textplus برای ثبت نام TPO

تلفن مجازی textplus برای ثبت نام TPO و سایت‌های مشابه

امروزه تلفن‌های مجازی کاربردهای بسیار زیادی به خصوص برای ایرانی‌ها دارد، از جمله آنکه، در هنگام ثبت‌نام یا وریفای در یک سایت‌ خارجی نیاز به وارد کردن شماره تلفن جهت دریافت کد تایید است. با توجه اینکه بسیاری از این سایت‌ها IP ایران را تحریم کرده‌اند، شماره تلفن ایران را برای تایید کد ثبت‌نام قبول نمی‌کنند. در ایران بسیاری از زبان آموزان متقاضی شرکت در آزمون تافل، تلفن مجازی textplus برای ثبت نام TPO مربوط به سایت چینی Zhan.com استفاده می‌کنند.

چرا textplus برای ثبت نام TPO کار نمی‌کند؟

سایت Zhan.com شماره تلفن ایرانی را برای ثبت نام قبول نمی‌کند. خدمات سایت textplus رایگان است و تلفن‌های آمریکا و کانادا را پوشش می‌دهد. با توجه به رایگان بودن مسج شماره تلفن‌های این سایت، بسیاری از دانشجویان برای فعال سازی TPO سایت Zhan.com از textplus استفاده کرده‌اند. گاهی اوقات به دلیل تکراری شدن شماره تلفن‌های ثبت شده در Zhan.com، کد وریفای از طرف این سایت ارسال نمی‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در چنین شرایطی از خدمات تلفن مجازی 5SIM استفاده کنید، هر چند نیازمند پرداخت ناچیزی است اما دریافت شماره کد ۱۰۰٪ خواهد بود.

مجازی textplus برای ثبت نام TPO

مراحل استفاده از خدمات textplus چیست؟

۱- ابتدا وارد سایت Google play یا App store شوید و اپلیکیشن textplus را به صورت رایگان نصب کنید.

۲- فیلترشکن گوشی خود را فعال کنید و وارد اپلیکیشن textplus شوید.

۳- باید یک ایمیل در اپلیکیشن textplus ثبت نام کنید.

۴- پس از ورود، آدرس یکی از ایالت‌های آمریکا را انتخاب کنید تا با بر اساس پیش شماره آن ایالت، به شما یک شماره تلفن ارایه دهد.

۵- شماره تلفن را در سایت مورد نظر وارد کنید، کد فعال سازی را در بخش پیامک اپلیکیشن textplus مشاهده خواهید کرد.

۶- به محض بسته شدن اپلیکیشن، شما دوباره باید با یک ایمیل جدید تمام مراحل را پیش ببرید و شماره تلفن قبلی از دسترستان خارج می‌شود.

توجه: در صورتی که خواستید از تلفن مجازی textplus برای ثبت نام TPO یا دیگر سایت‌ها استفاده کنید و موفق به اینکار نشدید، بهتر است از خدمات تلفن مجازی سایت 5SIM استفاده کنید تا مشکل شما رفع گردد. با توجه به اینکه بخشی از خدمات سایت 5SIM نیازمند پرداخت ناچیز هزینه دلاری است، می‌توانید برای پرداخت هزینه ارزی خود، از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT