راه های کسب درآمد پسیو

راه های کسب درآمد پسیو (Passive income) کدامند؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر دنبال ایده‌های متفاوتی هستید و نمی‌خواهید مانند مردم عادی کسب درآمد کنید این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. و خواهید توانست از زمان‌های کم و مرده نهایت استفاده را برای درآمد زایی استفاده کنید. در ادامه شما را با راه های کسب درآمد پسیو بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

من به کارهایی در مشاغل خانگی نیاز دارم که دارای ROI (بازگشت سرمایه) خوب برای وقت و پول خود باشم. تلاش برای یافتن یک کار اضافی در آخر هفته یا برنامه ریزی یک پروژه دیگر در ساعات اولیه صبح، زمان چرت زدن، یا بعد از خواب جواب نمی‌دهد، شما باید دنبال یک ایده برای درآمد پسیو باشید.

شما با کسب درآمد پسیو برای کار‌هایی که قبلاً انجام داده‌اید بارها و بارها حقوق دریافت می‌کنید!

های کسب درآمد پسیو

این شیوه کسب و کار به آن معنی نیست که شما هرگز نیاز به کار ندارید، بلکه شما از زمان‌های مرده خود استفاده خواهید کرد و می‌توانید این کار را گسترش بدهید.

کسب درآمد پسیو از فروش محصولات دیجیتال Etsy

کسب درآمد پسیو فروش

محصولات دیجیتال راهی عالی برای درآمد پسیو است. حتی اگر به عنوان یک طراح گرافیک دانش فنی ندارید، می‌توانید از سایت‌های رایگان مانند Canva و PicMonkey برای ایجاد طرح‌های خود استفاده کنید.

محصولات دیجیتال یک گزینه محبوب برای خریداران آنلاین است زیرا به محض خرید کالایی، می‌توانند فورا آن را بارگیری کنند! همچنین، قیمت برای بارگیری فایل‌های دیجیتال بسیار مناسب است، از ۳ دلار تا حدود ۳۰ دلار برای چند بسته بارگیری قیمت گذاری می‌شود.

دقیقاً چه چیزی را می‌توانید طراحی کنید؟

اگر در Etsy برای بارگیری دیجیتال جستجو کنید، الگو‌های رزومه، عکس و فایل‌های عکاسی، نقل قول‌ها، کار‌های هنری، دعوت نامه‌ها (عروسی، جشن‌های تولد غیره)، بازی‌های قابل چاپ و Boeardgame و بسیاری موارد دیگر را پیدا خواهید کرد!

فقط به یاد داشته باشید که می‌توانید از فایل‌های موجود در Etsy الگو برداری کنید و کپی کردن آن‌ها کار غیرقانونی است، فقط باید اثر اصلی خود را ارسال کنید. محصولات دیجیتال Copycat توسط Etsy قابل حذف هستند و حتی ممکن است حساب تجاری شما مسدود شود.

 بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

راه های کسب درآمد پسیو پول

 بازاریابی وابسته چیست؟

اگر محصولی دارید و می‌خواهید کمیسیون را کمتر کنید، بازاریابی وابسته ایده مناسبی است. از طریق شبکه‌های اجتماعی یا یک همکار می‌توانید فروش خود را بدون واسطه و پر سود‌تر بکنید.

 Max Bounty

 Max Bounty یک سایت وابسته برای شرکت‌های نظرسنجی است.  چند نکته که باید هنگام برنامه ریزی برای اجرای بازاریابی وابسته به آن‌ها فکر کنید:

قبل از اینکه مخاطبان روی لینک پیوند وبسایت شما کلیک کنند، باید اعتماد آن‌ها را جلب کنید. با یک طراحی زیبا و پیوند جذاب اعتماد ایجاد کنید. به این فکر کنید که چگونه می‌توانید مشکل مخاطب خود را حل کنید.

آیا عاشق پس انداز با Ibotta هستید؟ با Swagbucks پول اضافی کسب می‌کنید؟ با Ebates درآمد کسب می‌کنید؟

همه این برنامه‌ها و سایت‌های بازپرداخت پول برای شما فرصتی است که می‌توانید کد دعوت را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اگر در حال رشد حضور در شبکه‌های اجتماعی هستید یا وبلاگ دارید می‌توانید با مخاطبان خود نیز به اشتراک بگذارید! من ۱۰۰۰ دلار با اشتراک گذاری این لینک‌ها درآمد کسب کردم!

نوشتن یک کتاب

راه های کسب درآمد پسیو فروش

به نوشتن کتاب علاقمندید؟ هنگامی که کتاب خود را به اتمام رساندید، برای ایجاد حساب کاربری در انتشارات Kindle Direct کنید. آمازون به دلیل ترافیک بالایی که روزانه از افرادی که در جستجوی خرید محصولات هستند، مکانی عالی برای فروش کتاب شما است.

هنگامی در حساب Kindle خود هستید، می‌توانید انتخاب کنید که کتاب شما به عنوان کتاب الکترونیکی یا شومیز چاپ شود. اگر کتاب خود را به عنوان یک جلد کاغذی چاپ کنید، هنوز می‌توانید آن را به عنوان کتاب الکترونیکی بفروشید!

برای نوشتن یک کتاب کامل، کار زیادی لازم است انجام بدهید، اما وقتی کار به پایان رسید شما می‌توانید درآمد پسیو کسب کنید. با تبلیغات، بازاریابی و تبلیغ کتاب، پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید!

یک دوره آنلاین ایجاد کنید

در حوزه‌ای تخصص دارید؟ شما می‌توانید یک دوره کلاس آنلاین ایجاد کنید تا تخصص خود را به دیگران آموزش بدهید. شما دوره را ایجاد می‌کنید و سپس آن را در یک سیستم عامل تنظیم می‌کنید. شما می‌توانید یک دوره را از طریق شرکت‌هایی مانند SendOwl یا Teachable بفروشید. شما همچنین می‌توانید دوره خود را در سایت‌هایی مانند Skillshare یا Udemy ارسال کنید.

این یک روش عالی است، شما یک بار محتوا ایجاد کرده‌اید، ولی به طور مداوم این محتوا‌ها در حال فروش هستند.

طراحی محصول

شما می‌توانید با ایجاد طرح‌های جذاب برای چاپ بر روی لیوان قهوه، تیشرت، روکش لپتاپ، قاب گوشی و … درآمد پسیو فعال کسب کنید! طرح‌های خود را به وب سایت ارسال کنید و هنگامی که شخصی خرید می‌کند بخشی از هزینه خرید را کسب می کنید.

نکته حرفه‌ای: محصولات خود را در چندین سایت به فروش برسانید، بنابراین اگر یک حساب شما بسته شود، شما هنوز هم جریان‌های درآمد دیگری را خواهید داشت.

کسب درآمد پسیو با عکاسی

راه کسب درآمد پسیو فروش

اگر در عکاسی با استعداد هستید می‌توانید با فروش عکس‌های خود در سایت‌هایی مانند: 123RF یا Shutterstock درآمد کسب کنید.

تقاضای زیادی برای عکاسی سهام با کیفیت بالا و منحصر به فرد وجود دارد. شما حتی می‌توانید کسب و کار خود را فروش عکس را از طریق یک وب سایت شخصی شروع کنید.

در مورد درآمد وبلاگ نویسان چیزی شنیده‌اید؟

وبلاگ نویسان از ۵۰۰ دلار تا ۱۰۰۰۰ دلار یا بیشتر در هر ماه درآمد دارند. من بیش از ۱۰۰۰ دلار در هر ماه برای نوشتن مطلب در وبسایت Micheal کسب کردم.

وبلاگ نویسان پول را در ۳ روش خاص اشتراک لینک پیوند، درآمد تبلیغاتی و فروش محصولات به مخاطبان خود، کسب می‌کنند. اگر می‌توانید مشکل مردم را برطرف کنید، پس قادر خواهید بود که با وبلاگ نویسی پول کسب کنید! اگر به عنوان تازه کار وارد وبلاگ نویسی بشوید، کار سختی در پیشرو دارید. وقتی راه افتادید جریان درآمد ثابت خواهید داشت.

یوتیوبر بشوید

کسب درآمد پسیو

یک کانال یوتیوب بسازید و ویدیو‌هایی را در آن به اشتراک بگذارید. یوتیوب یکی از موتور‌های جستجو برتر و بزرگ‌ترین پلتفرم تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی در جهان است. شما می‌توانید درآمد پسیو را با قرار دادن تبلیغات در ویدیو‌های خود کسب کنید. کمی طول می‌کشد تا مخاطبان فعال و تاثیر گذار در یوتیوب پیدا کنید، اما هنگامی که شما یک مخاطب دارید، می‌توانید برای مدت طولانی پول کسب کنید. ایجاد یک کانال یوتیوب شبیه به ایجاد یک وبلاگ است. بسیار ساده است، احداث کانال یوتیوب سرمایه گذاری پولی نیست بلکه شما زمان خود را صرف می‌کنید.

راه‌های بسیاری برای ایجاد درآمد پسیو وجود دارد. شما نباید شغل اصلی خود را ترک کنید، درآمد پسیو یک درآمد جانبی است. حال که با راه‌های کسب درآمد پسیو آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT