خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی در کم‌ترین زمان ممکن

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین راه‌های اتصال به درگاه‌های خرید بین المللی است. همچنین شما می‌توانید با افتتاح یک حساب پرفکت مانی، از آن برای خرید و فروش‌های بین المللی خود استفاده کنید.

از آنجایی که شرکت پرفکت مانی مشکلی با اتباع ایرانی ندارد، می‌توانید از این پلتفرم برای تراکنش‌های دلاری خود بهره ببرید و خیالتان بابت هرگونه مشکلی مانند بسته شدن حساب کاربری یا محدود شدن دسترسی شما به آن کاملا راحت باشد.

پرفکت مانی چیست؟

شرکت پرفکت مانی یک کمپانی ثبت شده در کشور پاناما است که خدمات ارز الکترونیکی پرفکت مانی را به کاربران سراسر جهان ارائه می‌دهد. البته خدمات این شرکت در تمام کشورها قابل دسترسی نیست و مردم کشورهایی مثل آمریکا از این خدمات محروم هستند.

خوشبختانه، بر خلاف سایر ارائه دهندگان خدمات مالی بین المللی، مردم کشور ایران هنوز مجاز به استفاده از خدمات این شرکت مالی هستند. معمولا از پرفکت مانی برای خرید کالا و خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌شود.

پرداخت با پرفکت مانی

اگر وب سایتی درگاه پرفکت مانی داشته باشد، شما می‌توانید به راحتی با استفاده از حساب پرفکت مانی خود از آن‌ها خرید کنید. یکی دیگر از امکاناتی که پرفکت مانی را به ارزی محبوب تبدیل کرده، امکان استفاده از دلارهای پرفکت مانی به صورت کد ووچر (کوپن) است.

زیرا در این صورت شما می‌توانید تنها با وارد کردن کد ووچر، موجودی دلاری حساب کاربری خود را در هر وب سایتی که این روش را می‌پذیرد، افزایش دهید و حتی نیازی هم به افتتاح حساب پرفکت مانی ندارید. همچنین از آنجایی که پرفکت مانی مانند یک بانک آنلاین فعالیت می‌کند و حسابی که در آن افتتاح می‌کنید، کیف پول الکترونیکی شما خواهد بود، افراد برای انتقال پول هم از آن استفاده می‌کنند.

پرداخت با پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی یا شارژ حساب کاربری خود، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز، به وب سایت اول پرداخت مراجعه کنید. خرید این ارز الکترونیکی در وب سایت ما به صورت کاملا اتوماتیک انجام شده و لحظاتی پس از ثبت سفارش، کد ووچر پرفکت مانی برای شما ارسال می‌شود.

البته برای خرید پرفکت مانی از اول پرداخت، حساب کاربری شما حتما باید احراز هویت شده باشد و پیش از ثبت سفارش، مدارک هویتی مورد نیاز را برای ما ارسال کرده باشد.

شارژ پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی خریداری شده، به صورت کد ووچر پرفکت مانی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین، حتی اگر حساب پرفکت مانی هم نداشته باشید، به راحتی می‌توانید این کد را در هر وب سایتی که از آن خرید می‌کنید یا قصد افزایش موجودی حساب کاربری خود را دارید وارد کرده و از آن استفاده کنید.

البته اگر حساب پرفکت مانی هم داشته باشید، می‌توانید با استفاده از همین کد، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و به هر طریقی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

فروش پرفکت مانی

ممکن است حساب پرفکت مانی شما، محل ذخیره درآمدهای دلاری شما باشد. همچنین ممکن است از شخص یا وب سایتی به خاطر درآمدی که داشته‌اید، ووچر پرفکت مانی دریافت کرده باشید.

اگر بخواهید این درآمد دلاری را به ریال تبدیل کنید، خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در اول پرداخت، در خدمت شما است. در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌توانید موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کنید.

فروش پرفکت مانی

پشتیبانی اول پرداخت برای خدمات پرفکت مانی

کارشناسان ما برای انجام تمام مراحل مورد نیاز برای ثبت سفارش خرید پرفکت مانی و همچنین سفارش‌های فروش پرفکت مانی، همواره در کنار شما هستند.

فراموش نکنید پیش از اقدام به ثبت هر نوع سفارش برای استفاده از خدمات این ارز الکترونیکی محبوب، باید حساب کاربری شما در اول پرداخت تمام مراحل احراز هویت مورد نیاز را پشت سر گذاشته باشد. این مراحل تنها چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرند و همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی برای هرچه راحت‌تر شدن آن، یا صبر و حوصله در کنار شما هستند

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT