خرید از سایت ktown4u

خرید از سایت ktown4u | پرداخت در سایت ktown4u

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت ktown4u یک فروشگاه آنلاین کره ای‌است که محصولات مختلفی را به فروش میرساند. این فروشگاه یک مرکز خرید آنلاین برای آلبوم‌های کی‌پاپ K-pop می‌باشد، اما بعدها اعلام کرد که یک فروشگاه آفلاین(فیزیکی) به نام “شعبه KTOWN4U Samseong” در Gangnam-gu، سئول افتتاح کرده است. برای خرید از سایت ktown4u می توانید براحتی و بدون نیاز به حساب بین المللی از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید:

خرید از سایت ktown4u

خرید از سایت ktown4u

این مکان از زمان افتتاح تنها اوقاتی باز بود که برنامه‌ریزی می‌شد رویدادهایی در آنجا برگزار شود، اما با مرور زمان به‌عنوان مکانی دائمی به متراژ110 مترمربع سازماندهی مجدد شد.

خرید از سایت ktown4u

خرید از سایت ktown4u

یکی از قابلیت‌های این فروشگاه این است که می‌توانید آلبوم یا هر کالای دیگری را پیش‌سفارش کنید. قیمت‌های پیش‌خرید ارزان‌تر از قیمت‌های فروشگاه است. همچنین معمولاً با هدایائی مانند مجموعه‌های کارت عکس، کارت‌پستال، پوستر و … همراه است.

پرداخت در ktown4u

برای خرید محصولات موجود در سایت ktown4u تنها کافی است پس از ساخت اکانت در سایت مورد نظر؛ وارد سایت اول پرداخت شده و از قسمت سفارشات؛ نسبت به ثبت سفارش خرید با پی پال اقدام نمایید.

خرید از سایت ktown4u

خرید از سایت ktown4u

در نظر داشته باشید که انجام استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت؛ تایید مدارک هویتی در اکانت کاربری الزامی می باشد. که این مورد نیاز توسط کارشناسان مجموعه در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می شود. پس از ثبت سفارش شما وارد درگاه بانکی خواهید شد که پس از پرداخت هزینه ریالی؛ سفارش شما در کمتر ار ۱۵ دقیقه توسط تیم پردازش مجموعه پیگیری و انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که برای پرداخت هزینه تنها با کارت های به نام خود که در اکانت کاربری ثبت شده است اقدام نمایید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت