غیر قابل چشم پوشی هستند. در نتیجه انتخاب هاستی که سرعت مورد نیاز سایت وردپرسی را تامین کند ضروری است.

به روز بودن: اگر هاست شما در زمینه به روز بودن خدمات حتی کمتر از ۹۹/۵ درصد باشد، باید در انتخاب آن تجدید نظر کنید. با توجه به آپدیت مداوم وردپرس و پلاگین‌ها، این موضوع امری حیاتی است.

پشتیبانی مشتری: کارشناسان پشتیبانی بیشتر هاست‌ها، توانایی جواب دادن به سوالات تخصصی وردپرس را ندارند یا آنکه جزو وظابف خود نمی‌داند. درصورتی که هاست‌های وردپرس دارای پشتیبان‌هایی هستند که این نیاز مخاطب را به راحتی برطرف می‌کنند.

قیمت: خیلی اوقات کسانی که از وردپرس  و قالب‌های آماده وردپرس استفاده می‌کنند، در ابتدای امر، قدرت مالی کافی برای هزینه‌های سنگین را ندارند. قیمت پایین هاست در کنار خدمات عالی نکته با ارزشی در انتخاب هاست می‌باشد.

لیست بهترین هاست وردپرس در سال ۲۰۲۰

رقابت در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات هاست وردپرس بسیار زیاد است. ما در این مقاله ۵ موردی که بهتر از بقیه عملکرده‌اند را معرفی می‌کنیم.

۱- Bluehost

Bluehost-بهترین هاست وردپرس

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۸%

میزان سرعت: ۵۸۴ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع

دیگر خدمات: محیط کار ساده – عملکرد قابل اطمینان برای سایت وردپرسی – SSL رایگان

قیمت در ماه: $۲/۷۵

هاست Bluehost محبوبترین هاست بین شرکت‌های تجاری کوچک و بلاگرها می‌باشد. این سایت دارای گارانتی یک ماهه است که در صورت عدم رضایت مشتری، هزینه را به مشتری بر‌می‌گرداند.

۲- HostGator

HostGator-بهترین هاست وردپرس 640x324

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۹%

میزان سرعت: ۲۷۳ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع

دیگر خدمات: محیط کار ساده – عملکرد قابل اطمینان برای سایت وردپرسی – انتقال راحت سایت

قیمت در ماه: $ ۲/۹۹

این سایت به طور تخصصی برای کسانی که می‌خواهند سایت وردپرسیشان با گوشی همراه دیده شود خدمات خاصی را اریه می‌کند. از طرفی خدمات سیستم مدیریت جابجایی سایت از هاست قدیمی به HostGator یکی از مواردی است که مشتریان بسیار از آن راضی بوده‌اند.

۳- SiteGround

siteground بهترین هاست وردپرس

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۹%

میزان سرعت: ۶۷۸ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع با دانش تخصصی وردپرس

دیگر خدمات: دارای چندین دیتا سنتر – انتقال راحت سایت – امنیت بالا – خدمات CDN رایگان –  SSL رایگان

قیمت در ماه: $ ۳/۹۵

این سایت بین طراحان وب سایت بر پایه وردپرس بیشترین محبوبیت را دارد. این سایت پلاگینی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به راحتی سایت خورد را  با یک کلیک از هاست قدیمی به هاست جدید انتقال دهد. از طرفی پلاگینی دیگر جهت اپتیمم کردن عکس‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که علاوه بر افزایش سرعت سایت با پشتیبانی خود هاست همراه است. دیتا سنترهای این هاست در نقاط مختلف اروپا و آمریکا قرار دارد و به صورت رایگان مشتریان می توانند CDN مربوط به Cloudflare را هم استفاده کنند.

۴- A2 Hosting

A2Hosting بهترین هاست وردپرس

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۳%

میزان سرعت: ۲۹۹ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع و امکان پشتیبانی تلفنی

دیگر خدمات: خدمات CDN  رایگان  –  خدمات SSL رایگان

قیمت در ماه: $ ۲/۹۶

به دلیل استفاده از جدیدترین سرورهای SSD، میزان سرعت بسیار پایینتر از دیگر هاست ها می باشد. چندین دیتا سنتر در آسیا و آمریکا دارد و دارای گارنتی یک ماهه است که درصورت عدم رضایت مشتری، هزینه برگردانده می شود.

۵- GreenGeeks

greengeeks بهترین هاست وردپرس

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۳%

میزان سرعت: ۴۳۸ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع و امکان پشتیبانی تلفنی

دیگر خدمات: خدمات CDN  رایگان  –  خدمات SSL رایگان

قیمت در ماه: $ ۲/۹۶

این هاست از امنیت بالایی برخوردار است و محیط کاربری عالی دارد. فضای ذخیره سازی نامحدود به همراه پهنای باند نا محدود از جمله ویژگی های این سایت می باشد.

۶- InMotion

InMotion بهترین هاست وردپرس

میزان به روز بودن:  کمتر از ۹۹/۹۱%

میزان سرعت: ۵۴۲ ms

پشتیبانی: ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع و امکان پشتیبانی تلفنی

دیگر خدمات: ایمیل و پهنای باند نامحدود، وردپرس آپدیت پیش نصب شده

قیمت در ماه: $ ۲/۹۶

این شرکت پشتیبان بالغ بر ۳۵۰ هزار دامین از سرتاسر دنیا است و فرایندهای نصب وردپرس و راه‌اندازی قالب وردپرسی از این سایت به راحتی انجام می‌گیرد. متاسفانه اگر دامین شما خارج از آمریکا ثبت شده باشد نیاز به وریفای سختگیرانه دارد.

به طور کلی در صورتی که تمایل دارید که وبسایت خود را بر پایه وردپرس طراحی کنید یا اینکه هم اکنون از بستر وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای ارتقاء عملکرد سایت خود و دریافت خدمات حرفه‌ای به بهترین هاست وردپرس روی آورید. جهت شارژ و یا پرداخت هزینه هاست، می‌توانید تقاضای خود را از طریق خدمات پرداخت ارزی با پی پال اول پرداخت به انجام برسانید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. you movies گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید
    https://youmovise.com/

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT