Traffic Exchange یا تبادل ترافیک چیست

تبادل ترافیک چیست | Traffic Exchange

زمان مطالعه 2 دقیقه

در این مقاله نگاهی کلی به این موضوع می‌اندازیم که تبادل ترافیک چیست و آیا کاربردی در سئو سایت و افزایش رنک Alexa دارد؟

Traffic Exchange یا تبادل ترافیک چیست ؟

تبادل ترافیک سرویسی است که در آن می‌توانید ترافیک وب سایت خود را با وب سایت‌های دیگر‌ (معمولاً رایگان) مبادله کنید. مفهوم اصلی تبادل ترافیک تبادل کالا به کالاست! یعنی شما چیزی ارسال می‌کنید و در عوض چیزی مشابه دریافت می‌کنید.

این مفهوم مشکل ساز و کمی عجیب است و به زودی دلیل آن را خواهید فهمید.

وب سایت‌های زیادی وجود دارند که تبادل ترافیک ارائه می‌دهند (مانند سایت Hitleap) و در عوض آنها با مدیر وب سایت قراردادی می‌نویسند تا تبلیغات آنها در وبسایت خریدار نمایش می‌دهند.

 این کار چگونه انجام می‌شود؟

تبادل ترافیک چیست

  • ابتدا صاحب حقیقی و یا مدیر حقوقی وبسایت در این سرویس ثبت نام می‌کند و درخواست خرید می‌کند.
  • مرحله بعدی قرار دادن کد در وبسایت است (کد به وب سایت تبادل ترافیک قدرت می‌بخشد، همچنین سایر وب سایت‌های استفاده کننده را نمایش می‌دهد)
  • در مرحله بعد، به شما قول داده می‌شود که بر اساس تعداد وب سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، از وبسایت شما بازدید شود. یا برای بازدیدکنندگانی که از وب سایت‌های دیگر بازدید می‌کنند بازدیدکننده‌هایی برای وبسایت شما خواهند آمد و تمام این نمایش‌ها و بازدید برای شما قابل مشاهده است.

 چرا برخی توصیه نمی‌کنند؟

مشکلات زیادی در تبادل ترافیک وجود دارد. مشکل اصلی این است که ترافیک هدفمند نیست و حتی اگر هدفمند باشد، شما به احتمال زیاد خریداران، بازدید کنندگان و در کل کار سودمندی عاید سایت شما نخواهد شد، اما اگر ترافیک ناخواسته دارید باید با آن کنار بیایید.

مشکل دیگر در تبادل ترافیک این واقعیت است که شما برای به دست آوردن این ترافیک ناخواسته، باید زمان ارزشمند خود را سرمایه گذاری کنید.

یکی دیگر از معایب Traffic Exchange با همان تبادل ترافیک این است که در مواردی که از شما خواسته می شود کد را روی وب سایت خود قرار دهید، تکنیک‌های بلند مدت SEO در آن رعایت نشده و برای وبسایت شما سودی ندارد. تمام لینک و مطلب غیر ضروری که توسط شما در وبسایت شما قرار داده شده است برای شما زیان بار است.

چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟

تبادل ترافیک چیست سئو

تبادل ترافیک برای مدیران حرفه‌ای وبسایت‌های معروف و خبره، در دراز مدت اتلاف وقت است. این قطعاً راهی برای جذب بازدید کننده خوب به وب سایت شما برای طولانی‌ مدت نیست. البته می‌تواند در کوتاه مدت و برای سایت‌های تازه کار کارآمد باشد.

حالا که متوجه شدید تبادل ترافیک چیست ، در صورتی که قصد پرداخت‌های ارزی در سایت‌های خارجی ارتقا دهنده سئو را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت