خرید از آمازون(Amazon)

خرید آمازون با بیت کوین | آشنایی با استارتاپ مون (MOON)

زمان مطالعه 2 دقیقه

با کمک استارتاپ مون (MOON) که در زمینه پردازش پرداخت‌های مبنتی بر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، کاربران می‌توانند با بیت کوین از وب سایت‌هایی نظیر آمازون خرید کنند. این استارتاپ اعلام کرد که کاربران می‌توانند از طریق کیف پول‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه لایتنینگ و با افزونه مون برای مرورگرهای اینترنتی نسبت به خرید از آمازون (Amazon) و فروشگاه های آنلاین اقدام کنند. در ادامه به خرید از آمازون با بیت کوین می‌پردازیم.

خرید با ویزا کارت

دیدگاه کن کروگر در زمینه خرید از آمازون با بیت کوین

1 خرید آمازون با بیت کوین آشنایی با استارتاپ مون (MOON)

خرید آمازون با بیت کوین

کن کروگر (مدیر عامل مون) اذعان داشت: این افزونه، یک پاپ آپ QR CODE متشکل از یک نشانه‌ی دریافت لایتنینگ را به شما نشان خواهد داد. اگر امکان خواندن کیوآر کد برایتان وجود ندارد، می‌توانید آن را کپی و پیست کنید. به این ترتیب می‌توانید با کیف پول لایتنینگ مورد نظرتان، وجه مربوط به خرید را بپردازید.

کروگر اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰، این قابلیت مرتبط با شبکه لایتنینگ می‌تواند تقریبا روی همه وب سایت‌های فروشگاهی کار کند و اصلا هم مهم نیست که خود آن فروشگاه بیت کوین را به صورت مستقیم بپذیرد یا خیر.

وی اعلام کرد رابطی ساده برای پرداخت با بیت کوین ارایه می‌دهد و به این نکته تاکید که مدیریت کانال پرداخت را بر عهده دارد. ایشان اظهار داشت که موضوع اتصال به شبکه‌های ویزا و مستر کارت از برنامه‌های آینده ما است وهزینه های صرافی را که فروشندگان باید پس از دریافت مبلغی از طریق تراکنش کارت‌های اعتباری بپردازند را، کاهش می‌دهیم.

 

استارتاپ مون

2 خرید آمازون با بیت کوین آشنایی با استارتاپ مون (MOON)

استارتاپ مون (MOON)

این استارتاپ سال گذشته در نیویورک تاسیس شد و در حال حاضر سه کارمند دارد. همچنین از طریق شبکه شتاب دهنده Enterpreneurd Roundtable Accelerator، توانست سرمایه ۱۰۰ هزار دلاری جذب کند.

مورات آکتیهانوگلو مدیر این شتاب دهنده اظهار داشت، سرمایه گذاری ما روی مون، در راستای اهداف بلند مدت شتاب دهنده بود. استارتاپ ون یکی از بنیان‌های اساسی برای کسب وکارهای مبتنی بر ارزهای دیجیتال است و در پنج سال آینده از پتانسیل سودآوری بالایی برخوردار است.

حال که با خرید از آمازون با بیت کوین آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اسد گفت:

    دقیقا از کجای آمازون میشه با بیت کوین خرید کرد!؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT