خرید تتر Tether

خرید تتر (Tether) به صورت آنی | راهنمای گام به گام ثبت سفارش

زمان مطالعه 3 دقیقه

Tether به عنوان یک توکن در بستر بلاک چین در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و به بازار عرضه گردید. تمامی ارز‌ها مبتنی بر بلاک چین بر مبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می‌شوند، اما تتر (Tether) از پشتوانه دلاری برخوردار است. این پشتوانه قیمت هر یک USDT را معادل یک دلار آمریکا برآورد می‌کند. عرضه ارز دیجیتال با پشتوانه دلاری باعث می شود تتر با نوسان و ریسک کم ادامه کار دهد، به همین دلیل به آن لقب سکه پایدار داده‌اند. در این مقاله قصد داریم گام به گام خرید تتر ( Tether ) و ثبت سفارش را به شما آموزش دهیم.

آموزش مرحله به مرحله خرید تتر ( Tether )

ابتدا در سایت ثبت نام کنید و فرم‌های مورد نیاز را پر کنید تا پس از آن هویت شما مورد تایید قرار گیرد. (برای آموزش اینجا را کلیک کنید). دو مسیر دلخواه برای ثبت سفارش از تتر وجود دارد.

مسیر یک:

وارد لینک خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده، سپس در بخش تتر، روی گزینه شارژ کیف پول تتر یا فروش تتر کلیک کنید تا وارد فرایند سفارش شوید.

مسیر دو:

وارد داشبورد شوید و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.

سفارش تافل

سپس بخش مربوط به خدمات تتر را مشاهده می‌کنید.

میزان ارز تتر که مایل به خرید و شارژ کیف پول تتر هستید را باید وارد نمایید (می‌تواند اعشاری باشد).

توجه داشته باشید که برای خرید تتر ، باید قبلا کیف پول تتر را ایجاد کرده باشید و در این بخش آدرس کیف پول تتر را وارد نمایید.

در صورتی که نیاز به توضیحات اضافه در مورد خرید دارید می‌توانید در بخش توضیحات وارد نمایید. همچنین در صورت مواجه با مشکل، امکان آپلود عکس یا فایل وجود دارد تا کارشناسان مجموعه اول پرداخت آن را مورد بررسی قرار دهند.

پس از ثبت سفارش، فاکتوری برای شما ارسال می‌شود که باید معادل ریالی آن را پرداخت کنید. سپس میزان تتر درخواستی به کیف پولی که ثبت کرده‌اید انتقال داده می‌شود.

در صورتی که مایل به خرید ارزهای دیجیتال معتبر مانند بیت کوین، اتریم، بیت کوین کش و … هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهره ببرید. 

حالا که متوجه نحوه خرید تتر به صورت سریع و آنی چگونه است،  پیشنهاد می‌کنیم مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه کنید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌‌کند که از امنیت بالایی برخوردار هست.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. نویدآقارضایی گفت:

    میخوام ثبت نام کنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT